Je možné ,aby v pouzdru kardanu byla voda a nebo stálá vlhkost???Od toho prý došlo u nového GS ( najet 5tis.km ) k poměrně silné korozi,která údajně zasahovala přes gufero do převodovky
to jeste neupravili ani na 1250 ??
rozhodne o tom vedi dele nez je 1250 na trhu a tedy tim padem hanba BMW ...
tak tohle je za me uz schvalnost, nezli opomenuti, to se na to fakt vysrali
Budu se opakovat, ale tohle je hnus fialovej... Když to srovnám s pravěkou R1100GS (resp. R850GS), kde to i po dvaceti letech vypadalo ne sice jako nový, ale minimálně jako málo použitý...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Prostě to chce každý velký servis aspoň dole rozdělat, očistit a promazat. Pořád lepši, než se pak mordovat se zareznutým kardanem.
Jinak souhlasím se xylemem, tohle je od BMW už přes čáru.
Upravil Taborak dne 16.11.2021 20:48
Mam doma 4 mesacnu 1250 so 4 tis kilometrami . Mam ten kardan rozhodit a namazat ?
Premazaval som aj 2015 ku , ledva som ju rozobral po 36 tis km. Myslel som ,ze u novej do velkeho servisu pockam.
Udělal jsem to samé na nové 1250 ,jak tady už psal Servisák v BMW není předpis na mazání kardanu takže pokud se tam nic neděje není důvod to vyklápět pak už je ovšem pozdě.
Možnost diagnostiky BMW
Leonardo napsal:
Udělal jsem to samé na nové 1250 ,jak tady už psal Servisák v BMW není předpis na mazání kardanu takže pokud se tam nic neděje není důvod to vyklápět pak už je ovšem pozdě.
...takze to doporucujete namazat preventivne...?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
...takze to doporucujete namazat preventivne...?
Přesně tak!!!
rozhodne minimalne kazdy druhy servis, neni to nic sloziteho ani casove narocneho a jednoznacne se to vyplati a jsem presvedcenej o tom ze to ma byt v pravidelnych servisnich ukonech
xylem napsal:
rozhodne minimalne kazdy druhy servis, neni to nic sloziteho ani casove narocneho a jednoznacne se to vyplati a jsem presvedcenej o tom ze to ma byt v pravidelnych servisnich ukonech
zkratka to moc utesnili a neni to dobre
hm to nechci ani videt, jak muze vypadat kardan myho OSMILETYHO LCka :/
uz jsem si to napsal do pozadovanejch ukonu na servis.
...jeste, ze na nem nejezdim ...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
xylem napsal:
rozhodne minimalne kazdy druhy servis, neni to nic sloziteho ani casove narocneho a jednoznacne se to vyplati a jsem presvedcenej o tom ze to ma byt v pravidelnych servisnich ukonech
zkratka to moc utesnili a neni to dobre
hm to nechci ani videt, jak muze vypadat kardan myho OSMILETYHO LCka :/
uz jsem si to napsal do pozadovanejch ukonu na servis.
...jeste, ze na nem nejezdim ...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kdyz bude nekdo mit koule nato aby provrtal rameno tak proc ne.jinak jen manzetama a tu s dirou nezatesniš. Je to.proste moc utesneny
... servis a diagnostika BMW Motorrad