Zda chlapi,občas se mi za jízdy rozsvítí výstraha a rozbliká se kontrolka na ABS... v tom okamžiku mi na motce nefachčí posilovač a musím brzdit fest silou.Toto se děje tak na 3 - 5 vteřin a pak třeba celej den nic.Nevím čím by to mohlo být.Máte někdo zkušenost?
Díkes Radim.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt napsal:
Zda chlapi,občas se mi za jízdy rozsvítí výstraha a rozbliká se kontrolka na ABS... v tom okamžiku mi na motce nefachčí posilovač a musím brzdit fest silou.Toto se děje tak na 3 - 5 vteřin a pak třeba celej den nic.Nevím čím by to mohlo být.Máte někdo zkušenost?
Díkes Radim.
neni to treba pri naklonu riditek? ja mel ukroucenej kabel od ABS... ciste jen spekulace.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kubrt napsal:
...občas se mi za jízdy rozsvítí výstraha a rozbliká se kontrolka na ABS... v tom okamžiku mi na motce nefachčí posilovač a musím brzdit fest silou.Toto se děje tak na 3 - 5 vteřin a pak třeba celej den nic....
Díkes Radim.
Třeba to nemá s ABS nic společného a je porucha na servu posilovače. Respektivně na čidlech, vypínačích, kabelech,...
Ja doufam, ze to u me bude ok ale zarazi me jedna vec.Motorka ma napredku vule mezi cidlem podle tabulky ale v zadu je cca 0.8 ( bez podlozky a neceho podobneho ) Trochu em to zarazi, ze je tam tolik.Kolik mate v zadu u ABS cidla?
Kubrt napsal:
Zda chlapi,občas se mi za jízdy rozsvítí výstraha a rozbliká se kontrolka na ABS... v tom okamžiku mi na motce nefachčí posilovač a musím brzdit fest silou.Toto se děje tak na 3 - 5 vteřin a pak třeba celej den nic.Nevím čím by to mohlo být.Máte někdo zkušenost?
Díkes Radim.
neni to treba pri naklonu riditek? ja mel ukroucenej kabel od ABS... ciste jen spekulace.
čeče,toho sem si nevšimnul,ale jak tak přemýšlím tak nevim
Zítra jedu dloooouhou štreku tak se to pokusím ohlídat jestli to zase udělá...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt napsal:
...občas se mi za jízdy rozsvítí výstraha a rozbliká se kontrolka na ABS... v tom okamžiku mi na motce nefachčí posilovač a musím brzdit fest silou.Toto se děje tak na 3 - 5 vteřin a pak třeba celej den nic....
Díkes Radim.
Třeba to nemá s ABS nic společného a je porucha na servu posilovače. Respektivně na čidlech, vypínačích, kabelech,...
Že by r.v. motorky 2003+ :-)
Třeba to bude taky tím...
Jo,mám rok 2003. V tom roce byla špatná úroda?
Upravil Kubrt dne 23.04.2009 16:19
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
raptor napsal:
2003 bol prvy rocnik kedy sa zacala montovat nova generacia ABS a takisto posilovac brzd
ako prve by som skontroloval vzdialenost snimacov ABS od kotucov ktore generuju impulzy
Mrknu na to,jen by mě zajímalo,jak velká mezera by mezi těma fičurama měla být?
Upravil Kubrt dne 23.04.2009 17:19
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
......mam sice 12stku ale tie systemy s posilovačom by mali byt podobne,tiež som mal vypadky zadneho čidla prejavovalo sa to vypadkom tachometru a rozvietenim vysrahy a abs ale posilovač fahal dalej
Vzdáleností čidla a kotouče ABS na kole to nebude, teda za předpokladu že to nedostalo ránu a nerozjel ses třeba se zámkem na brzdovým kotouči, jako múj známý, s následnou tlamou. Pak je zkřiven ABS kroužek, ale i tak by Ti to nedělalo " občas ", jak píšeš, ale stále. I když vypneš ABS, posilovač musí pracovat stále, neboli chyba není v ABS, ale v posilovači. Projeď moto s vypnutým ABS a to celý den, dokud to neudělá zas . Vzhledem k tomu co popisuješ, že občas a pak celý den klid, bych hledal závadu jen v elektrickém rozvodu k posilovači. Ano, to se blbě hledá... Začít konektory, jak sedí či zoxidované, vše vyčistit a hlavně zkontrolovat, či všechny
nožové kontakty v konektorech jsou zasunuty naplno ,a zda není některý povysunut či polovysunut z konektoru. Měl jsem takový špek. Následně klasika, projít kabeláž ohmmetrem a pohybovat přitom celý svazkem.
francuz napsal:
nelezala ti ta motorka nahodou na boku?napr. pri pade?
Ležela,ale to už je hafo zpátky.Vloni mě s ní upadl tatík,když se otáčel
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Wing napsal:
Vzdáleností čidla a kotouče ABS na kole to nebude, teda za předpokladu že to nedostalo ránu a nerozjel ses třeba se zámkem na brzdovým kotouči, jako múj známý, s následnou tlamou. Pak je zkřiven ABS kroužek, ale i tak by Ti to nedělalo " občas ", jak píšeš, ale stále. I když vypneš ABS, posilovač musí pracovat stále, neboli chyba není v ABS, ale v posilovači. Projeď moto s vypnutým ABS a to celý den, dokud to neudělá zas . Vzhledem k tomu co popisuješ, že občas a pak celý den klid, bych hledal závadu jen v elektrickém rozvodu k posilovači. Ano, to se blbě hledá... Začít konektory, jak sedí či zoxidované, vše vyčistit a hlavně zkontrolovat, či všechny
nožové kontakty v konektorech jsou zasunuty naplno ,a zda není některý povysunut či polovysunut z konektoru. Měl jsem takový špek. Následně klasika, projít kabeláž ohmmetrem a pohybovat přitom celý svazkem.
Díkes Wingu,dneska podnikám nechtěnej extrémně dlouhej trip,tak to zkusim vypnout a uvidím.Až bych se dostal domů,jako k rodičům,tak to proměřím.Díkes.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
uz som robil par moto.ktorym blblo ABS,resp. posilovac.pri tom ako lezali na boku im cez prepadove hadicky vytieklo trochu brzd. kvapaliny zo serva posilovaca.
francuz napsal:
uz som robil par moto.ktorym blblo ABS,resp. posilovac.pri tom ako lezali na boku im cez prepadove hadicky vytieklo trochu brzd. kvapaliny zo serva posilovaca.
... a to znamená? Zkontrolavat hladinu brzdovky?
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
mal som ten problem na 1150RT a bolo to malo brzdovky v nadobe v posilovaci pod nadrzou... svietilo (blikalo)mi to sice stale ale aj dost chybalo brzdovky...nadobka je "super" pristupna a domyslena na jednoduchu manipulaciu tak diazepan a podme do toho....
Upravil KLID dne 24.04.2009 17:49
Kubrt napsal:
Zda chlapi,občas se mi za jízdy rozsvítí výstraha a rozbliká se kontrolka na ABS... v tom okamžiku mi na motce nefachčí posilovač a musím brzdit fest silou.Toto se děje tak na 3 - 5 vteřin a pak třeba celej den nic.Nevím čím by to mohlo být.Máte někdo zkušenost?
Díkes Radim.
jo som bol rychly ...vystraha svieti u mna blikala... toz kvapalinou to asi nebude lebo ...
* Gen ON, ABS flashes at 1 Hz = At least one brake circuit without ABS.
* Gen ON, ABS flashes at 4Hz =At least one brake circuit in residual braking function mode.
* Gen AND ABS flashing alternately at 1Hz = Fluid level in Intergral ABS too low.Low-voltage
ako som sa aj docital vlinku v prispevku v teme takze rychly som...ale pozitivne je, ze ak si uz zakupil diazepan nie je na skodu, tak ci tak musis sa zacat zaoberat zazracnou skrinkou pod nadrzou....
Jo přesně tak to je Klide, jen je otázka kolikrát za sekundu bliká ABS, múj typ je že 4krát a nejde minimálně jeden brzdový okruh, v Kubrtově stroji asi oba okruhy, když jsou detekovány krátkodobé výpadky posilovače.. Ale, i tak v každém případě bych pak i resetnul ABS, to se provádí následným postupem : http://advwisdom....rev1.0.pdf
Upravil W dne 24.04.2009 18:21