Tvl to jsou zase hovna. Když si uděláš vidle, ložiska řízení, čep kyvky s uložením a zadní tlumiče se silentblokama, tak je ten podvozek někdě jinde. Samo, že to nejde srvonávat s báwem, ale ta motorka nikdy nestála takovou petelici jako BMW. A když už jsme u toho svícení, tak si myslim, že třeba 632ka svítí rozhodně líp než to tvoje pidisvětýlko na G/S. Nevim proč se tady musí pořád někomu zasírat vlákna.
MALI napsal:
Tvl to jsou zase hovna. Když si uděláš vidle, ložiska řízení, čep kyvky s uložením a zadní tlumiče se silentblokama, tak je ten podvozek někdě jinde. Samo, že to nejde srvonávat s báwem, ale ta motorka nikdy nestála takovou petelici jako BMW. A když už jsme u toho svícení, tak si myslim, že třeba 632ka svítí rozhodně líp než to tvoje pidisvětýlko na G/S. Nevim proč se tady musí pořád někomu zasírat vlákna.
co se hnet certis, nefsiml sis smejiciho smajlika na konci ?
Kupredu spatki ni krok...
MALI napsal:
Tvl to jsou zase hovna. Když si uděláš vidle, ložiska řízení, čep kyvky s uložením a zadní tlumiče se silentblokama, tak je ten podvozek někdě jinde. Samo, že to nejde srvonávat s báwem, ale ta motorka nikdy nestála takovou petelici jako BMW. A když už jsme u toho svícení, tak si myslim, že třeba 632ka svítí rozhodně líp než to tvoje pidisvětýlko na G/S. Nevim proč se tady musí pořád někomu zasírat vlákna.
Jejda, někdo tady startuje na první našlápnutí
Jak dobře seřízená JAWA ...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Ale prd. Jen sem občas zajdu a skoro v každym vláknu je vždycky milion ****in, který vůbec nejsou k tématu, takže mě to ani nebaví číst. Prostě nechápu, proč má každej tendenci se vyjadřovat, když to do příspěvku nic nepřinese.
A taky mi přijde jako naprostá blbost házet špínu na Jawku (jsou to prostě jednoduchý stroje za pár peněz). Většina lidí na tom stejně začínala. Já na tom jezdim stále, stejně jako na dvouventilu a každá ta motorka má něco do sebe. Takže asi tak
Upravil MALI dne 14.12.2019 22:12
Potřebuji nafotit kudy vede elektrika kolem krku řízení,kudy jde do paraboly a pak ještě jestli jde vyndat osa zadního kola aniž by se musely sundávat výfuky.
Zutro už něco poslal,ale na dalším stroji to může být jinak
Pavle, jake mas ty vyfuky posli celou fotku , je mozne ze mas ty z 638 ty byly jine a vetsi a meli jine kolena a tim to muze byt zpusobeno, nebo proste nekdo dal trocu jine kolena a uz je problem na svete
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Pěkná, šel si do zlaté ačkoli barva byla červená. Nepotřebuješ šikmé hlavy válců? Jaký máš motor? Bez poloautomatu?
Také jsem ji měl Rajče
Upravil Stewe dne 17.12.2019 12:26
GSA 1250 Rallye 2024
Zeťák mi dovezl toto a chtěl z toho udělat motorku v barvě kterou si z určitých důvodů vybral. Není to origo,ale s tim se počítalo. Nějaké odlišnosti tam jsou,ale ještě se to bude ladit. Jen barva a chrom blatníky budou neorigo. Motor je 633 a bez poloautomatu. Je to první 634. Co jsou šikmé hlavy netuším. Potřebovat je určitě nebudu.
PavelDR přiložený následující obrázek:
moc pekny, ty vyfuky ti jeste overim , ale to jsou origo s tim zadni zkosenim, ja vím že mě to šlo vyndat, jeste zajedu ke kamaradovi co ma origo policejni a juknu na to
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček