Dnes přijdu k motorce, zapnu klíček, vše v pohodě, začnu startoval a najednou se mi na budíku vysype rejze !!! Co s tím, ani několik dalších startů, vypínání klíčku, odpojení baterky nic nepomohlo, baterku mám asi měsíc starou. Doufám, že neodešel budík, se mi ta mrcha začíná nějak sypat, nejdřív kardan pak vyhřívání a teď transformace v japonskýho rejzozrouta ****aa !!!
svobodakT přiložený následující obrázek:
Proste se ti ty digitalki posrali. Nedovedu si prectavit co budou ukazovat ty tablety co tam davaji fcilkaj...rikam to furt, zlata jedenastka a nedate si rict a nedate..
Kupredu spatki ni krok...
Zkusil bych ještě odpojit a připojit baterku, ale vypadá to že ti odešly digitalki. To bude na nové budíky.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Bohumil napsal:
Proste se ti ty digitalki posrali. Nedovedu si prectavit co budou ukazovat ty tablety co tam davaji fcilkaj...rikam to furt, zlata jedenastka a nedate si rict a nedate..
vzdyt tam mas taky FID... to je naprosto identicka technika jako displej na 12ce.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Bohumil napsal:
Proste se ti ty digitalki posrali. Nedovedu si prectavit co budou ukazovat ty tablety co tam davaji fcilkaj...rikam to furt, zlata jedenastka a nedate si rict a nedate..
Plně s tebou souhlasím, říkám si pořád, ze jsem vul, že jsem měl po 1100 koupit 1150 a nee 1200, na 1100 za 80 tis/ km nebyl jedinej problém, jen jsem jezdil a to jsem ji prodával se 150 tis/km . Na 1200 za 80 tis / km začalo vynechávat ABS, odešel kardan, vyhřívání rukojetí, teď asi teda budík a to má najeto 100 tis/ km a jezdím na chlup stejně.
svobodakT napsal:
Plně s tebou souhlasím, říkám si pořád, ze jsem vul, že jsem měl po 1100 koupit 1150 a nee 1200, na 1100 za 80 tis/ km nebyl jedinej problém, jen jsem jezdil a to jsem ji prodával se 150 tis/km . Na 1200 za 80 tis / km začalo vynechávat ABS, odešel kardan, vyhřívání rukojetí, teď asi teda budík a to má najeto 100 tis/ km a jezdím na chlup stejně.
tu dvanactku sis kupoval novou?
jinak teda opravdu hruza, ze ti ve 100 tisicich, mozna u 14 let stary motorky, odesel displej.
Problem imho neni v moto, ale v tobe, protoze jses NESOUDNEJ.
Upravil hicks dne 20.12.2018 07:50
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
podla mna tomu displayu ako takemu nic neni, zobrazuje iba to co mu zhaluzena riadiaca jednotka povedala ze ma zobrazit
live fast, die young be wild, have fun
svobodakT napsal:
Plně s tebou souhlasím, říkám si pořád, ze jsem vul, že jsem měl po 1100 koupit 1150 a nee 1200, na 1100 za 80 tis/ km nebyl jedinej problém, jen jsem jezdil a to jsem ji prodával se 150 tis/km . Na 1200 za 80 tis / km začalo vynechávat ABS, odešel kardan, vyhřívání rukojetí, teď asi teda budík a to má najeto 100 tis/ km a jezdím na chlup stejně.
tu dvanactku sis kupoval novou?
jinak teda opravdu hruza, ze ti ve 100 tisicich, mozna u 14 let stary motorky, odesel displej.
Problem imho neni v moto, ale v tobe, protoze jses NESOUDNEJ.
Téměř novou, měla 29 tis. od druhýho majitele původem z Čech ale to je jedno, problém je v tom, že tam je displej místo ručiček, já jsem v pohodě . Je to **** BMW to musí jezdit, proto jsem si ho kupoval a ne abych se v tom hrabal, 100 tis je pro tu motorku přece prd . Nebo ještě nedávno jsem si myslel, že je to prd, kór po tom co tady MrGs. píše jak 260 tis km jen tankuje a jezdi , taky jsem v to ještě nedávno věřil
Nemyl jsi to wapkou? Ja bych to zas tak tragicky nevidel. Je to proste el.zarizeni co se muze podelat. Mobil se taky rozbije a hned si koupis novej. Navic ta cena je vlastne jako u mobilu.
Michal21 napsal:
Nemyl jsi to wapkou? Ja bych to zas tak tragicky nevidel. Je to proste el.zarizeni co se muze podelat. Mobil se taky rozbije a hned si koupis novej. Navic ta cena je vlastne jako u mobilu.
Jo, ale to nikdo neřeší... prostě si zajde každý dva roky pro novej ťamťung za 30 litrů a je happy, ale když se má investovat něco do 12 let starý motorky, tak to jsou potoky slz
Za 12 let dají za mobily 180 papírů, ale jen koupit novej řemen za 4 kila je na roční váhání, zda se investice vyplatí
Mr GS přiložený následující obrázek:
Více jsem vyměnil náhonů a otáčkoměrů na 11/1150 než budíků na 12ctce... zkusil bych poslední možnost před výměnou a to přehnat přes originální diagnostiku a uvidíš
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad