Kamoš vyměnil varana za 1150Gs.Pochvaluje si,až na vzdálenost stupaček od sedla,ta byla u hondy delší.Prodloužení stupaček nebo jak to nazvat dělá Wunderlich,ale prý je to raketa.Neřešil to už někdo?
Dokud bude ropa,budu jezdit BMW
Já to řešil dvěma způsoby.
Nechával jsem si přečalounit sedadlo a tak jsem ho nechal udělat hned vyšší, asi o 3 cm.
K tomu jsem si nechal udělat jiné stupačky.Namaloval jsem je, nechal vypalit, svařit a namontoval na motorku.
Měly by být asi o 3 cm níž a o 3 cm víc vpředu. Tím se sice přiblížila řadička, ale není to nijak dramatické.
Bohužel jsem trefil na takový "úmělce" takže to moc hezky nedopadlo, co se týče svařování a ohybaní.
Nicméně na motorce je to namontovaný a slouží to ke spokojenosti. Když už se to dělalo, stupačky jsem rovnou rozšířil do stran a směrem dozadu, aby nebyla ta řadička tak moc blízko. Zítra sem hodím foto, zatím jen obrázek z PC.
Cenu ti zatím nepovím, protože mi ještě nepřišla faktura, ale měly obě stát 2500. Je v tom materiál, pálení laserem, ohybání, svařování a pozinkování, ale jelikož jsem nebyl spokojenej, cenu upravovali a čekám, co z nich vypadne.
Dneska bych to řešil úplně jinak, koupil bych tyhle stupačky, které jsou tutově nižší, než na GS a udělal bych si k nim rozšíření. Nejspíš by mě to vyšlo i levněji a možná bych byl s nohou trošku dál od řadičky. http://www.yacomi...-2428.html
paulik78 přiložený následující obrázek:
Ja uvidim jak mi to bude klouzat na tech gumovych spalickach ve stupacka, kdyz mam ted novy boty, ale asi je jen trosku rozsirim.Kdyz z tech originalnich vynda guma, zerou hodne podrazku?
Já mám turistický boty, s hodně měkkou podrážkou. Když jsem jel v originálních stupačkách ve stoje, tak brzy rozbolely nohy. Gumy jsem z toho hned vyndal. Jakmile bylo jen trochu mokra, klouzalo to jako namydlené. Ale podrážku to nežralo.
S tím rožšířením je to stání určitě pohodlnější.
Jakym smerem by jste rozsirovali orig.stupacky?Ja se priklanim spis ke smeru dozadu,protoze mam tvrdy boty,a smer dopredu by podle me mohl zpusobyt problem s brzdou a radickou.ale to je jen domnenka.
Tady je smer dozadu.
vevis přiložený následující obrázek:
[50.25Kb]
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
xavier napsal:
Ja mam rozsireni dozadu od Zlabka, dopredu pry ani nedela.
mám též a spokojenost, níž by taky mohly, ale ty úzký jsou fakt hrůza...
A gumičky?! To je přece to první, co musí z motorky dolu, jako z kola odrazky a blatníky A v obavě o boty, motorkový to neničí, ty jsou na to dělaný a i civilní ve kterých jezdím do práce to zvládají obstojně (a to si i často stoupám), toho bych se nebál.
Maiali nel Fango!
Dneska bych to řešil úplně jinak, koupil bych tyhle stupačky, které jsou tutově nižší, než na GS a udělal bych si k nim rozšíření. Nejspíš by mě to vyšlo i levněji a možná bych byl s nohou trošku dál od řadičky. http://www.yacomi...-2428.html[/quote]
Díky za radu(odkaz na stupačky).Včera jsem je objednal.Po rozšíření budou asi dobrý,ale hlavně ta cena....Na R100GSPD jsem kupoval od Wunderlicha,taky dobrý,nerezové ale ta cena....4009kč.Ještě jednou dík za tip.
zetor napsal:
Nevíte jestli jdou dát (např. po nějakých úpravách) stupačky z R1200GSA na R1150GSA...?? Děkuji
Nikdo nevíte...??
Vzhledem k následujícímu výčtu modelů u stupaček od TT bych tipl, že pudou zaměnit jako nic, dokonce i s osmikilem, dvouventily atd
morabo přiložený následující obrázek:
Mám od SW Motech a lepší jsem zatím neměl i když vlastní stupačka je nerezová a upevňovací kostka duralová. Jsou extra velké a snížené, na komfort super, guma jde do terénu sundat.