Kdysi jsem byl s tim stejnym dotazem za znamym primo v touratechu.. a on sam mi prozradil ze pokud chci mit co nejmin starosti a problemu at necham original... co vic dodat kdyz ti to reknou primo tam.... asi to ale nereknou kazdemu zakaznikovi ze....
Pánové, položte si otázku. Máte tam Esu? Pokud ano, nejlepší varianta je repas u Wilbers. Pak to všechno bude fungovat, jako s původními. Pokud nemáte, nebránil bych se tomu. Sice tu proběhla strašná aféra o zdvihu, ale třeba pro mě (ač jezdím na 1150) to bylo v pohodě. I když se s tím drbu v nějakém terénu, nikdy jsem nenašel limit a centimetr sem, nebo tam mi byl vcelku kraden.... a rada na závěr? Cokoli lepší než tlumič po smrti
https://www.youtu...tla/videos
OFFROAD|GUIDE www.offroad-guide... https://www.faceb...403911829/
@Sanko: proc bys poslal Sachs do Wunderlichu? Kde by vzali mechaniku Willbers? Oni neco takoveho nabizeji?
@Pertla: myslel jsem, ze nahradu k podvozku ESA dela vic vyrobcu. S tim Willbers jsou nejake lepsi zkusenosti nez s jinym? Ostatni s motorkou nekomunikuji (nebo spatne), kdyz se zapoji do elektroniky motorky?
Upravil paulik78 dne 01.11.2019 23:43
Ja som si len myslel ze mam dve moznosti , kupit komplet tlmice s esou ,ze ich len “strcim “ do zasuvky na moto a hotovo, alebo bez esy, dat “zaslepku” a nastavovat mechanicky.
Dalsia moznost je davat repasovat Sachs ak sa vobec da, ale o “repasnuti” Sachsu za Willbers ci nieco ine aby ostala povodna esa ,som nevedel.
Rad si necham poradit.
Mam GS tuto sezonu a po najazdeni 10t km , celkovo jena nej 30 , by som ju chcel trocha vylepsit. Moto si chcem nechat dlhsie a aj tak to budem musiet
na konci buducej sezony riesit, tak preco nie teraz.
Upravil sanko dne 02.11.2019 08:22
Pánové, položte si otázku. Že někdo nenarazil na limity, který nehledal, něco mění na faktu, že Touratech prodává tlumiče, které omezují zdvih předního kola o 5cm?
Tvrdí o nich, že jsou nejlepší na světě, podle toho si je nechají zaplatit a přitom faktem je, že ten jejich přední tlumič dělá z GéeSa eRTéčko.
Při prodeji nikdy nikomu nic neřeknou a pak se hájí tím, že zdvih není důležitej
Takže jestli sdílíte tento názor, že u cestovního endura není zdvih důležitej a že vám bohatě postačí 15cm na předním kole, tak hurá do touratechu se sedmi pětkama v kapse Image je hold image... ale pak je tady varianta pro šetřílky, jako jsem já, a za šest pětek vám v Brně pan Vangelas dodá tlumiče ÖhlinsTTX, který mají plnohodnotnej zvih... ale nedostanete tam samolepku TT... Je to jenom o volbě...
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Pánové, položte si otázku. Že někdo nenarazil na limity, který nehledal, něco mění na faktu, že Touratech prodává tlumiče, které omezují zdvih předního kola o 5cm?
to ale neplati o Tractive s DynESA, ze jo?
a za šest pětek vám v Brně pan Vangelas dodá tlumiče ÖhlinsTTX, který mají plnohodnotnej zvih... ale nedostanete tam samolepku TT... Je to jenom o volbě...
tractive pro LC s dynamickou ESA stoji AFAIK okolo 90ti...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
@Mr.GS Pokud se nemýlím, tak to co píšeš, se vztahuje na vzducháče a ne na LCčko s Dynamickým ESA podvozkem. Co jsem se teď díval do Öhlins katalogu, na LCčka jsou určeny BM147 (přední) a BM146 zadní - v montážním návodu ale pouze odpojí a zaslepí původní konektory pro ESA a dále ji neřeší. Takže pokud chce uživatel stále používat Dyn. ESA, pravděpodobně nezbývá nic jiného než opět použít origo tlumiče (SACHS).
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
@Mr. Gs: je pravda, ze vlakno se jmenuje touratech podvozek...ale zda se, ze zakladatel vlastne hleda inspiraci, co se da a jake jsou vyhody pripadne rizika.
Takze kdyz to zatim shrnu, na vyber je repase originalniho Sachs nebo vymena za Touratech, Willbers a Ohlins, ktere by mely fungovat s ESA jako "zapojis a jedes"? Je to tak?
Mozna by bylo fajn napsat nejake konkretni zkusenosti, pokud nekdo tuhle vymenu uz podstoupil.
Ja mel Touratech na 1200 vzduchac (bez ESA) a byl jsem spokojeny. V terenu jsem nejezdil. Dostal jsem je za prijemnou cenu, protoze zacinaly. Dnes je situace jina, dodavatelu je vic a ja mam take LC, tak jsem zvedavy, co mam pripadne na vyber.
Hadam, ze takhle to ma i zakladatel vlakna. Nakonec, pise to o nekolik prispevku vyse sam.
Já to teda pochopil tak, že přemýšlí o obou variantách... a upřímně... vyměnit kvalitní podvozek za něco bídnýho, jen proto, že to mám na tlačítko, mě nepříjde super... ale je to jenom můj pocit a názor... stejně tak, jak někomu nevadí, že má z GS mrzáka...
Upravil Mr GS dne 02.11.2019 11:25
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ruda napsal:
Dyn. ESA, pravděpodobně nezbývá nic jiného než opět použít origo tlumiče (SACHS).
+ ty Tractive od Touratechu. To, co jsem mel ja kdysi objednane se napojovalo na DynESA elektroniku.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
funguke to na Esa + sa da este kompletne doladit. Je to dost drahe ,ale uz z trenneho jazdenia
viem , ze podvozok je polovica motorky. Aj na endure mam podvozok “sity“ na meru a je to
uplne ina uroven jazdenia.
Tiez som uvazoval zrieknut sa Esy lebo nemam problem podvozok si doladit manualne. Ale vraj to funguje a doporucili mi to takto s Esou.
Ale konkurencnym a hlavne lacnejsim rieseniam sa nebranim
Upravil sanko dne 02.11.2019 14:49
to je myslim ono... skoda, ze sem uz nechodi TomasTT.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Velkou vyhodou je moznost to ze sa raz 30-40tis km zrepasuju a mam podvozok stale super a da sa to preniest aj na novsiu 1250.
Aj u ostreho endura co mam ladeny podvozok na mna, ak este raz kupim novu moto ,tak si ladene
tlmice prenasam do novej a nove predam so starou moto.
Len keby som mal nejake informacie od ludi co taketo tlmice pouzivaju na GS.
Hned prvy prispevok tu ma zneistil.
sanko napsal:
Len keby som mal nejake informacie od ludi co taketo tlmice pouzivaju na GS.
Hned prvy prispevok tu ma zneistil.
to je konkurencni prodejce motodilu (je s TT do jiste miry v konkurencnim vztahu).. co si tu zmenil nick
ad. kdo tu ma Tractive.. JA NEVIM, kdo je tady ma mozna Miguel..?
Upravil hicks dne 02.11.2019 16:09
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2