Čau čau mňau,
kdysi jsem někde četl, nebo mi někdo říkal o tom, že se dá na 1150GS vyměnit sání z jiného tipu BMW, aby šlo do motoru víc vzduchu.
Mám čip, KN, y svod a koncovku Remus.
Otázka zní, co všechno a z čeho by se mělo měnit? Předpokládám, že jenom výměna té ,,sací" trubky pod nádrží stačit nebude?
Díky za konstuktivní odpovědi
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Bohuš to širší sání má na 11ce, ale z čeho bylo nevim, ale má jakési kevlarové tuším, že to je nějaký tuning kus z dojčlandu, ne jen tak z podobného modelu.
na 11ce jsem měnil a budu teď u další 11ky dávat širší hrdla ke vstřikům z RS/RT, jak to má 1150 už z hlavy nevim
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
Diky Ero... matne si vzpominam, ze z RS/ST se to davalo i na 1150, teda pokud me pamet neklame
Je to sání znat?
Upravil Kubrt dne 19.01.2021 13:31
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
čoveče já ze stock stavu dával na 11ku BMC filtr+chip+lauf bez kamen+širší hrdla+symetrické svody+12kové vstřiky a komplit seřízení, no a jelo to teda fest, nejen mně, ale i klukům co měli 11ku a 1150gsa a dojeli to kamošovi ojíždět u koupě, no celkem hleděli.
takže to samý teď chystám udělat u aktuálně dovezené 11ky;-)
Upravil Ero dne 19.01.2021 13:40
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
Trubky sání se tam dávaj z RT/RS, maj větší průměr, ale jsou kratší. Zvedne to trochu výhon ve vysokých otáčkých, ale až někde kolem 7000 ot./min. Tím že jsou kratší zapříčiní to, že uberou na krouťáku. Už jsem je měl na motorce, ale pak sem viděl graf z brzdy kdy porovnávali právě tyhle trubky. Usoudil jsem, že se mi víc hodí kouťák, nez nepatrnej nárůst výkonu v otáčkách ve kterejch se stejně nikdy nepohybuju.
https://scontent-...e=602D62AD
Nemusíš dávat nutně tuningový rozšíření sání, stačí zvětšit nasávací otrvor, to doporučuje i sám John Gemi.
To Saturnin :
Jop, tak jsem tu sil dobre do ty vymeny trubek sání se mi uplne nechce... Spis jsem mel na mysli neco jak jsi poslal od toho Johna, ale nez to takhle prasacky uriznout, tak bych uvital nejakou ,,vetsi" rouru, ikdyz ono tam asi nic sirsiho nenapasuju
Upravil Kubrt dne 19.01.2021 17:37
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Mám taky rozšířený sání na 11GS, vypadá ,že je z hliníku(nebo nějaké slitiny). Kdysi jsem po tom pátral a je snad od Wunderlichu, ale není na něm nikde žádná značka a nic. Bohužel jestli to pomůže netuším už jsem to tak koupil
Upravil street-dog dne 20.01.2021 08:17
BMW R 1100 GS
Street-dogu diky.
Vzhledem k tomu, ze mam stejne to originalni sani lepeny, tak koupim tu samou trubku a tu stavajici asi ,,vykunim" podle johna
A kdyz to bude k prdu, tak tam nasadim tu novou a bude to tuningu
Jeste zavolam Bohusovi...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
kdyby někdo měl zájem o to širší sání, tak tu jednu sadu mám
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
milan enduroskola napsal:
kdyby někdo měl zájem o to širší sání, tak tu jednu sadu mám
Myslis to sani co je pod nadrzi?
Hod mi to zpravy Milane, prosim
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Větší sání ( hrdla ) ti jsou k prdu, přidá to nepatrný výkon až při skoro maximálních otáčkách a krouťák je s nimi o dost nižší. Vyvrtej do sací hubice hned za hrdlem 3 díry, průměr vrtáku snad 8-10mm. Funguje na jakýkoliv chip a jede lépe, cituji Johna co mi psal asi před 3 měsíci.
je : R1200GSA Triple Black 2012, R1150GSA 2002
bylo : R1100GS 1994 , R1150GS výročka 2001, R850GS 1997, K1100LT 1993
Větší sání ( hrdla ) ti jsou k prdu, přidá to nepatrný výkon až při skoro maximálních otáčkách a krouťák je s nimi o dost nižší. Vyvrtej do sací hubice ze strany nádrže hned za hrdlem 3 díry, průměr vrtáku snad 8-10mm. Funguje na jakýkoliv chip a jede lépe, cituji Johna co mi psal asi před 3 měsíci.
Upravil OjaGS dne 20.01.2021 20:39
je : R1200GSA Triple Black 2012, R1150GSA 2002
bylo : R1100GS 1994 , R1150GS výročka 2001, R850GS 1997, K1100LT 1993
OjaGS napsal:
Větší sání ( hrdla ) ti jsou k prdu, přidá to nepatrný výkon až při skoro maximálních otáčkách a krouťák je s nimi o dost nižší. Vyvrtej do sací hubice ze strany nádrže hned za hrdlem 3 díry, průměr vrtáku snad 8-10mm. Funguje na jakýkoliv chip a jede lépe, cituji Johna co mi psal asi před 3 měsíci.
Jop, chci jít cestou zvětšení hrdla sací trubice. Nehodlám měnit ty bazmeky co jdou k válcům z airboxu.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Taky mám na jedenáctce prodlouženou nasávací trubku. Ale zajímalo by mě ... větší otvor - více vzduchu ale jaký přínos má prodloužení? Rychlejší proudění?
Upravil namork1 dne 23.01.2021 10:02
Prodloužená trubka nasává chladnější vzduch před motorem, originální kratší nasává teplejší vzduch nad válcem?
Bez měření za jízdy jen čistá teorie ;-)
milan enduroskola napsal:
To mám taky, ale myslel jsem hrdla ke klapkam.
Čili oboje
Milan
Kubrt napsal:
milan enduroskola napsal:
kdyby někdo měl zájem o to širší sání, tak tu jednu sadu mám
Myslis to sani co je pod nadrzi?
Hod mi to zpravy Milane, prosim
ne ne, nejdeme mi o hrdla ke klapkám. Jde mi o sací hrdlo, oem číslo
13711341415.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.