poptávám R100 GS / R100 / R80 (nemusí být GS) jako základ na stavbu HPN.. Vím, na bazoši jsou dvě ale nevím jestli to není škoda na to co s tím zamýšlím..
Upravil Mr GS dne 12.12.2022 10:58
Over than 250k km on BMW GS bikes
Tady máš jednu, do které by mi nebylo líto "říznout" a dělat na ní:
https://suchen.mo...mp;ref=srp
-----------------------------------------------------------------------
Tahle by se dala využít už jako slušný základ na stavbu:
poptávám R100 GS / R100 / R80 (nemusí být GS) jako základ na stavbu HPN.. Vím, na bazoši jsou dvě ale nevím jestli to není škoda na to co s tím zamýšlím..
Ahoj, jestli uvažuješ o stavbě 2Ventila tak zkus kontaktovat SWT-SPORT - Manuel Schad . Dělá pěkný stavby. Poradí ti co a jak a nemusíš vybírat jen z GS , vhodná je i R100R.
poptávám R100 GS / R100 / R80 (nemusí být GS) jako základ na stavbu HPN.. Vím, na bazoši jsou dvě ale nevím jestli to není škoda na to co s tím zamýšlím..
Ahoj, jestli uvažuješ o stavbě 2Ventila tak zkus kontaktovat SWT-SPORT - Manuel Schad . Dělá pěkný stavby. Poradí ti co a jak a nemusíš vybírat jen z GS , vhodná je i R100R.
Ahoj a díky za reakci, nejen s ním v kontaktu jsem Vím že může být i jiná ale chtěl bych aby to mělo nějakou "GS" historii v papírech..
Od SWT budu něco určitě brát, nicméně pro stavbu stroj nemají to si musím pořešit sám..
Upravil lako dne 07.12.2022 10:21
Over than 250k km on BMW GS bikes
Tonda napsal:
Tady máš jednu, do které by mi nebylo líto "říznout" a dělat na ní:
https://suchen.mo...mp;ref=srp
-----------------------------------------------------------------------
Tahle by se dala využít už jako slušný základ na stavbu:
Myslím, že ta první z odkazu je na stavbu, projekt dobrá volba.
Pro mě osobně je vždy lepší stavět z nějaké olezlé, nekompletní nebo jinak poškozené motorky. Do těch pěkných, originálních je mi líto řezat, svařovat .... Nedávno si kamarád přivezl omšelejší R80GS za slušné peníze, s tím, že se z ní postaví takové "lehké polozávodní kolo" . Tzn. jiná maska a přístrojovka, nový zadní tlumič, upravená přední vidle s progreskama (časem možná jiné brýle + Upside Down, když se seženou za rozumné peníze), brzdový kotouč 320mm, upravený podsedlový rám, válce 1000ccm, dvousvíčkové hlavy, výfuk atd. atd. (některé nové komponenty ještě nejsou na fotkách). S tím souvisí úprava elektriky, čištění, pískování, lakování....prostě spousta hodin práce, ...ale příjemné práce. Takovej víkend s kamarády v dílně člověka "nabije" na pár týdnů dopředu. Něco už si udělal kamarád na předku sám, minulou neděli jsme u mě v dílně dělali na podsedláku a dopasování blatníku atd., teď v neděli se mákne na motoru......, repase karbeců, seřízení-doladění bohatosti směsi....Ale je to o radosti, když je to pak hotové a splní to očekávání.
Tak ať se podaří vybrat tu pravou, a pak se pochlub s výtvorem
Tonda napsal:
Myslím, že ta první z odkazu je na stavbu, projekt dobrá volba.
Pro mě osobně je vždy lepší stavět z nějaké olezlé, nekompletní nebo jinak poškozené motorky. Do těch pěkných, originálních je mi líto řezat, svařovat .... Nedávno si kamarád přivezl omšelejší R80GS za slušné peníze, s tím, že se z ní postaví takové "lehké polozávodní kolo" . Tzn. jiná maska a přístrojovka, nový zadní tlumič, upravená přední vidle s progreskama (časem možná jiné brýle + Upside Down, když se seženou za rozumné peníze), brzdový kotouč 320mm, upravený podsedlový rám, válce 1000ccm, dvousvíčkové hlavy, výfuk atd. atd. (některé nové komponenty ještě nejsou na fotkách). S tím souvisí úprava elektriky, čištění, pískování, lakování....prostě spousta hodin práce, ...ale příjemné práce. Takovej víkend s kamarády v dílně člověka "nabije" na pár týdnů dopředu. Něco už si udělal kamarád na předku sám, minulou neděli jsme u mě v dílně dělali na podsedláku a dopasování blatníku atd., teď v neděli se mákne na motoru......, repase karbeců, seřízení-doladění bohatosti směsi....Ale je to o radosti, když je to pak hotové a splní to očekávání.
Tak ať se podaří vybrat tu pravou, a pak se pochlub s výtvorem
Krásná práce Vidím asi dost věcí podobně jak píšeš.. Určitě plánuju o tom tady něco vytvořit a možná natočím i nějaké video / seriál od A do Z jak se to staví
Over than 250k km on BMW GS bikes
Bral bych tu první z odkazu od Tondy. Dělám teď obdobu ale chci zachovat vzhled P-D, přední vidlice z KTM 1190 ADV R, zadní tlumič centrální s kyvkou z 1100, kvůli 18" kolu, vyztužení rámu, repas motoru atd atd
DAGR přiložený následující obrázek:
[82.93Kb]
Upravil DAGR dne 07.12.2022 23:55
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Konečně je tady pořádný téma, i když teda v inzerci. Také stavim něco podobného - 100 GS už se mi tu nějaký čas válí (původně jsem chtěl postavit Basica, ale pak mi došlo, že je to blbost a vyvoněnýho dvouventila už doma mám), takže něco alá HPN, koupil jsem vidle z 950, sehnal už i přední kolo a teď řešim zadek zda to předělat na centrál a dát kyvku SWT nebo ponechat paralever - jde tam přeplést 18ka ráfek a dát kolo bez nějakých větších úprav? Jinak v plánu to mám tak, že v lednu jde rám na vyztužení a do podzimu bych chtěl mít šasí v laku a na kolech. Další zimu motor, elektrika a převodovka.
Pěkný - toho jsem si nevšiml, ale dát 20ku za to, že jim pošlu střed a oni mi to vypletou je trochu úlet (přední kolo na KTM 950 od HaanWheels vychází celé na necelých 12). Myslel jsem právě že bych sehnal přední ráfek (2,50*18) z R 80/100 R nebo z R1200C a ten tam namontil. Zadní střed mám funglovej, ale s tim Excelem je to zajímavý. Řešim právě ten zadek. Kardan mám zánovní, tlumič WP s nádobkou po GO, takže jsem myslel, že paralever bude OK. Na druhou stranu budu mít i volný koncák z mýho Monolevra na 4 šrouby, takže to by také šlo, ale líbí se mi hodně i to 11kový rameno. No je to boj
PavelDR napsal:
Vždyť to tady David psal. Musíš tam napasovat kardan z 11xx a na střed kola si vypleteš 18 ráfek.
Držím pěsti ať se ti projekt povede dle tvých představ.
Těším se na konečný výsledek i průběh tvého snažení.
Proč by tam musel dávat kardan a kyvku z 11xx? V odkaze je napsáno, že to pasuje na uvedený modely. O žádných úpravách není nic uvedeno.
Navíc, dávat na dvouventila kyvku a kardan ze 4ventila je fakt "pokrok"... Komplikace, horší přístup k tlumiči, poruchovej kardan a to vše za nesmyslný peníze.
to Mali:
Odkaz jsem bral jako ověření, že to jde a ne, abys tam posílal kolo a za 20 si ho nechal přeplést, když Hanousek a pod. to připlete za pár tisíc...
Ale ať si to každej řeší, jak chce. Já bych na zadní nápravu u dvouventila nesahal vůbec. Tam všechno funguje dobře... Včetně brzdy, když je dobře udržovaná. Pokud vůbec něco, tak bych se soustředil na předek. Tam jsou rezervy v brzdách i tlumičích.
Upravil Mr GS dne 10.12.2022 19:10
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Jasně, já to bral jako inspiraci, ještě pořád vymejšlim co a jak. Já bych tam třeba ani koncák z 11ky nechtěl - kolo je pak vyosené a myslim, že ten buben na zadek stačí, ještě k tomu když mám funglovej. Ono na tu 11kovou kyvku jde dát koncák z paralevru (někde mám i fotku) a pak předpokládám, že tam zůstává z paralevra i kardan?! Předek samozřejmě pořešim, rám nechám vyztužit. Nespěchám na to - mám málo času, takže když to bude za 2 či 3 roky, bude to OK.
...jak nic?
Měl jsi za náma dojet na kafe, a aj zákusek bys dostal. Od rána jsme byli s Dr.Žákem u mě v dílně.
Zbývá už jen pár drobností - nasadit podsedlové plasty až je lakýrník dodělá, upravit ještě koncovku výfuku (zkrátit koncovku o 10cm) a udělat jiný držák koncovky, udělat hadice k chladiči oleje a uchytit chladič nastojato k rámu. Namontovat brzdový kotouč 320mm až dorazí. Vidle USD až někdy, jak se nějaké objeví za dobrou cenu. Jinak elektrika hotová, motor poskládaný, svítí to, točí to......