Sháním ještě jedu menší motorku domů a mám možnost sehnat pěkné levné GSo, ale to je na nás moc malé a tak uvažuju o přestavbě na Dakar. Nevíte, co to všechno obnáší, myslím zásadní věci. Tuším, že to budou nový vidle a zadní tlumení a 21 kolo, ale protože jsem předělával 1150 naADV, tak vím, že těch důležitých detailů je nakonec víc, než si člověk myslel. Díky za zprávy...
Stojanky, přední vrzdová hadičkča, případně ABS. Víc mě nenapadá. Počkej do zimy, to se možná s Tolim dokopem a předělame naše dakary na WP podvozek a tim padem vidlice a zadni tlumič bude k mani.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
WP jako white power je to jenom jiný výrobce.Ty vidle jsou lepší a maj větší zdvih.Stejný se používají na většině ktm takže prohodíš vidle dáš tam silnější pružiny a je skoro hotovo.Touratech dělá přímo podvozkovej kit WP.Pro představu tady foto: Vlevo Dakar uprostřed WP a vpravo GS Jinak samozřejmě tam jde dát třeba i Marzocchi, Ohlins,Kayaba apod.
Upravil toli dne 11.05.2009 09:27
Podle mě je jednoduší koupit rovnou Dakara než přestavovat. Nevim sice za kolik plánuješ koupit Gs, ale když k tomu připočtu cenu přestavby, tak seš mnohem vejš než kdyby si ho rovnou koupil. A pokud nejezdíš v terenu kudlu, tak ten stávající podvozek je plně dostačujici.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
já vím, ale můžu koupit motku s jistou historií, slušně vybavenou, má to jen jeden háček, vypadám na ní divně a sám mám pocit, že šoupu nohy po zemi. proto chci vyšší provedení. mám dobrou zkušenoust s e-bayem, kde jsem sehnal mraky dílů na 1150 za třetinové ceny, takže z toho obavy nemám. jak se vám s tím vůbec jezdí? mám trchu obavy z toho, že je to jednobuch a mých 110 kilo plus bagáž tomu bude dávat docela zbrat...
S mejma 65kg to cvičí pěkně :-) No co se týče terénu tak relativně dobrý jen má přeci jenom dost nadváhu-těch 200kilo je při nějakých pomalých skoro až trialových pasážích fakt znát.Cestování není problém výkonu je dostatek.
Dneska jsem díky Vám pokoukal web, co se týče přestavování Dakara a kromě WP tlumičů se dají použít vidle z KTM 640/950 a nebo Yamahy YZ450, popřípadě nějaké cross hondy, cenově všechny vycházej dost dobře a vlastnosti prej uplně perfektní. Budu sledovat tohle vlákno, docela jste mě navnadili
tak sem hod nějaký odkazy co si našel. Par navodu jak přestavět mam a až se dostanu domu tak to sem dam. Můžem spojist sily
Ja važim 80kg, přední vidli mam přitvrzenou oproti originalu a když jedu za Tolim tak sem dost často na dorazech
Upravil Honza ofroudak dne 11.05.2009 13:48
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Tak zpětně jsem dohledal totok, asi to není všechno, ale další určitě poradí přítel google:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=399113
http://f650.com/phpbb3/viewtopic.php?f=9&t=221129&st=0&sk=t&sd=a&hilit=ktm+forks
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=409625
Já mám cca 83kg a na doraz jsem šel zatím jen párkrát, zas tak moc ji v terénu netrápim, protože ji mám moc rád, tak aby mi to škodolibě nevrátila
Taky přidám odkaz: http://f650.com/p...9&t=225050
A jen tak pro pobavení s čím vším se dá jet legendární Dakar.
Rok 1999 rám husqvarna motor f650 přední vidle Marzocchi Magnum zdvih 285mm na zadku Showa-technoflex 320mm. 170kg suchý váhy.
Rok 1996 David Castera a jeho KTM/BMW rám a podvozek KTM motor f650
Tak jsem chvíli brouzdal a našel jsem si vidlice včetně brýlí od WP, který borec prodává ze svý KTM 950SM, k mání má i WP centrál.. musím z něj vytáhnout, co je to za typ a pokusim se vygooglit použitelnost pro dakara
lullu ty na to deš nějak rychle :-) z lc8 sou vidle super protože se nemusí moc upravovat jen nevím jak to je s těma SM verzema protože ty maj kratší zdvihy.