Zdravím, nevíte někdo zda se nechá přidělat Hill Start Control - asistent rozjezdu do kopce na BMW R 1200 GS LC r.v. 2015? Mělo by se prý jednat jen o softwarovou vychytávku. Díky Franta
U spousty veci si ro říkám taky...ale zrovna když jsi naloženej, za sebou máš ženu a stojíš v kopci např.kvůli koloně a poněkolikáté se v tom kopci rozjíždíš, tak by se hodil i mě. A to fakt tyhle asistenty nemusím....Každej hold podle svého.
Aktualne 1250 GSA HP
xavier: To máš pravdu, že se může hodit. Určití pomocníci jsou fajn, třeba startér Ne, možná ze mě mluví horečka a nuda, ale když tak projíždím motorkáře, tak mě prostě sere ten směr kam se to vydalo, kdy potřebuješ tablet, aby jsi mohl vyjet z garáže. Tak jsem měl potřebu to vyhodit na net.
stihol som s manzelkou na 1250 najazdit 4000 km , mam to, ale neviem ako sa to pouziva
aj rychloradenie som pouzival len jeden den , ked som na jednom kopci jazdil hore , dole a nahanal som znameho na Ducati.
Tolko k tym asistentom.
sanko napsal:
stihol som s manzelkou na 1250 najazdit 4000 km , mam to, ale neviem ako sa to pouziva
aj rychloradenie som pouzival len jeden den , ked som na jednom kopci jazdil hore , dole a nahanal som znameho na Ducati.
Tolko k tym asistentom.
Asistent rozjezdu Hill Start Control
je pouze komfortním systémem
k usnadnění rozjezdu ve
stoupáních, a proto nesmí být zaměňován
s parkovací brzdou.
Silně stiskněte brzdovou
páku 1 nebo páku nožní brzdy
a rychle ji uvolněte.
Zobrazí se zelený symbol
zastavení.
Systém Hill Start Control je
aktivován.
Pro vypnutí systému Hill Start
Control znovu stiskněte brzdovou
páku 1 nebo páku nožní
brzdy.
Symbol zastavení zmizí.
Doc-brother
Náš táta říkával,že rozumný člověk to pochopí a názor blbce mě nezajímá!!!
Sak mam normálně prostrednikem zmáčklou brzdu a pak pridam plyn a pustim brzdu. **** zas nebudte uplni jelimani. Vidim ze některým ty začátky na pionýrech a dvjeapulach dost chybí...
Kupredu spatki ni krok...
Zásadní informace asi je, vy mistři světa, kolik měříte. Pokud na motorce stojím oběma nohama celou délkou, asi v tom není problém. Ale ustát na špičkách nebo na jedné 500 kg už taková sranda není...
a že nepoužíváš rychlořazení to je vcelku normální, funguje to tak na figu, že se není čemu divit...
pod trvalým dohledem
Bohumil napsal:
Sak mam normálně prostrednikem zmáčklou brzdu a pak pridam plyn a pustim brzdu. **** zas nebudte uplni jelimani. Vidim ze některým ty začátky na pionýrech a dvjeapulach dost chybí...
Jj. Přesně tak.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Třeba Yamaha dělá tříkolky, abyste nespadli na křižovatce nebo při rozjezdu do kopce... Jen zkousnout to ego, co?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Miguel napsal:
Zásadní informace asi je, vy mistři světa, kolik měříte. Pokud na motorce stojím oběma nohama celou délkou, asi v tom není problém. Ale ustát na špičkách nebo na jedné 500 kg už taková sranda není...
a že nepoužíváš rychlořazení to je vcelku normální, funguje to tak na figu, že se není čemu divit...
Ano, svatá pravda. Mám to přesně tak jak píšeš.
prosteoff: Kolego, podle tvých silných výroků odhaduji, že jezdíš minimálně na motorce na páru, protože všechno ostatní je pro mouly… co na to říct?
fojtikdesign: K motorkam jsem se dostal, až po studijich a pořád se učím. Jde o to, že to vnímám jako určitou dovednost, podobně jako bruslení, lyžování. A mám radost, že se musím něco nového naučit a zdokonalovat se v tom, nehledě na to kolikrát spadnes na držku. Nelíbí se mi tyto berličky, které ochuzuji o to učení se. Ale chápu, že je to logický vývoj výrobce, který chce motorky nabídnout co nejširší veřejnosti, která se to nechce nebo nemůže, nemá čas učit...
Miguel napsal:
Zásadní informace asi je, vy mistři světa, kolik měříte. Pokud na motorce stojím oběma nohama celou délkou, asi v tom není problém. Ale ustát na špičkách nebo na jedné 500 kg už taková sranda není...
a že nepoužíváš rychlořazení to je vcelku normální, funguje to tak na figu, že se není čemu divit...
Ano, svatá pravda. Mám to přesně tak jak píšeš.
prosteoff: Kolego, podle tvých silných výroků odhaduji, že jezdíš minimálně na motorce na páru, protože všechno ostatní je pro mouly… co na to říct?
To vypadá, jako že chceš říct, že znakem moderní doby a moderního člověka je neschopnost, protože to technologie umí za nás.
Jinými slovy, už i tady se z neschopnosti dělá přednost a každej, kdo se jen náznakem postaví proti je ... Co vlastně? Netolerantní, xenofob a rasista... Černá je nová bílá a neschopnost je nový umění?... haleluja...
Já jsem asi netolerantní staromilec, protože moje představa je, ze když chci na něčem jezdit, tak se to mám naučit a když jsem na to nedorostl, tak se hold víc snažit a nebo právě ta moderní doba a velký vyber mi umožňuje, vybrat si něco menšího a lehčího, abych nemusel kňourat jak fakan, že mi něco nejde... a ještě navíc úplně bez hanby veřejně... Dřív byla neschopnost ostudou a dneska je to přednost k chlubeni a k právu si stěžovat... Co takhle zažalovat svýho instruktora autoškoly, že s váma vyjebal? Vzal si hajz peníze a vy se neumíte rozjet do kopce...to vás ještě nenapadlo?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ja jel minule na LC v dešti a doma sem si vzpomněl že je tam tlačítko na režim na vodu.no a dojel sem taky.... po 170000 km na 1100 bez abs su proste úplně zblblej. Kupredu spatki ni krok...
je pravda ze som dost vysoky a manzelka ma len 60kg ,ale jeden prst mam stale na brzde a spojke, to mam z endura . Nenapadlo ma laborovat hore kopcom rychle stlacit a pustat a neviem co este... teraz som si to vlastne precital ako to funguje
Prave mi to davalo logiku akoze parkovacia brzda , ze si zabrzdim dame si rychle selfie a tak
Inak to rychloradenie funguje paradne ,ale treba ist na to palbu vo vysokych
otackach. Turisticky nevyuzitelne. Vo dvojici uz vobec nie , jedine ak je panimáma vysoko adrenalinovo zalozená
Ja som to vuzival jedno poobedie.
Upravil sanko dne 28.10.2021 23:00
sanko napsal:
je pravda ze som dost vysoky a manzelka ma len 60kg ,ale jeden prst mam stale na brzde a spojke, to mam z endura . Nenapadlo ma laborovat hore kopcom rychle stlacit a pustat a neviem co este... teraz som si to vlastne precital ako to funguje
Prave mi to davalo logiku akoze parkovacia brzda , ze si zabrzdim dame si rychle selfie a tak
Inak to rychloradenie funguje paradne ,ale treba ist na to palbu vo vysokych
otackach. Turisticky nevyuzitelne. Vo dvojici uz vobec nie , jedine ak je panimáma vysoko adrenalinovo zalozená
Ja som to vuzival jedno poobedie.
nikdy jsem to na motorce neměl, nevím, jak to funguje, celý rok jezdím se zadokolkou,
nepotřebuju 4x4,letošní sezónu jsem odjezdil bez ABS a ať si každý používá co chce, je to jeho věc...
ale tomu povyšování nerozumím, v 90% případů to vyplývá z mindráku a malého pindíka...
pod trvalým dohledem