Ahoj
Planuji po sezoně vyměnit lamelu spojky. Ve vláknu jsem se dočetl, že tam vzniká problém u roku výroby 04-06. Asi jsem natvrdlej, ale chápu to správně , když měním poze lamelu tak to pasuje a je to ok? V případě přítlačáku je problém?
Dík
Miloš
Ano lamela je stejna.. ale pokud mas popraskane nebo namodrale pritlacaky menis stejne vse. Ale je to jen o uorave jednoho nytu
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Milosgs7 - tady to máš vysvětlené (příspěvek č.10 - akorát fotky už asi budou nefunkční) https://www.bawor...ad_id=8685...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tenhle prispevek smrdi zbytecnym rejpanim se v moto.. kolik mas najet? Ona uz klouze? Nebo jen sis rekl udelam to preventivne mam najeto uz 67000km
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Ahoj
Jsem na 127tis. a mám takový pocit pří prudkém přidání plynu , je to takový vláčný.
Ale pak táhne dobře.
Jojo koukal jsem na vlákno o spojce, ale rači se nejdřív zeptám.
Jsem už ponaučen o dorazových šroubech na klapkách. Nejdřív jsem šteloval a pak ptal!
M.
Ahoj
Ne. Otačky nevyletí. Nastupujou postupně. 1, 2 a3 stupně ok. Ale pak 4-5-6 je to na začátku vláčný pak už ok.
Má to obejm 1200 tak si myslím ,že to musí pokaždý tahat. Na jiný mašině jsem neseděl tak nemohu posoudit.
Jak si čtu vaše příspěvky tak by jste to nechaly, až to klekne tak tak to klekne.....
Milosgs7 napsal:
Ahoj
Ne. Otačky nevyletí. Nastupujou postupně. 1, 2 a3 stupně ok. Ale pak 4-5-6 je to na začátku vláčný pak už ok.
Má to obejm 1200 tak si myslím ,že to musí pokaždý tahat. Na jiný mašině jsem neseděl tak nemohu posoudit.
Jak si čtu vaše příspěvky tak by jste to nechaly, až to klekne tak tak to klekne.....
M.
Jako ze si myslis, ze vyssi kvalty budou tak silny jako prvni tri? Neblazni
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Milosgs7 napsal:
Ahoj
Ne. Otačky nevyletí. Nastupujou postupně. 1, 2 a3 stupně ok. Ale pak 4-5-6 je to na začátku vláčný pak už ok.
Má to obejm 1200 tak si myslím ,že to musí pokaždý tahat. Na jiný mašině jsem neseděl tak nemohu posoudit.
Jak si čtu vaše příspěvky tak by jste to nechaly, až to klekne tak tak to klekne.....
M.
Protože to není dvouvacka. Musis ten motor víc točit pokud chces jet svižně ...ve 130 na sestku to moc nezrychluje.. Musis na pětku nebo i na cterku a full gas... Pak je to zive....
Ahoj
Jo takovou předtavu jsem měl, když to má objem některých aut
Člověk znejistí když máte takový nájezd. A co tu někteří psali tak snad i u 60tis už měnili spojku a Go převodovky. Je pravda, že tu jsou i takový co to rozebrali i když fungovalo vše a pak se mlátili do hlavy. 50/50
Mám ji přes 2roky a neznám historii.
M.
Petr 75 napsal:
Ahoj napíšu ti můj poznatek máš dvě motorky 650 je do 5000 otáček a pak nad se projeví 1200 což je nad 5500 otáček toť můj postřeh a proto ji mám rád.
Ahoj To už musíš na tom vlát. aspoň já bych vlál.
M.
Upravil Milosgs7 dne 23.10.2019 21:23
cívka?
to mě nenapadlo.
Možná někdo zkušenej aby se projel.
Popřípadě si pučit náhradní.
Zkusím to. a dám vědět.
M.
Upravil Milosgs7 dne 23.10.2019 21:28
Ahoj
Servisák mě navedl na cívky. Dělal jsem test, po nastartování jsem rozpojil cívku. horní- pravá a levá reagovaly poklesem otáček. U spodních jak pravá tak levá bez projevu a zdají se mi víc černý.
Jelikoš je to docela ranec za ty cívky. Nemá někdo náhradní na vyzkoušení okolo ˇUstí nad Orlicí.
Dík Miloš
Upravil Milosgs7 dne 28.10.2019 22:20
Spodni civky neodchazeji ty se chladi. A svicka je vzdy cerna. Ta civka je emisni a dopaluje smes. Ja bych se na te motorce hrozne rad svezl protoze typuju ze je to normalni
... servis a diagnostika BMW Motorrad