Ahoj. Poradí někdo, nebo to už někdo řešil? Při vyšší rychlosti začne plavat přední kolo. Do rychlosti 140 je klid, ale po překročení se to chová, jako když přední kolo začne ztrácet přilnavost a zaplave. Moto je po servisu v Inveltu, vše v pořádku. Pneu jsou úplně nové a vyvážené. Dělalo to i na starých gumách loni, tak jsem to přičítal tomu, ale bohužel. Problém stále přetrvává.
Dal jsem tam nástavce řídítek, protože mám skoro dva metry. V terénu, když si stupnu tak jsem visel moc dopředu. Můžu je zkusit sundat.
Upravil Jirka R dne 31.03.2021 21:43
Na tlumiči řízení se nedá nastavovat tuhost, teda alespoň ne na tom co mám já. Porovnat to taky nemám s čím, ale pohledově je suchý, není špinavý od oleje, že by tekl.
Kdyby to dělalo při vyšší rychlosti, tak to pochopím, ale ve 140 to mi přijde docela málo. A navíc to dělalo i před tím na Anakeenech. Na Karoo to taky funguje. Na gumy bych to asi neviděl.
Az pojedes tak pritvrd podvozek. Jestli rikas ze mas 2 metry tak nemas 60kg tak jestli to nemas jak.clun ve skluzu
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Měl jsem to taky tak, hrozně nepříjemný - začne to v tý rychlosti tancovat, ale zmizelo to až po repasi tlumičů, přidávám se k tomu, co chlapi píšou...
The world will never be the same, once you’ve seen it from the seat of
BMW 1200 GS Adventure!
Nemohl by tenhle problém značit např. vůle na ložiskách v krku řízení nebo vůli kulového čepu teleleveru?
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
to je divný, na Anakee Wild 200+ a žádný problém.
OT: co ty Trailmax Mission? mě by dávaly smysl asi jenom kdybych chtěl do Ruska a zpátky, jinak mě ničím nepřesvědčují... jenže Wildy vydrží tak 3-4 tis. a tyhle by měly dát 15? no jsem zvědav
pod trvalým dohledem
Miguel napsal:
to je divný, na Anakee Wild 200+ a žádný problém.
OT: co ty Trailmax Mission? mě by dávaly smysl asi jenom kdybych chtěl do Ruska a zpátky, jinak mě ničím nepřesvědčují... jenže Wildy vydrží tak 3-4 tis. a tyhle by měly dát 15? no jsem zvědav
osobne nejak moc nerozumim tem asymetrickym dzenum u motopneu, ale je to samozrejme jen neempiricky pocit, nicmene by me i tak zajimal treba funkcni vyznam tech schudku v profilu (nijak hluboko jsem pravda nepatral), pokud to neni jen snaha se odlisit, nebo dobre vypadat na scramblerech pri hard foceni v karline u sojovyho frapucina ......
Upravil xylem dne 01.04.2021 11:04
Na těch Dunlopech, mám zatím prd najeto. Takže je ještě nedokážu posoudit, ale ten problém se objevil už loni na starých gumách. Jinak nafouknutý je to na 2.5 a 2.9.
Miguel napsal:
to je divný, na Anakee Wild 200+ a žádný problém.
OT: co ty Trailmax Mission? mě by dávaly smysl asi jenom kdybych chtěl do Ruska a zpátky, jinak mě ničím nepřesvědčují... jenže Wildy vydrží tak 3-4 tis. a tyhle by měly dát 15? no jsem zvědav
osobne nejak moc nerozumim tem asymetrickym dzenum u motopneu, ale je to samozrejme jen neempiricky pocit, nicmene by me i tak zajimal treba funkcni vyznam tech schudku v profilu (nijak hluboko jsem pravda nepatral), pokud to neni jen snaha se odlisit, nebo dobre vypadat na scramblerech pri hard foceni v karline u sojovyho frapucina ......
Tie “schudky” su ukazovateľ opotrebenia, bežne používané u aút. 3- v pohode, 2- bacha na vode, 1- vymeniť a v tomto prípade aj indikátor zjazdenia iba strednej časti , keďže základne indikátory sú aj v strede. Nech to nejazdia až do nuly, alebo naopak na “kockatých gumách”, ako niektorí majú vo zvyku
Upravil patol dne 01.04.2021 19:47