Čau kluci.
Jsem tu nový. Doplnil jsem Portfolio v garáži o 1200 LC GSA a zacinam si hledat info.
Prozatim co jsem pročítal forum jsem nenašel a chtěl bych
Ochranne ramy. Kde lze koupit a zda tu někdo nedělá na zakázku.
Jsem původně z chopper skupiny a tam lze skoro cokoliv.
Zajímá mne hlavně to horni rozsireni kolem nádrže a kolem.znaku.
Zkuste mě uvest do problémů. Diky
Jsem tu nový a registrace 2011
Měl jsi vydržet do zítra měl by jsi to přesně 11 let
Ale asi nejsi moc kamarád s vyhledáváním nebo .... ? https://mojegs.cz/ nebo https://www.bmwmo... s to ani nemusíš hledat, když tu lítá normálně od nich reklama
Upravil John_Ice dne 28.04.2022 10:33
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
John_Ice napsal:
Jsem tu nový a registrace 2011
Měl jsi vydržet do zítra měl by jsi to přesně 11 let
Ale asi nejsi moc kamarád s vyhledáváním nebo .... ? https://mojegs.cz/ nebo https://www.bmwmo... s to ani nemusíš hledat, když tu lítá normálně od nich reklama
Napíš do gúglu toto: Crash bars for BMW R 1200 GS LC (2013-2016) - Full Bunker Classic silver
Tak jak se to vezme. Já to beru tak, že ochranné rámy, jsou vlastně rámy i padací, protože ti to má ochránit motorku a možná i jezdce. a jak to tu je rozjeto, tak ochranné rámy jsou pro mě okrasné trubky....
Já bych to viděl tak, zabalit moto do bublinkové folie a možná to přetáhnout šprckou a to by byla ochrana
Upravil John_Ice dne 29.04.2022 07:23
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
Jak to tu zaznělo, a bylo několikrát srovnáváno, sériové padáky jsou vymyšlené, mají deformační účinek pro pohlcení energie v případě nárazu, nepřekáží, neomezují jízdní vlasnosti atd...
Upřímně horní padáky jsou hezké nicméně je to asi jen zbytečná zátěž, občas se hodí, že je motorku za co chytnout, když zapadneš nebo tak... ale potřebuješ to na silnici ?
Jinak ohledně dolních padáků jsem tu nedávno posílal srovnání, kde originály dopadly hodně dobře...
Originály:
- plní funkci (chrání, deformačně tlumí náraz...)
- neomezují náklon
- jdou dokoupit po dílech v případě poškození (např. jen pravé/levá část)
- jsou kompatibilní s origo chráničem ventilových vík
- jsou precizně vyrobené a pohledově (subjektivně) nejhezčí
- u origo dílů Tě nikdy nikdo nebude buzerovat jak při kontrole na silnici tak na STK (stejnak by neměli ale můžou no Smile )
- jo a dle videa se celkem dobře nandavají/sundavají (třeba pro servis)
V tom videoteste by si mohol aspoň nafúknuť predné koleso.
Náhoda, zámer?
Čo hovoríte na doplnenie origopadákov o hornú vzperu za motorom?
čosi takéto [img]https://ae01.alicdn.com/kf/Hd9644d730bfb4b8781f05776126afd41L/R1250GS-ADV-silnik-autostrady-stra-y-pasek-awaryjny-ramka-bumpera-ochrona-dla-BMW-R-1250GS-LC.jpg_Q90.jpg_.webp[/img]
Upravil Tryskac dne 29.04.2022 12:26
Tryskac napsal:
V tom videoteste by si mohol aspoň nafúknuť predné koleso.
Náhoda, zámer?
Čo hovoríte na doplnenie origopadákov o hornú vzperu za motorom?
čosi takéto [img]https://ae01.alicdn.com/kf/Hd9644d730bfb4b8781f05776126afd41L/R1250GS-ADV-silnik-autostrady-stra-y-pasek-awaryjny-ramka-bumpera-ochrona-dla-BMW-R-1250GS-LC.jpg_Q90.jpg_.webp[/img]
Říkám si proč je to chycené tenkým páskem k původnímu padáku = funkčnost se bude blížit nule, takže podle mě to bude spíš překážet než by z toho byl nějaký užitek Asi to má neutralizovat případnou deformaci při pádu - což zase jde proti smyslu toho padáku... Za mě je to tedy jen vyhazování peněz a přídavná zátěž