R1100gs najeto 130 000, vše origo.Už tu bylo napsáno dost o cvrlikani,ale bohužel se mi nepodařilo závadu odstranit ani po různých radach, jako přidat plyn, natankovat lepší benzín . Teď k tématu, pokud je motor studený nic se neděje ono je to možná tím, že za studena jedu opatrně, než se ohřeje. Při pěti várkách když dám plný plyn na 5 tak při zatezi začne cvrlikani , dělá to i na 3 a 4. Zkrátka když je v zátěži cvrlika a znásobuje se to, když jedu ve dvou. Stalo se mi ,že jsem jel po dálnici, ohřátí 5 čárek, žádnej extrém, jedu 130 a polehoucku občas cvrk, pak to narůstá a když jsem chtěl předjet a dal jsem plnej,tak ramplovani jak šrouby v kýblu az to ztratilo výkon,tak jsem ubral a vše zase cajk. Nicméně musím přidávat pomalu a moc ho nedrzet pod krkem jinak to jsou takovéhle projevy . Nevím čím to může být, můžou to být napínáky? Ono mě přijde, že horší je to z pravého válce. Za každou radu budu rád.
Tipuju na detonacni spalování. Pokud je to vždy při nízkých otáčkách a přidání plynu tak to bude ono.
Příčina by byla zakarbonovany motor. Řešení by Bolo dát motoru častěji pořádně couda nebo rozebrat a odkarbonovat. To znamená sundat a vyčistit hlavy, ventily a čelo pístu.
Ještě bych nejdřív ověřil že tam máš správne svíčky.
Upravil paja1 dne 04.01.2023 06:13
Pája
Zahrát motor jízdou.
Nachystat 2 velké stříkačky s vodou a napojit na místo ve vstřikovací kde se měří podtlaky.
Vytočit na místě krátce motor a pod plynem tam tu vodu striknout.
Tohle několikrát opakovat.
Prý to tepelnými šoky karbon částečně uvolní.
ZA pokus asi nic nedáš.
Upravil paja1 dne 04.01.2023 06:51
Pája
Děje se mi něco podobného. Slyším to při jízdě na 4. a 5. převodový stupeň, při přidání plynu mezi 3500 otáčkách do 3800 začne cvrlikat něco v motoru, pak už nic. Tak nevím jestli je to normální. Motor ohřátý.
Upravil babka dne 04.01.2023 08:59
Taký rachot ako šrouby v kýblu to može spôsobovať problém so zmesou. Tak si ešte skontroluj vstreky, prípadne vymeň veľa to nestojí, vymeň sviečky, nový vzduchový filter a už keď to bude rozhodené mrkol by som či aj čerpadlo tlačí dostatočne. Potom synchro. Iné mi asi nič iné nenapadá. Nejaký profi mechanik povie viac .
Upravil oration dne 04.01.2023 09:55
Sleduj: https://www.insta..._source=qr
Doporucil bych vycistit spalovaci prostor. Me to cvrlikalo, tak jsem pouzil radu dat tomu cocku no a utrhl se kus karbonu a chytl se pod ventyl a bylo vymalovano. Takze za me jedine vycistit a zase bude par desitek tisic km klid.
Splněný sen moje 1100GS
Nemáte to šudlat podtočený na šestku vosumdesát sedum s třema kuframa a tankvakem kolem komína
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Okamžité řešení tankuj 100 oktanový benzín, snaž se držet otáčky motoru vždy nad 3000 RPM, ale hlavně si nechej nastavit správnou bohatost směsi tzn. správnou hodnotu na potenciometru klapky. Nepoužívat voltmetr za pár kaček, když tak zkalibrovat s profiměřákem. Vlastní zkušenost, díky šmejdu jsem jezdil na chudou směs.
Jo a abych nezapomněl..svíčky Brisk BR DOR 14LGS
Dneska existují aditiva do paliva, který údajně dokážou karbon odstranit zplynovaním. Vyzkoušený to nemám, ale nemožný to není a rozhodně bych tomu věřil víc, než stříkání vody do spal. prostoru.
Každopádně bych to řešil až po tom, co to poladí někdo, kdo tomu zaručeně rozumí a ne, že si necháš radit na internetu... To už taky můžeš zkoušet nějaký náboženství.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
paja1 napsal:
Ještě je řešení o kterém jsem jen slyšel.
Zahrát motor jízdou.
Nachystat 2 velké stříkačky s vodou a napojit na místo ve vstřikovací kde se měří podtlaky.
Vytočit na místě krátce motor a pod plynem tam tu vodu striknout.
Tohle několikrát opakovat.
Prý to tepelnými šoky karbon částečně uvolní.
ZA pokus asi nic nedáš.
Myslíš že nic nedáš? Možná zničení motoru?
Jako kalendáře Ti šli ale tohle je teda ****vina neskutečná. Nemohl bys to vyzkoušet nejdříve na svým motoru? Fakt by mě zajímalo jestli to vydrží, ale vem si fakt velký stříkačky s vodou
paja1 napsal:
Ještě je řešení o kterém jsem jen slyšel.
Zahrát motor jízdou.
Nachystat 2 velké stříkačky s vodou .......
Myslíš že nic nedáš? Možná zničení motoru?
Jako kalendáře Ti šli ale tohle je teda ****vina neskutečná. Nemohl bys to vyzkoušet nejdříve na svým motoru? Fakt by mě zajímalo jestli to vydrží, ale vem si fakt velký stříkačky s vodou
Popis jak to udělat jsem si ráno vycucal z prstu z toho, co jsem si pamatoval z mládí o 4válcích v autech, aby to šlo použít na našeho boxera.
Vůbec nikomu netvrdím, že je to bezrizikové, jen vyjmenovávám možnosti.
Bezriziková je rozborka, dekarbonizace a sborka, ale to musíš umět nebo zaplatit někomu kdo to udělá.
Pája
Zásadní riziko vitím pro katalyzátor, ten bych určitě sundal pokud bych to zkoušel.
Taky hrozí možné podpálení ventilu při troše smůly s uvolněným kusem karbonu, to je riziko podnikání.
Plusy a mínusy ať si posoudí každý sám.
Já bych to rozebral a vyčistil jak jsem psal v prvním příspěvku.
Pája
Též mě to trápilo, Verva fungovala chvilkově, jiné svíce nepomohly, seřízení ventilů a podtlaků nepomohlo. Nejvíc pomohla cesta z Bosny domu po dálnici 1100 km v tempu 130-150 km/h v kuse. Opruz, ale dalších 5000 km klid. Zatim.
Mě to dělalo na 1150 palivo v Rakousku. Doma téměř vybraná nádrž, pak plná Verva a bylo to ok To byly rány, že jsem si říkal, že odešly napínáky řetězu...
klidně mohou být raněné vstřiky. Zkus Jetservisu Hradec Králové. Napínák a klapky uslyšíš už na volnoběh...Co se týče aditiva, liju VIF..
Ať to dobře dopadne...
Lítám pomalu a nízko..
M4tej napsal:
Též mě to trápilo, Verva fungovala chvilkově, jiné svíce nepomohly, seřízení ventilů a podtlaků nepomohlo. Nejvíc pomohla cesta z Bosny domu po dálnici 1100 km v tempu 130-150 km/h v kuse. Opruz, ale dalších 5000 km klid. Zatim.
právě po ty dálnici ,pokud pojedu jak píšeš 130 a víc, tak se to pomalu zhoršuje až musím ubrat, páč to je strasnej zvuk a navíc mi přijde, že nema vykon, nechce se jí.