Máte někdo SOS tlačítko s funkční registrací a lokalizací do ČR?
Včera jsem si vyzvedl motorku po záběhovém servisu, ale SOS se aktivovat nepodařilo ani Servisákovi... Tak bych uvítal reakci, jestli s tím má někdo nějaké zkušenosti, nebo nejlépe vysvětlení přímo od Servisáka, co tomu chybí?
Něco málo mi řekl p. Třešňák, ale z toho jsem pochopil, že buď je v háji řídící jednotka nebo nefungují předepsané postupy registrace a lokalizace. Nicméně závěr je, že tam musím znovu a nechat to tam delší dobu.
Jinak zbytek OK, motorka jezdí...
Díky za reakci.
Tak abych řekl tak jestli je funkční ani nevím nezkoušel jsem,ale už se mi párkrát v horách nebo hodně zalesněných usecích stalo že mi to napsalo na lcd že je nefunkční,ale pak se zase bez problémů chytlo a výstražný trojuhelník zmizel.Můžu zítra vyzkoušet.
Možnost diagnostiky BMW
Stejný problém jsem měl loni jako LEONARDO, asi dvakrát se mi to stalo za normální jízdy v centru města. Zničehonic chyba, trojúhelník a do deseti minut jakoby se nic nestalo. V říjnu jsem byl na garančce, a oni nic nenašli. Při garančce upgradovali software ŘJ a od té doby nic. Zdar
Tak dnes hláška ve městě za jízdy. Zastavím, vjedu do menu vyfotím hlášku, vyjedu z menu a co se nestane.......hláška a trojúhelník zmizí. Tak nevím. Zdar
Kerb napsal:
Máte někdo SOS tlačítko s funkční registrací a lokalizací do ČR?
Včera jsem si vyzvedl motorku po záběhovém servisu, ale SOS se aktivovat nepodařilo ani Servisákovi... Tak bych uvítal reakci, jestli s tím má někdo nějaké zkušenosti, nebo nejlépe vysvětlení přímo od Servisáka, co tomu chybí?
Něco málo mi řekl p. Třešňák, ale z toho jsem pochopil, že buď je v háji řídící jednotka nebo nefungují předepsané postupy registrace a lokalizace. Nicméně závěr je, že tam musím znovu a nechat to tam delší dobu.
Jinak zbytek OK, motorka jezdí...
Díky za reakci.
Je nato.opatreni. maji stim.problem motorky z roku 2019. Ale uz to umim opravit
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Sakra mám taky 2019 budu to muset vyzkoušet aktivovat jestli to funguje...Co jev tam za problém bral jsem to jako normální věc když jsem někde kde není ani signál přes co to vůbec funguje ? gps ?
Možnost diagnostiky BMW
Leonardo napsal:
Sakra mám taky 2019 budu to muset vyzkoušet aktivovat jestli to funguje...Co jev tam za problém bral jsem to jako normální věc když jsem někde kde není ani signál přes co to vůbec funguje ? gps ?
GPS je pasivni system... to umi jen prijimat. Nejaky pidi GSM signal to asi potrebuje.. dost mozna je jedno jakym operatorem.
Mimo GSM potrebujes Spot atd.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
A mimo civilizaci potřebuješ hodinky Breitling Emergency. https://deployant...ii-review/H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Ono dneska mimo civilizaci je problém se vůbec dostat. Ale zase si představ tu radost záchranáře, když najde v medvědím hovně krásný, značkový hodinky.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hrabe_X napsal:
Ono dneska mimo civilizaci je problém se vůbec dostat. Ale zase si představ tu radost záchranáře, když najde v medvědím hovně krásný, značkový hodinky.
Najde, ale ne krásný. Budou ožižlaný
Taky jsem rád, že ten můj dlabanej ingot neobsahuje podobné ptákoviny, jako se řeší ve vlákně. Kde nic není, není o to starost.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Hrabe_X napsal:
Ono dneska mimo civilizaci je problém se vůbec dostat. Ale zase si představ tu radost záchranáře, když najde v medvědím hovně krásný, značkový hodinky.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kerb napsal:
Máte někdo SOS tlačítko s funkční registrací a lokalizací do ČR?
Včera jsem si vyzvedl motorku po záběhovém servisu, ale SOS se aktivovat nepodařilo ani Servisákovi... Tak bych uvítal reakci, jestli s tím má někdo nějaké zkušenosti, nebo nejlépe vysvětlení přímo od Servisáka, co tomu chybí?
Něco málo mi řekl p. Třešňák, ale z toho jsem pochopil, že buď je v háji řídící jednotka nebo nefungují předepsané postupy registrace a lokalizace. Nicméně závěr je, že tam musím znovu a nechat to tam delší dobu.
Jinak zbytek OK, motorka jezdí...
Díky za reakci.
Je nato.opatreni. maji stim.problem motorky z roku 2019. Ale uz to umim opravit
Tak ne. Pořád to nefunguje. Respektive to fungovalo asi 2 km, pak to vypadlo, po 1 km to zas naskočilo, po dalším 5 km zase trojúhelník a už se to nevzpamatovalo.
Okamžitou spotřebu to taky neukazuje stejně tak stav oleje. Bez toho ale dokážu žít. Daleko víc mě zlobil odběr z baterky při vypnutém zapalování 75 mA, a to se odstranit zdá se podařilo. Takže díky, to mě zlobilo nejvíc. Teď to má odběr 2 mA.
byl jsem v servise se svou 1250 /Renocar Brno/. Taky ten samý problém.
Je na to svolávačka. Doba opravy je cca 5 hodin, musí se tam něco hooodně dlouho přehrát. Zatím mi to svítí, ještě jsem se tam nedostal.
Kasko napsal:
byl jsem v servise se svou 1250 /Renocar Brno/. Taky ten samý problém.
Je na to svolávačka. Doba opravy je cca 5 hodin, musí se tam něco hooodně dlouho přehrát. Zatím mi to svítí, ještě jsem se tam nedostal.
Přehrávali SW 4 dny a nic. Po tom, co opět zdechla po 6ti dnech baterka, to přerušovaně fungovalo, ale jen asi 40 km. Teď je to zase ve starých kolejích. Oranžový trojúhelník...
O svolávačce mi nic neříkali a ačkoli se zdá, že ten odběr z akumulátoru se podařilo vyřešit, teď jsem naměřil 2 mA, pokles napětí je o cca. 0,4 V za den. Jinak řečeno, za 4 dny nenastartuju. Snad by to mohlo být prý i baterkou, tak uvidíme. Možná, že je z toho předchozího odběru a věčného hlubokého vybíjení už opravdu kaput. Takže zase zpět do servisu na zaklínání SW, a nebo konečně vymění řídící jednotku a snad bude klid? Údajně to musí schválit až v samotné Říši, tak doufám, že je fírer s tím nepožene až na Olymp.
Jinak ale olej to ukazuje, jak má, a okamžitou spotřebu ne.
Kasko napsal:
byl jsem v servise se svou 1250 /Renocar Brno/. Taky ten samý problém.
Je na to svolávačka. Doba opravy je cca 5 hodin, musí se tam něco hooodně dlouho přehrát. Zatím mi to svítí, ještě jsem se tam nedostal.
Přehrávali SW 4 dny a nic. Po tom, co opět zdechla po 6ti dnech baterka, to přerušovaně fungovalo, ale jen asi 40 km. Teď je to zase ve starých kolejích. Oranžový trojúhelník...
O svolávačce mi nic neříkali a ačkoli se zdá, že ten odběr z akumulátoru se podařilo vyřešit, teď jsem naměřil 2 mA, pokles napětí je o cca. 0,4 V za den. Jinak řečeno, za 4 dny nenastartuju. Snad by to mohlo být prý i baterkou, tak uvidíme. Možná, že je z toho předchozího odběru a věčného hlubokého vybíjení už opravdu kaput. Takže zase zpět do servisu na zaklínání SW, a nebo konečně vymění řídící jednotku a snad bude klid? Údajně to musí schválit až v samotné Říši, tak doufám, že je fírer s tím nepožene až na Olymp.
Jinak ale olej to ukazuje, jak má, a okamžitou spotřebu ne.
tak teď už vím, proč jsem přišel o víkendu "k mrtvé" motorce. od servisu mi stála týden v garáži. O víkendu přijdu, ťuknu do tlačítka a nic... Baterka měla 4V, mrtvá.
Takže to nyní nechám 3 dny a uvidíme, jestli se zase vybije.
Ještě jednu radu - jak jsi měřil odběr proudu?
Zavolám si do servisu a uvidíme. I za cenu, že bych to tam zavezl a nechal jim to tam týden, ať laborují a testují.
Kasko napsal:
byl jsem v servise se svou 1250 /Renocar Brno/. Taky ten samý problém.
Je na to svolávačka. Doba opravy je cca 5 hodin, musí se tam něco hooodně dlouho přehrát. Zatím mi to svítí, ještě jsem se tam nedostal.
Přehrávali SW 4 dny a nic. Po tom, co opět zdechla po 6ti dnech baterka, to přerušovaně fungovalo, ale jen asi 40 km. Teď je to zase ve starých kolejích. Oranžový trojúhelník...
O svolávačce mi nic neříkali a ačkoli se zdá, že ten odběr z akumulátoru se podařilo vyřešit, teď jsem naměřil 2 mA, pokles napětí je o cca. 0,4 V za den. Jinak řečeno, za 4 dny nenastartuju. Snad by to mohlo být prý i baterkou, tak uvidíme. Možná, že je z toho předchozího odběru a věčného hlubokého vybíjení už opravdu kaput. Takže zase zpět do servisu na zaklínání SW, a nebo konečně vymění řídící jednotku a snad bude klid? Údajně to musí schválit až v samotné Říši, tak doufám, že je fírer s tím nepožene až na Olymp.
Jinak ale olej to ukazuje, jak má, a okamžitou spotřebu ne.
tak teď už vím, proč jsem přišel o víkendu "k mrtvé" motorce. od servisu mi stála týden v garáži. O víkendu přijdu, ťuknu do tlačítka a nic... Baterka měla 4V, mrtvá.
Takže to nyní nechám 3 dny a uvidíme, jestli se zase vybije.
Ještě jednu radu - jak jsi měřil odběr proudu?
Zavolám si do servisu a uvidíme. I za cenu, že bych to tam zavezl a nechal jim to tam týden, ať laborují a testují.
Připojil jsem ampérmetr ke svorce na baterce a ke kabelu k té svorce připojenému a pak jsem ho od svorky odpojil. Takže se nepřerušila dodávka proudu do motorky a nic se nevymazalo.
Jen bacha ať neodpálíš ampérmetr při nastaveném špatném rozsahu. Nejdřív jsem měřil na rozsah 200 mA.
Jediné, co jsem změnil bylo to, že jsem klíček neměl u motorky, ale dal jsem ho mimo garáž, tudíž nefungovalo spojení mezi klíčkem a motorkou. Nevím, jestli to může mít nějaký vliv, ale baterka je OK
Nakonec budou měnit řídící jednotku, aspoň dle informací z minulého týdne. Nicméně motorka je tak akorát na koukání v servisu, protože se údajně musí nakódovat přímo na VIN motorky. Tak jsem z toho trochu rozpačitý, protože se závadu pokouší odstranit už bezmála měsíc a v úterý to budou 2 týdny, co to odvezli a pořád jednotka nedorazila.
By mě zajímalo, jestli s už někomu kvůli SOS tlačítku měnili někde jednotku a jak dlouho může trvat, než to z říše pošlou. Každopádně to dost zkouší mou důvěru ke značce. Mám pocit, že pro německý servis by jednotka dorazila obratem. Mám obavy, ze když budu jen čekat na zavolání, že je motorka opravená, už se letos nesvezu.