Ahoj,
mám 1200 GS Triple rok 2011, potřeboval bych poradit a nebo navést na stopu, při prvním startu motorky to točí normálně a nastartuje ...
Když třeba ujedu 100 km zastavím a vypnu a potom chci po chvilce cca 5 min nastartovat vypadá to jak když baterka je KO.. otočí jakž tak jednou a chytne to .
Myslel jsme třeba baterka , ale ... přijedu domů a druhý chci natočit a točí to normálně.
Když jezdím jedu s rozsvícenou dálkou a přídavné (spotřeba 13 W od motoBozzo.de, byli na motorce), na motorce je ještě 2 x USB a v tom,( kamera GoPro + remonte, navigace) vše na jeden vypínač pod sedlem , čili vypínám doma) zkoušel jsem všechno možné vypínat a zapínat :-) je to vždy stejné, jiný odběr není ...,
přitom někdy se někdy ukáže symbol baterie, ale proč tedy bez dobíjení je baterka druhý den OK ..
Netušíte někdo ?
to GS je prostě moto mých snů
BMW 1200 GS Tripl black 2011
BMW 1150 2003 GS výroční modro/bílá
BMW F 650 ST 1997 červená metla,
podle mě, baterka na konci života, teplý motor má větší kompresi, tak proto sotva otočí a studený, dá ještě dobře
nemít GS, stojím tam ještě dnes https://www.motor...uid=344094
Jestli máš původní tak vydržela hodně. Baterka na 12ce je proti 1150 menší. Tátovi se např. s 12kou stalo že za jízdy chcípla a už nenastaroval (cca 4-5 let stará baterka) - a bylo to baterkou - bez varování z ničeho nic...
Dělá mi to to samé. Koupil jsem novou baterii, beze změny. Startér jsem vyčistil a promazal volnoběžku, je to lehce lepší, ale problém s tím, že se to někdy jakoby nechce roztočit je pořád. Nekontroloval jsem ale rotor, takže asi bude problém někde tam, v zimě se na to podívám. Snad to nebude nějakej kabel někde ke startéru.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
vezmu sebou měřák a zkusím změřit co to ukazuje v zátěži :-)
to GS je prostě moto mých snů
BMW 1200 GS Tripl black 2011
BMW 1150 2003 GS výroční modro/bílá
BMW F 650 ST 1997 červená metla,
Roman_bmw napsal:
vezmu sebou měřák a zkusím změřit co to ukazuje v zátěži :-)
Mně při startu kleslo napětí k 10V a někdy až k 9, ale vždy to nastartovalo.
S novou baterkou to samé. Po vyčištění jsem to asi neměřil, to si už nepamatuju.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Roman_bmw napsal:
vezmu sebou měřák a zkusím změřit co to ukazuje v zátěži :-)
Mně při startu kleslo napětí k 10V a někdy až k 9, ale vždy to nastartovalo.
S novou baterkou to samé. Po vyčištění jsem to asi neměřil, to si už nepamatuju.
měřil jsem a jde mě to až k 8.5 V při startu za studena ... dobíjení OK, po chvilce 14.3 .... když zapnu světla klesne na 13 a hned zase na 14.3. ... tak netuším
Upravil Roman_bmw dne 04.11.2020 19:14
to GS je prostě moto mých snů
BMW 1200 GS Tripl black 2011
BMW 1150 2003 GS výroční modro/bílá
BMW F 650 ST 1997 červená metla,
Mám stejnou zkušenost s rv 2010. Kupoval jsem ji v r. 2012. Origo baterka odešla, koupil jsem Exide a už od začátku to nebyla žádná sláva. Předtím jsem měl F800GS a ta naskočila hned. Baterku mám na udržovačce a po nastartování se rozsvítí červený trojúhelník a na displeji je baterka (Nabíjecí proud akumulátoru není dostatečný).
Roman co máš za aku a jak je stará?
Když ji odvezeš v Hradci do Varty tak ti ji tam proměří,nebo řekni a ti ji přeměřím.
Funglovka při startu.
Kratkej přiložený následující obrázek:
a odběr je stejný i při teplým motoru ?
to GS je prostě moto mých snů
BMW 1200 GS Tripl black 2011
BMW 1150 2003 GS výroční modro/bílá
BMW F 650 ST 1997 červená metla,
A já jsem si myslel že je to vlastnost . Mě to dělá taky a to mám babičku z roku 2003 1150 se 180tis a dělá mi to celou dobu. Vždycky to startuje jako když to nechce chytit a ani teplý se to nezlepší a ani když jsem vyměnil baterku. Startér mám taky repasovanej. Ale je to pořád stejný a znám spoustu jiných boxerů který točí stejně nahovno. Ale asi to tak má být Někdy se to dokonce zastaví asi tak blbě postaveny že to má asi i takovej odběr že se mi vynulujou hodiny ale to jen málokdy. Dělala mi to i 11ka kdysi a tahle taky.
Ano pri startovani kdyz je teply ...
to GS je prostě moto mých snů
BMW 1200 GS Tripl black 2011
BMW 1150 2003 GS výroční modro/bílá
BMW F 650 ST 1997 červená metla,
Tohle je proud při studeným startu asi při 15°C
Teplý motor by měl mít menší odpor a i menší startovací proud.
Vzheldem k tomu, že teplý motor má větší kompresi, tak asi ne
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
ale já to nechci až zase tak řešit, ale nechci někde zůstat !!
jen se zeptám jak může mít teplý motor větší kompresi ?? naopak bych řekl, že studený motor - studený olej má větší odpor při startu než teplý motor který je krásně uvolněn..
nějak se mě to nezdá
to GS je prostě moto mých snů
BMW 1200 GS Tripl black 2011
BMW 1150 2003 GS výroční modro/bílá
BMW F 650 ST 1997 červená metla,
Tohle je proud při studeným startu asi při 15°C
Teplý motor by měl mít menší odpor a i menší startovací proud.
Vzheldem k tomu, že teplý motor má větší kompresi, tak asi ne
Ale kluzné plochy budou mít menší odpor
za 1. nikdy nic nejede na sucho... ani za studena
za 2. největší odpor u motoru dělá komprese a né nějaký kluzný plochy...
pochopil bych tuto debatu s někým, kdo si nikdy ani nevytáhl svíčky z hlavy a neotočil s motorem a ne s někým jako si ty
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA