Ahoj kluci potřebuji radu mám R1200gsa lc 2019
Přestává mi fungovat rychlořazeni
Vypnu a zapnu zapalování a zase to chvilku funguje mám cca 10883km najeto v servisu mi rychlořazeni vyměnily na konci sezóny a letos po 100 km jízdy to zase nefunguje !
A došlo k tomu že jsem si ulomil loni řadičku! motorka je v záruce
Nevi někdo kde muze být problém.. proč to blbne..?
Brno mám 1.5hod jízdy ale nebaví mě neustále jezdit do servisu motorka nestoji 5kč a za ty prachy by to mělo fungovat
Předem děkuji za odpovědi michal
Na LC 1200 GSA jsem s tím měl problém, v rámci záruky vyměněno, ale že by to bylo 100 % ní po opravě, to nemůžu tvrdit. Prý tam někde něco stačí promazat. Mně se to projevovalo tak, že kvalty dolů vždy ok. při řezení nahoru to někdy prostě nešlo, musel jsem povolit tlak nohou na řadičku a pak to většinou na podruhé klaplo.
Loni mě také zlobilo, a vždy jen směrem nahoru. V servise mi bylo řečeno, že i v návodu je psáno, že se musí řadit při min 4500 otáčkách. Začal jsem si na to dávat pozor, motor více vytáčím, a vše funguje bez problémů. Řadička při řazení musí být úplně volná. Po každém zařazení rychlosti je nutno ji uvolnit, nedotýkat se ani špičkou, což se asi každému někdy stane, že na ní mírně tlačí, pak to nefunguje nebo kope.
raptor napsal:
hlavne.. quickshifter je uplna kravina a zbytocnost na motorke typu GS
To je blbost. Když se používá jak má (tj. minimálně od 4500ot/min a výše), tak je to pro svižnou jízdu velice zdařilý "pomocník". Řazení je o poznání "hladší" než při řazení "se spojkou".
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda... ak vies dovod preco bol vyvinuty quickshifter tak je to vlastne moja odpoved na tvoj protiargument.
to ze ma niekto menej citu pri klasickom radeni zo spojkou moze byt rozumny argument ale potom je to zas chyba medzi sedlom a riadidlami
live fast, die young be wild, have fun
raptor napsal: Tonda... ak vies dovod preco bol vyvinuty quickshifter tak je to vlastne moja odpoved na tvoj protiargument.
to ze ma niekto menej citu pri klasickom radeni zo spojkou moze byt rozumny argument ale potom je to zas chyba medzi sedlom a riadidlami
Mě teda quickshifter přijde jako super a je to dost návyková věc a při ostřejší jízdě je to skvělé a nechci za nikoho mluvit ale potkávám se s hodně majiteli GS a nikdo si na to nestěžoval, naopak....
Přijde mi to jako když vyběhly LC - tak je hanili všichni co je neměli nebo na ně neměli prachy, aby nemuseli přiznat že to je dobrý..(takový vnitřní alibismus)
Mě teda quickshifter přijde jako super a je to dost návyková věc a při ostřejší jízdě je to skvělé a nechci za nikoho mluvit ale potkávám se s hodně majiteli GS a nikdo si na to nestěžoval, naopak....
Přijde mi to jako když vyběhly LC - tak je hanili všichni co je neměli nebo na ně neměli prachy, aby nemuseli přiznat že to je dobrý..(takový vnitřní alibismus)
raptor napsal: Tonda... ak vies dovod preco bol vyvinuty quickshifter tak je to vlastne moja odpoved na tvoj protiargument.
to ze ma niekto menej citu pri klasickom radeni zo spojkou moze byt rozumny argument ale potom je to zas chyba medzi sedlom a riadidlami
Mě teda quickshifter přijde jako super a je to dost návyková věc a při ostřejší jízdě je to skvělé a nechci za nikoho mluvit ale potkávám se s hodně majiteli GS a nikdo si na to nestěžoval, naopak....
Přijde mi to jako když vyběhly LC - tak je hanili všichni co je neměli nebo na ně neměli prachy, aby nemuseli přiznat že to je dobrý..(takový vnitřní alibismus)
Tom
v tejto rovine sa vobec bavit nemusime.. keby som chcel tak LC davno mam aj s quickshifterom
to ze sa radsej vozim na poslednej generacii vzduchom chladeneho boxera je moje vnutorne rozhodnutie ktore nikomu nevnucujem
jazdil som na tom a presne treba to pouzivat vo vyssich otackach ale unika mi zmysel naco je to vlastne dobre... zmysel toho zariadenia je uplne niekde inde
na GS neziskas vacsi naskok pred kamaratom na rovnakej motorke koli tomu ze ty mas quickshifter a on nema
a aby bolo ajsne nemam problem priznat ze LC je v mnohych ohladoch lepsie ako vzduchac (motor, brzdy, ovladatelnost na asfalte, LED svetlo) ale to ze si nan vies dat quickshifter rozhodne u mna karty nemiesa
Upravil raptor dne 14.04.2020 10:45
live fast, die young be wild, have fun
raptor napsal: Tonda... ak vies dovod preco bol vyvinuty quickshifter tak je to vlastne moja odpoved na tvoj protiargument.
to ze ma niekto menej citu pri klasickom radeni zo spojkou moze byt rozumny argument ale potom je to zas chyba medzi sedlom a riadidlami
Mě teda quickshifter přijde jako super a je to dost návyková věc a při ostřejší jízdě je to skvělé a nechci za nikoho mluvit ale potkávám se s hodně majiteli GS a nikdo si na to nestěžoval, naopak....
Přijde mi to jako když vyběhly LC - tak je hanili všichni co je neměli nebo na ně neměli prachy, aby nemuseli přiznat že to je dobrý..(takový vnitřní alibismus)
Tom
v tejto rovine sa vobec bavit nemusime.. keby som chcel tak LC davno mam aj s quickshifterom
to ze sa radsej vozim na poslednej generacii vzduchom chladeneho boxera je moje vnutorne rozhodnutie ktore nikomu nevnucujem
jazdil som na tom a presne treba to pouzivat vo vyssich otackach ale unika mi zmysel naco je to vlastne dobre... zmysel toho zariadenia je uplne niekde inde
na GS neziskas vacsi naskok pred kamaratom na rovnakej motorke koli tomu ze ty mas quickshifter a on nema
a aby bolo ajsne nemam problem priznat ze LC je v mnohych ohladoch lepsie ako vzduchac (motor, brzdy, ovladatelnost na asfalte, LED svetlo) ale to ze si nan vies dat quickshifter rozhodne u mna karty nemiesa
V pohodě pak je to věc osobního názoru a je super že si můžeš vybrat a každý má dnes na trhu nepřeberný množství věcí a konfigurací.
Ale podle mě rozhodně nemáš pravdu, že to je blbost a nesmysl - nesmysl je to tvrdit.
- to jestli Ti to přidá na rychlosti není důležité u GS, ale osobně jsme přesvědčen že přidá
- meziplyn u quikshiftu je emoční záležitost (srovnal bych to s laděným výfukem) a ježdění na moto je o emocích
Já to na KTM taky nemám, ale na další to chtít budu.
Každopádně Ty máš co chceš a budiž Ti přáno, že jsi spokojený.
len sa mi zda alebo si mi dal za pravdu aj ked si stale hajis vlastny nazor
to jestli Ti to přidá na rychlosti není důležité u GS
meziplyn u quikshiftu je emoční záležitost
- presne tak, u GS to fakt nie je dolezite ovela rychlejsi budes ak vies jazdit
ale dam ti za pravdu ciste technicky vzate ten isty jazdec na tom istom GS s a bez a s quickshifterom bude s quickshifterom o nula cela nic rychlejsi ale povedzme si ze na asfalte ta priemerna 600 skratka vyfacka a v terene quickshifter fakt 99.9% nikdy potrebovat nebude lebo len malo kto na tak drahej motorke dava v terene take kakao zeby k tomu potreboval radit bez spojky aby bol este rychlejsi
- emocie nemaju nic splocne s raciom, tento doplnok ma zmysel jedine na supersportovej motorke ktora je urcena na okruhy a kazde aj male zlepsenie je dolezite.
Upravil raptor dne 14.04.2020 12:11
live fast, die young be wild, have fun
Špatně jsi mě pochopil, naopak v žádném případě Ti nedávám za pravdu naopak.
Pravdu máš jen v tom, že pokud to nechceš je to v pořádku a je to tvůj názor - ale je to asi stejný jako kdybych Já napsal že dvouvačka je totální nesmysl a bla bla…. tak to bude můj názor i když nebude správný a mám na něj právo.
Za mě stručně a jasně:
- Quickshifter rozhodně je dobrá věc
- za ten příplatek rozhodně stojí
- je to rychlejší než normální řazení
- motorka má lepší zvuk při řazení
- zážitek z jízdy je lepší )říkej tomu jak chceš třeba víc RACING)
- a tvůj příspěvek, že je to nesmysl jen mate lidi, který to třeba budou řešit což odpovídá i tomu, jak jsem psal - většina lidí je z toho nadšena, takže na tom něco bude.
Takže znovu - Ne opravdu si nemyslím, že máš pravdu, jen si myslím, že máš právo na svůj ¨názor¨ na věc.