Ahoj, pls po čase jsem se rozhodl zase vlastnit BMW a to hned můj sen r1150gsa. Zítra chci kouknout na jednu a jen nevím jestli to je vše jak má.
Peníze by jsem nerad dal za něco co není org. Koukal jsem na černý telelevr a černou převodovku (blok si nejsem jistý jestli je černý) tak to údajně bylo za příplatek. I barevná kombinace sedí ,ale ostatní věci nevím. A taky jsem nejistý jak je to s dovozem z IT jestli to není jen smetí?? Za jakoukoliv radu děkuji.Rhttps://www.motoi...nture.html
Upravil Tazz dne 28.10.2018 17:20
To mi řekni, proč jsi si vybral zrovna tuhle"krasku"? Stav podle fota nic moc, výbava prakticky žádná, dokonce nemá ani ABS Snad že má snížené sedlo?
Neříkám, že je špatná, ale můj sen by vypadal jinak....
Aktualne 1250 GSA HP
Bohušu jednosvíčka určitě, ale já bych už bez abs nechtěl. Přeci jen leckdy mi pomůže zabránit neštěstí (mluvím jen za sebe z vlastní zkušenosti).
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
vsezved napsal:
Bohušu jednosvíčka určitě, ale já bych už bez abs nechtěl. Přeci jen leckdy mi pomůže zabránit neštěstí (mluvím jen za sebe z vlastní zkušenosti).
Třeba u 1150 mi řekni proč? Dyť to ABS funguje tak nějak prapodivně? Poslední roky jezdím s vypnutým ... a od té doby co mám 21 kolo, tak to ani nezapínám, protože bych se na tom při dobržďování zabil. To u nových motorek ... to je jiná. Ale ABS u 1150 je technologie z jiného tisícelití ...
https://www.youtu...tla/videos
OFFROAD|GUIDE www.offroad-guide... https://www.faceb...403911829/
Tak nejak vseobecne se vi ze: italske motorky jsou hole a bez vybavy.. italue je velika a projet tam.a zpet je porce km a tudiz vsechny maji najeto a jsou stoceny.. prpto je vetsina bez servisky.. nebo ze by tvoje vyhlidnuta byla vyjimka? kup od Boba a.bides spokojenej.. nedelam mu reklamu, Bob to nepotrebuje.. spis chci ti otevrit oci.. hodne IT motorky dovazi moravaci a 99% nema servisky.. divny ne? Ale pro me za.me si kup co chces. Diky lidem jako ty zijou prodejci IT motorek..
Tak díky, konečně nějaká pořádná diskuze. Přesně to mě zajímalo jestli uvažovat o koupi či ne a hlavně vaše zkušenosti ohledně dovozu z Itálie . díky moc všem. R
vsezved napsal:
Bohušu jednosvíčka určitě, ale já bych už bez abs nechtěl. Přeci jen leckdy mi pomůže zabránit neštěstí (mluvím jen za sebe z vlastní zkušenosti).
Třeba u 1150 mi řekni proč? Dyť to ABS funguje tak nějak prapodivně? Poslední roky jezdím s vypnutým ... a od té doby co mám 21 kolo, tak to ani nezapínám, protože bych se na tom při dobržďování zabil. To u nových motorek ... to je jiná. Ale ABS u 1150 je technologie z jiného tisícelití ...
Ano, to mohu jen potvrdit, s ABS jsem měl šest let, po malé přestávce jsem kupoval ADV bez ABS a to úmyslně, taky jsem měl s ABS pár krizovek a znám minimálně dva lidi co se do ABS pěkně vysypali, fakt fajn věcička, hlavně někde daleko od domova, posilovač dovede pěkně potrápit. Ale to je každého volba.
A ta Itálie, já mám moto z Itálie pátý rok a mohu říci, že jsem špatně nekoupil, ono to Německo už taky není vždy super. Vždy záleží na tom, jak se k motorce choval bývalý majitel...
Ivoš.
vsezved napsal:
Bohušu jednosvíčka určitě, ale já bych už bez abs nechtěl. Přeci jen leckdy mi pomůže zabránit neštěstí (mluvím jen za sebe z vlastní zkušenosti).
Třeba u 1150 mi řekni proč? Dyť to ABS funguje tak nějak prapodivně? Poslední roky jezdím s vypnutým ... a od té doby co mám 21 kolo, tak to ani nezapínám, protože bych se na tom při dobržďování zabil. To u nových motorek ... to je jiná. Ale ABS u 1150 je technologie z jiného tisícelití ...
na LC mám 21ku vepředu, ABS nefunguje. A přemýšlím, že ho dám pryč resp. budu používat 21ku jen když pojedu mimo asfalt. Dá se jezdit i bez ABS, ale ne s duálníma brzdama. Je to výživné, když potřebuješ zabrat trochu víc a díky páčce přední brzdy ti jde zadní kolo do smyku... takže i kdybych ABS úplně vyrušil, stejně to bude k ničemu...
pod trvalým dohledem
Vyzkousel jsem si krizovky hlavne na mokru s ABS i bez a vim, ze ABS chci. I to stary na mym historikovi. Ale posilovac , kterej se kazi a je drahej, ten teda nechci. Ale jsme uz dost OT.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
vsezved napsal:
Bohušu jednosvíčka určitě, ale já bych už bez abs nechtěl. Přeci jen leckdy mi pomůže zabránit neštěstí (mluvím jen za sebe z vlastní zkušenosti).
Třeba u 1150 mi řekni proč? Dyť to ABS funguje tak nějak prapodivně? Poslední roky jezdím s vypnutým ... a od té doby co mám 21 kolo, tak to ani nezapínám, protože bych se na tom při dobržďování zabil. To u nových motorek ... to je jiná. Ale ABS u 1150 je technologie z jiného tisícelití ...
na LC mám 21ku vepředu, ABS nefunguje. A přemýšlím, že ho dám pryč resp. budu používat 21ku jen když pojedu mimo asfalt. Dá se jezdit i bez ABS, ale ne s duálníma brzdama. Je to výživné, když potřebuješ zabrat trochu víc a díky páčce přední brzdy ti jde zadní kolo do smyku... takže i kdybych ABS úplně vyrušil, stejně to bude k ničemu...
Můžeš tu těžkou krabici zespod nádrže vyoperovat, natáhnout hadice od páčky ke třmenům rovnou a zadní od pedálu k zadnímu třmenu a je to. Zbyde Ti hromada šrotu, kterou ještě nějakému nešťastníkovi s ABS můžeš prodat na ND. :-)
Jinak přední brzdu ovládám taky jedním prstem bez problémů. ( Možná jen něco s kabelama, aby to na tebe neblikalo.)
Je to zjednodušeně napsáno, ale funguje to. Když budeš mít moto bez posilovače a nejde ABS, tak s ti nic dělat nemusíš, jen to bude na tebe blikat. Ono se to nezdá, ale ten "bambukátor" pod nádrží váží poměrně dost, existuje místo něho i přídavná nádrž tuším asi na 5litrů paliva.
Upravil bmwivo dne 29.10.2018 12:37
Ivoš.