Už to není rozdíly mezi 1200 a 1250,ale s finančních důvodů už jen GS1200 2013 -2018
-----------------------------------
GS1200 vs GS1250
Zdravím.
Před pár dny jsem se svezl na R1250GS 2020 a to musím někdy mít. Wau efekt jako prase, motorka co nemá chybu.
Chci se zeptat na porovnání s R1200GS rok 2018 s barevným displayem.
Dají se tyto motorky vůbec porovnat? Zřejmě se bude jednat jen o rozdílný motor. Dostal jsem nabídku na jetou dvanáctku.
Je to - jak bych to řekl? O 10-15% lepší motorka. Není to pro me osobně tak zásadní, ze bych ji musel mít.
Jedine proto, ze chci zase zpátky Advíka, budu ji casem měnit, ale k výměně 1200 GS za 1250 GS, me nic nemotivuje. Vykonu mám dost už teď, na běžné ježdění, a kdyby ne, šel bych o poradny kus výš ke 1290 KTM.
pod trvalým dohledem
Ta 1250 me unesla. Jsem zvyklý na vše možné, ale toto byla extraliga.
Prodejce říkal že motor 1200 je o fous méně výkonný (to bych určitě neřešil), ale údajně produkuje dvanáctka víc vibrací, což už by bylo trochu horší.
nokia321 napsal:
Ta 1250 me unesla. Jsem zvyklý na vše možné, ale toto byla extraliga.
Prodejce říkal že motor 1200 je o fous méně výkonný (to bych určitě neřešil), ale údajně produkuje dvanáctka víc vibrací, což už by bylo trochu horší.
Je to nějaký extrém?
jediné co mě oslovilo bylo, že se mi zdálo, že miň topí do pravé nohy. ale vysvětlilo se to tím, že jsem jí zkoušel v cca 20 stupních, kdy to ještě není tolik poznat, prý v létě bez rozdílu s předchozím modelem. vibrace jsou u mojí mezi 4-5 tisíci a protože řadím brzo /nechápu boxer jako vysokootáčkový motor, spíš jako diesel/ tak to ani nezjistím. řadí stoprocentně přesněji a bez pazvuků. ale nemá už Bremba a s ESA nejsem spokojený už od roku 2018, podle mě byl starší systém lepší. nové doplňky se mi nelíbí, Touratech byl hezčí, hlavně třeba padáky jsou o dost fórovější mi přijde. kufry taky nic moc. ale to se dá samozřejmě všechno řešit. jen mám pocit, že v těchhle oblastech to čím dál tím víc šidí...
prostě: něco lepší, něco horší a já bych to chtěl vidět naprosto jednoznačně, abych hned utíkal k dealerovi... jenomže třeba nová Africa, Advík, s elektronickým podvozkem, už vyjde téměř na stejné peníze jako GSA...
Upravil Miguel dne 09.09.2020 07:33
pod trvalým dohledem
Drží si cenu pěkně, 2015 nejdou pod 300.tis
Je vidět, že je to kvalita. Do včera mi BMW neříkalo vůbec nic
Uvidím co s tím, ale předpokládám, že by to v pohodě nahradilo sportovně cestovní motorku a ještě to bude extra pohodlné. Spotřeba je také super, četl jsem do 5L, takže na nádrž slušný nájezd.
nokia321 napsal:
Ta 1250 me unesla. Jsem zvyklý na vše možné, ale toto byla extraliga.
Prodejce říkal že motor 1200 je o fous méně výkonný (to bych určitě neřešil), ale údajně produkuje dvanáctka víc vibrací, což už by bylo trochu horší.
Je to nějaký extrém?
Je to tak, 1250 je hladší. Ale ne o tolik, aby tě to muselo trápit, pokud přímo nepřesedáš z jedné na druhou. Další faktor je, že 2018 byl první rok 1250 a vyskytují se u něj různé drobné problémy s elektronikou atd., poslední vyladěná dvanáctka je o něco jistější volba. A že by nejela, to strach mít nemusíš.
Upravil cerv dne 09.09.2020 08:31
Řeknu to takhle, doposud mám naháče yamahu mt7 a chci měnit.
Jel jsem BMW XR900R a nic extra se nekonalo. Pak zapůjčení GS1250 a wau jako prase.Na takovém stroji jsem ještě nejel.
Pak nabídka, že jeden zákazník kupuje 1250 a jeho dvouletá 1200 je na prodej.
Tak jsem se svezl a od té doby přemýšlím co dál. Jezdím kolečko po okolí po práci a s ženou chceme jezdit výlety po okolí, po čr do 200km.
A teď otázka má to smysl, je to pro mě raketa peněz (musím si půjčit a splácet), buď do toho po hlavě jít nebo koupit jiného levnějšího cesťáka v podobě tracer 700 atp.
Je to sice nesrovnatelná kategorie, ale s oběma se dá jezdit po silnici.
Na terén mám enduro.
Upravil LC 1200 GS dne 11.09.2020 07:39
Asi tak, GSo je největší univerzál co můžeš mít, v pohodě s tim odvezes veškerou bagáž na dovolenou, sundáš kufry a můžeš vykružovat zatáčky na tornantech v Dolomitech a doma Ti přijde, že ČR začla investovat do oprav silnic neskutečný peníze (Telelever)
Tracer 1200 Lc srovnávás nesrovnatelně, pokud nechceš vysypat 520k za nové 1250 Lc ber 2018 je to super motorka co tě nadchne a ještě tě bude hrát usetrenych 150k v supliku
To se pro srovnání svez třeba KTM 1290 Adventure S, třeba zjistíš, že za cenu kolem 400 dostaneš novou motorku a jestli jsi živější typ řidiče, chytně tě ještě víc, eLko je podle mého daleko zábavnější než boxer...
pod trvalým dohledem
Miguel napsal:
To se pro srovnání svez třeba KTM 1290 Adventure S, třeba zjistíš, že za cenu kolem 400 dostaneš novou motorku a jestli jsi živější typ řidiče, chytně tě ještě víc, eLko je podle mého daleko zábavnější než boxer...
no jo, ale zapominas novackovi zminit stare zname...
...kardan vs retez...
...telelever vs. USD...
a ten vzhled u 1290 mi teda prijde slabsi (a to se mi KTM obecne libej).
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Miguel napsal:
To se pro srovnání svez třeba KTM 1290 Adventure S, třeba zjistíš, že za cenu kolem 400 dostaneš novou motorku a jestli jsi živější typ řidiče, chytně tě ještě víc, eLko je podle mého daleko zábavnější než boxer...
no jo, ale zapominas novackovi zminit stare zname...
...kardan vs retez...
...telelever vs. USD...
a ten vzhled u 1290 mi teda prijde slabsi (a to se mi KTM obecne libej).
btw. na S1000RR a S1000XR už se dá za směšný příplatek pořídit ten bezúdržbový řetěz...
1290 se mi líbila 2018 verze R, teď už mají takový divný barvy...
pod trvalým dohledem
Miguel napsal:
btw. na S1000RR a S1000XR už se dá za směšný příplatek pořídit ten bezúdržbový řetěz...
ja jsem se Scottouilerem neco najel.. je to hodne cool.. ale kardan je jeste o kus dal. Teda pokud jezdis po silnici...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
technicky mi to nejak moc nesedi, u plne nekryteho retezu to proste nemuze z logiky veci byt nejaky ekvivalent pece jako u kardanu ...
prach je super abrazivo a i kdyz predpokladam ze ten retez asi vic vydrzi, tak vecnej urcite nebude a rozety uz vubec
marketing umi leckdo no
No uvidime...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
xylem napsal:
prach je super abrazivo a i kdyz predpokladam ze ten retez asi vic vydrzi, tak vecnej urcite nebude a rozety uz vubec
jo.. taky je otazka jizdni projev.
mmch... ja ted na kole cistim retez ultrazvukem a koupu ho v parafinovy lazni. Mam tri retezy, tak to stridam... zatim asi nejlepsi (vedle elektronickyho Scottoileru), co jsem kdy videl a zazil.
Jeste se do ty lazne pridava praskovej PTFE a molybden.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2