Tak mně napadlo zeptat se Vás na Váš nejlepší motocykl, který Jste měli před BMW.
Pár motorek jsem také měl a dodnes nemohu zapomenout na Hondu NTV 650. A co Vy ?
Deny přiložený následující obrázek:
[93.54Kb]
Upravil Deny dne 29.04.2009 17:36
Pomatenost, zvaná BMW.
Já měl Transalpa r.v 95,projel jsem sním půl evropy a nedám na něj dopustit.Absolutně bez problémů.Na delší přesuny mi scházel 6 převod.stupeň a menší výkon motoru a proto po pěti letech jsem ho vyměnil za GS.
Das ist BMW
Já měl před BMW Yamahu Sr 125.
Taky pohodová motorečka, na to,že se může řídit od 16ti
Ale do terénu moc není ... spíš vůbec ----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
Ja mel italskou krasku Cagivu Canyon r.v.2000. Koupil sem ji kdysi v nemecku, kdyz sem makal v Irsku a dotahnul ji do Dublinu. Cestou zpatky sem si dal zatim nejelpsi dovolenou - Dublin, Francie po pobrezi az do Bordeux a pak pres Lyon a skrz cele Alpy zpatky do cech.
Nejlepší asi Kawasaki GTR1000.Spolehlivost sama s neskutečně táhnoucím motorem a pohodlná jako gauč.Mám ji pořád.Proč já si vlastně kupoval to GS.......?
pavelgs přiložený následující obrázek:
Honda CBR 1100XX, jednoznačně bezkonkurenční moto, co jsem kdy vlastnil z mnoha. Motor s dvěma vyvažováky, dokonalý podvozek a brzdy / snad jen malilinko tvrdší, za teplotách pod 18st přední vidlice, ale to je již ultra hnidopišství /. Dílenské zpracování , je vyráběná v Japonsku stejně jako STX, je bez přehánění skvostné, a to i pod kapotama.. Nešetřilo se na všem, jak teď.. Ale bohužel, nutí jet rychle a to tak že dost. Pod 160km/h je to trápení, ideální cestovka je tak 180-220kmh, což považuji v dnešním provozu a četníkúm, trvale neralizovatelné. Dalším mínusem, jak pro koho, jsou provozní náklady při těchto rychlostech, ale to se jezdilo i dost nad 240km/h. Vlastně pořád.
Spotřeba 10-16l/100km s prúměrem 13l/10km, zadní guma vydržela tak max 3000km, spíš míň, zadní desky 5000km na plech / drahé Nissiny /, řetěz 8tkm atd. No 1 km vyšel na asi 20Kaček co se pamatuji, při střelbě, ale jinak to na XX nejde, nebo je to trápení. Oslavovaná Hayabusa 99 XXe, nesahá podvozkem a brzdami, a vlastně i ergonomií i motorem s vibracemi, ani ke kolenúm. XX byla, a je, dle mě nejlepší rýže, co kdy zplodili bývalí samurajové z Japonska.
Ale, dcera začala rúst, tak rozum zvítězil , je skvělé jezdit s parťákem a současně s nejlepším kámošem, a GS nenutí jet na krev a uklidňuje, což jest dobře.
Upravil W dne 29.04.2009 18:36
tak pro mě to byl Zundapp moped, tušim obsach byl 47 ccm. Ve 13 jsem s tim řádil na chatě a jezdil na tom tátovi do vesnice pro pivo. prostě parádní stroj.
Pak ho táta prodal, když jsem v pubertě odmítnul na tom jezdit protože jsem se styděl
foto je pouze ilustrační, žádný dochovaný originál nemam. Ta moje byla chromovaná stejně jako tahle ale zbytek nebyl modrej, ale černej
falcons přiložený následující obrázek:
[72.7Kb]
Upravil falcons dne 29.04.2009 18:39
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
Hodně jsem byl spokojenej s KLE 500 , spotřeba - výkon - váha - jízda .
Moc se mi do prodeje nechtělo. Ale šla ke známému který se o ní staral líp než já. Vloni jsem jí potkal na Jizbici , přibylo sice pár oděrek ale furt fešanda.
Pavel GS vyletnik přiložený následující obrázek:
[146.17Kb]
Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz
Upravil hicks dne 29.04.2009 18:54
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Moje první láska jAWA 250 panelkaFoto bohužel nemám, stejně jsem ji hlupák celou předělal. Jak rád bych jí dneska měl v origo stavu
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto