Zdravím.Mám dotaz.Jel jsem se svojí R1150R na vyjížďku a z ničeho nic mi chcípla, jako když vypnu klíček.Od té doby nejede.Jiskru hází,hall jsem zkoušel druhý, jednotka vyzkoušena na druhé motorce- v pořádku.Když jsem vytáhnul vstřiky, zjistil jsem, že nerozprašují, Když do nich pustím ale proud bokem, tak práší.Při otočení klíčkem jsem naměřil na vstřiku necelých 7v.Když je dám zpět na motorku a pustím do nich proud externě a zastartuju,tak motorka na chvíli chytne.Takže jen asi do nich nejde z motorky proudu nebo tam jde proudu málo.
Nevíte někdo, čím to může být?Díky za každou radu.
Jako servisní lamu by mě napadlo snad jen projít všechny konektory od baterky až po vstřiky, vše zkontrolovat, rozpojit, prostříkat čističem kontaktů a zase spojit...
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
A čerpadlo jde v pohodě? netlačí málo?
Upravil Kubrt dne 12.04.2023 20:08
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Jenom otázka když otočíš klíč ke startu sepne ti čerpadlo ??
Popřípadě zkoušel jsi měnit filtr nebo v jakém máš stavu hadičky vevnitř v nádrži nebo celé vedení ??
Při zapnutém klíčku jsem pomalu točil ručně motorem.Vždy zabzučelo čerpadlo,benzín jde, jiskra šla taky, ve vstřikovači cvaklo, jen nerozstříkl benzín.Myslím si, že je na nich málo proudu.Naměřil jsem při cvaknutí 7 voltů.
Ty ale když zapneš klíček tak pokaždý máš slyšet jak si čerpadlo zabzučí, nasaje. Nemusíš točit motorem. Pokaždý když vypneš a zapneš tak čerpadlo musí zabzucet. Nic jinýho k tomu dělat nemusíš.
1. ověř esi ti běží čerpadlo a dává ti benzín do regulátoru (jak se tu psalo)
pokud ano
2. ověř že se benzín dostává ke vstřikům
pokud ano
3. ověř že je průchozí vracečka z regulátoru do nádrže
pokud ano, není to v palivu ale v elektru
4. systém je jednoduchý baterie - jednotka - vstřiky, jediný jak změříš na vstřiku napětí je osciloskopem za chodu motoru
pokud takovou možnost nemáš
5. předpokládej, že vstřiky jsou ok a proměř dráty vstřik-jednotka od konektoru po konektor esi není někde přechoďák
pokud není
6. proměř napájení jednotky stejně jako v bodu 5 a vyměň pojistku (výjimečně se stává, že pásek v ní napraskne a může způsobovat poklesy napětí)
pokud je vše ok
7. vyčistit vstřiky v ultrazvuku
mimochodem, u vstřiku dokud nemá jít motor do výkonu (takže je to třeba sotva volnoběh) tak to palivo co z něj vyletí skoro ani neuvidíš.. chtělo by to nechat ho stříknout na papír nebo do hladiny..
Zdar.Tak dneska jsem prozvonil dráty od jednotky po vstřikovače a hallův snímač a jsou průchozí.Zkusil jsem změřit plus na baterce společně se vstřikovači a na patici jsem naměřil necelých 6 voltů i při vypnutém klíčku.Je to normální??Když klíček zapnu tak to poklesne na nulu a pak se to vrátí zpět na necelých 6 voltů.
Jinak se omlouváme nemám doplněný profil,ale bawora mám krátce a kromě cesty od prodejce domů, což bylo 70 km, jsem zatím s ním nic nenajel což je paradox.Měl jsem samé japonce a nikdy m ě nezklamaly.První skopčák a hned tohle.A to jsem měl z něj takovou radost,při jízdě domů.
Ale zase pojede doufám a budu se kochat.
Upravil fofo dne 16.04.2023 19:40
Mno asi bych zvednul telefon a zavolal Tondu, Servisáka, Bohumila, atd. a dohodnul si kontrolu motorky. vždycky záleži kdo a jakej servis jí udělal.
Já bych si udělal výlet k těmto klukům a nechal udělat velký servis.
Ale je to můj pohled na věc
Se štítem, nebo na něm.
Cesta je cíl.
BMW R 1150 GS r.v. 2003
Suzuki DR-650 RSE r.v. 1992
@sniper ... takovejch pohledů má asi hodně lidí, ale stejně převládají lidi, co raději na forum problém a myslí si, že křišťálovou kouli vlastní každej... Ale asi je složitější to dát někomu, kdo tomu rozumí víc než já... a nebo, že by to bylo rychlejší na opravu, tu sloh a čekat, až každej chytrolín třeba jako já napíše pííčovinu
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
@John_Ice já mu rozumim, chce info ve stylu "hele todle "znám/stalo se mi a oprava byla jednoduchá stačilo opravit konektor pod sedlem"
Zvlůášť pokud má tu motorku nově tak se mu nebude chtít s tím hned letět do servisu a nechat tam "řepu".
ale pak musí očekávat i zaplevelení viz naše diskuze
Se štítem, nebo na něm.
Cesta je cíl.
BMW R 1150 GS r.v. 2003
Suzuki DR-650 RSE r.v. 1992
Já ti nevím, jsou forka, kde nemají dle mě takové borce co tu, jak jsi je vyjmenoval a tam napíšeš hafo podobných problémů a hafo lidí ti napíše hafo odpovědí. Tu stačí těm borcům ozvat a je to hned vyřešené. Co je lepší? Mít bezproblémovou motorku
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
Beru tedy na vědomi a omlouvám se za obtěžování.Jak jsem psal,měl jsem do teď vesměs Japonce,naposledy gsxr a potom VStroma a jsem zvyklý na jejich skupiny,kde se to bere asi trochu jinak.
Takže ještě jednou se omlouvám a už nebudu obtěžovat.Přeji Vám všem:Mnoho šťastných kilometrů bez nehod a poruch a kolama dolů.????????????
Děkuji.Velice si toho vážím.A jinak.Já mám kam zajít.Ale nekupuji motorky,jen kvůli ježdění,ale protože mě baví i opravy.Pokud si nevím rady,zeptám se někde,kde si myslím,že už by se někdo mohl s tim potkat. A pak až když vyčerpán všechny možnosti,tak zájezdu za mistrem.Takže asi tak.????
Jo vždyť jo od toho ty fóra jsou.Nenech se rozhodit. Spousta lidí si závadu rádo odstraní samo ,kort když to pak je ve finále nějaká blbost , a tady to tak vypadá. Jestli se v tom rád hrabeš tak sis koupil dobře , baworak je vyzdvyhovanej ale asi oprati Japoncům se musíš každou chvíli v tom vrtat ale ono taky bude tím že málokterej Japonec má najetý takovýhle km. Ty si na závadu přijdeš sám a jiný to třeba neumí a odvezou to do servisu. Ty zase zvládají být pak chytrý na fórech , hledat to nechtějí ale zase mají čas tady psát ****viny. Tím nemyslím Zetora.
fofo napsal:
Zdar.Tak dneska jsem prozvonil dráty od jednotky po vstřikovače a hallův snímač a jsou průchozí.Zkusil jsem změřit plus na baterce společně se vstřikovači a na patici jsem naměřil necelých 6 voltů i při vypnutém klíčku.Je to normální??Když klíček zapnu tak to poklesne na nulu a pak se to vrátí zpět na necelých 6 voltů.
A není možný, že máš bužírky drátů někde lehce proklepaný a propojuje se někde zdroj pro vstřik, s čím by neměl?
Jinak patolízálka si nevšímej... on ničemu nerozumí a myslí si, že je to v pořádku a že taková lama musí zůstat každej. Každej by měl mít podle něj v kapse mobil a na prvním místě v seznamu číslo svého mechanika a když mu praskne žárovka, tak hned volat, místo řešit sám a někam se posunout.
Od tohodle tady to fórum je...
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA