Zdravím, chystám se na navigaci, koukám po ZUMO 660, ale ještě není v prodeji. Jsem v tomhle směru naprosto nezkušenej, tak sem s vašima názorama
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
To je jasné: Čekat na Zumo 660 a pokud vůbec netušíš, co chceš, tak si prohlídni tyto tři články na stránách českého Touratechu, které ti našeptají, co vlastně chceš a hlavně, že to chceš koupit u nich
pokud to mas nastudovany, tak bych cekal nejake konkretni otazky, a ne neco jako "sem s nazory". Prijde mi, ze navigace se tady uz nekolikrat resily, je tady separe diskuze o Zumo 500/550, neco o Nuvi atd....
Jinak ja osobne mam GPSMap 60 CSx, a podle meho nazoru na navigaci staci, ale zalezi co od ni cekas.
David - Brno, 1150 GS.
No potřebuju něco co mě umí provýdst terénem, ale zároveň mi bude fungovat i jako navigace v autě.... Zároveň do čeho jdou nahárát mapy třeba Rumunska atp. Výhody, nevýhody 550/660 atp.
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Tom_P napsal:
Zdravím, chystám se na navigaci, koukám po ZUMO 660, ale ještě není v prodeji. Jsem v tomhle směru naprosto nezkušenej, tak sem s vašima názorama
No podle mého v prodeji je. Teda aspoň bylo / byla ještě v neděli, kdy jsem ho (to ZUMO) nebo ji (tu navigaci) koupil.
Já jezdím Nuvi 550 a jsem naprosto spokojenej. Telefonovat a breptat za jízdy opravdu zatím nepotřebuji. No v terénu jsem spokojenej. Pochopitelně jsou hranice té navigace v terénu, ale mě to stačilo i v Maroku. A na motání po okreskách jsem neprosto spokojenej
Jsem na tom úplně stejne, plánuju koupit GPS zhruba za měsíc a tak jsem poslendí dobou studoval a studoval a studovoval všemožné informace (na obecný přehled o možnostech GPS je super knížka GPS od A do Z)...nakonec mi vyšla pro mé požadavky vítězně GPSMAP 60CSx..už jen si ji osahat naživo..jsem na ni zvědav.
www.motoreport.cz
..Dakar is Dakar..
GPSMAP 60CSx.. mám již 3 roky. Využití převážně pěšo, kolo, motorka a rok jsem ji požíval i v autě než jí nahradil mobil. Ze skušenosti (+) všestraná věcička pro orientaci, snáší i drsnější zacházení (až na sklo displeje), (- ) kolo a pěšo slabá výdrž baterek (žere to i když je vyplá) a při svižnější jízdě pomalejší stránkování či jak se tomu říká. Do neprobádaných částí celého světa doporučuji.
60Csx urcite nezere kdyz je vypnuta, nebo alespon naprosto minimalne. pouzivam kvalitni akku 2700mAh a vydrz je nejakych 12 a vice hodin nonstop pouziti. pokud ji pouzivam na moto s napajenim z palubni site tak mi tam akku vydrzi i tyden (pouziti mimo moto). mam k tomu jeste malou automatickou nabijecku jak na 230V tak na 12V a 4 sady akku (i do celovky atp). baterky pak na ceste dobijim tak 1x tydne.
nejvetsi vyhodou 60tky je naprosta univerzalnost a moznost ji strcit do kapsy a pouzivat i v pesim rezimu. nevyhoda je mensi vykon procesoru coz pro beznou navigaci za jizdy s mensim vyrezem mapy nevadi a maly display na ktery nekteri hure vidi.
nutnosti je dobry drzak od TT s napajenim. origo drzak na kolo je k nicemu.
Upravil turby dne 19.05.2009 14:06
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
Stejně tak baterky GP recyko horší je že maj nižší kapacitu.Na 60c by mi hodně vadil malej displej.Používám pda Mio displej je pěkně velkej akorát na f650gs nejde kloudně upnout někam aby na ní bylo vidět-musim zklánět hlavu.Ale to je spíš nedostatek motorky než navigace
....ja som doteraz jazdil podla mapy a myslim že ešte dlho budem ,ale su aboli a budu situacie kedy navi určite ulachčila život......preto som sa rozhodol že tento vydobitok techniky skusim aj ja ......za vydatnej pomoci a školenia od kamarada Holubba som sa naučil zariadenie použivat.....pre začiatok najlacnejšia navi na trhu za 95 euro + obal a držiak + troška pilnikovania a vrtania......na prekvapenie čitatelne aj na slnku,žiadne vybracie,odtlmeny aj držiak aj podložka......takže ak sa na cestach osvedči tak budu nasledovat vyššie rady navigacii
turby napsal:
60Csx urcite nezere kdyz je vypnuta, nebo alespon naprosto minimalne. pouzivam kvalitni akku 2700mAh a vydrz je nejakych 12 a vice hodin nonstop pouziti. pokud ji pouzivam na moto s napajenim z palubni site tak mi tam akku vydrzi i tyden (pouziti mimo moto). mam k tomu jeste malou automatickou nabijecku jak na 230V tak na 12V a 4 sady akku (i do celovky atp). baterky pak na ceste dobijim tak 1x tydne.
nejvetsi vyhodou 60tky je naprosta univerzalnost a moznost ji strcit do kapsy a pouzivat i v pesim rezimu. nevyhoda je mensi vykon procesoru coz pro beznou navigaci za jizdy s mensim vyrezem mapy nevadi a maly display na ktery nekteri hure vidi.
nutnosti je dobry drzak od TT s napajenim. origo drzak na kolo je k nicemu.
Dobry drzak od TT s napajenim mám a na motu ho používám, pouzivam i kvalitni akku sice jen 2500mAh ale i tak když leží čtrnác dní ve skříni (vyplá) tak batérky vytluče a nebo už budou starý (mám je 3roky) . Na pěší a ciklo akce uvažuji o koupi solární nabýječky. To je automatika a zadarmo.. Jináč co pýšeš je naprostá pravda, ale nemohl jsem se v práci moc rozepisovat..
Upravil VladimirH dne 20.05.2009 22:13
porid si nove accu a spravne se o ne starej :-) vzdy je dobijej nez je ulozis k odpocinku a obcas je nech v nabijecce uplne vybit a nabit. dobre nabijecky na to maji funkci. vzdy pouzivej kvalitni automaticke nabijecky, levne dost nici accu. accu maji obecne omezenou zivotnost (NiCd a NiMH) maji teoreticou zivotnost 1000 cyklu, ale pokud pouzivas ne uplne koser rychlonabijecku, nabijis je casto jeste nevybite nebo je nechavas lezet skoro vybite tak se muze i vyrazne zkracovat. hodne zalezi na znacce - hodne kvalitni accu jsou napr. SANYO. Lepsi je pouzivat NiMh, NiCd trpi zminenymi neduhy vice. cim jsou starsi tim jim pada kapacita a roste samovybijeni. to je ten probem.
Upravil turby dne 21.05.2009 10:04
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci