Ahojky všem, mám problém a obracím se na valnou chytřejší většinu :-)
U GS mi ukazoval displej minimálně 1/4 nádrže (do té doby vše ok, klesá palivoměr), ale níž to prostě neslezlo a jednou mi i díky tomu došel benzín - takže jsme to včera rozebrali a když se celý čerpadlo vyndá z nádrže a hejbu plovákem tak to ukazuje dobře (mění se odpor na prostředních konektorech) :-( Problém bude někde jinde :-(
Docela mě překvapilo, že je v nádrži navolno taková hadice pod, resp. kolem čerpadla, nemůže se to o ní nějak zarážet ten plovák? K čemu to tam vůbec je?Netušíte moc prosím někdo? Nesetkali ste se s tim? Díky za info...
Jde o č. 4 :-(
plovak ti o neco drhne. zkontroluj hadice a nadrz. neohnul jsi si drat plovaku?
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
Mám stejný problém ale mně to nesleze pod polovinu a když už mám prázdnou nádrž tak mi ukazuje dojezd ještě cca 250km to je celkem dobré. V rámci záruky mi prý budou měnit nějaké "čidlo"
Je to typický prblém 1200GS/GSA, myslím že od roku 2007 (nevim přesně, možná dřív) mám uplně stejnej problém a již několikrát řešen servisem...problém je v tom odporovém pásku, resp. jeho kalibraci. Moje zkušenost je taková, že to funguje spolehlivě jenom "od plný bandy do plný bandy", běda když mezi tim natankuješ třeba jen do půkky, to prostě nedopočítá....řešeno s Dušanem Horským v Autec i se Žlábkem...nic kloudnýho jsme nevymysleli, několikrát to překalibrovali, stejně to občas zablbne...typicky dneska ráno..při výjezdu z garáže ukazoval ještě cca pulku a po 10km se rozsvítila rezerva a dojezd cca 80km a to vim bezpečně že je tam tak 12-15l. Kašlu na to, jezdim podle najetejch km od tankování
GS 1200 R Adventure
2Truby: To jsme zkoušeli taky to trošku přihnout, ale chovalo se to stejně tak jsme to vrátili zpátky, ale dělalo to i předtím. Spíš si myslím, že je to tou hadicí co tam je smotaná kolem uvnitř nádrže, je tam navolno a vůbec netuším k čemu a kam ji přichytit :-( Když jsem měřil ten odpor tak se plynule měnil když jsem s tím venku hýbal (resp. hýbal s tím Marek a já jsem byl zdrcen a poslouchal reči o sračce GS 1200 a skvělých vlastnostech 1150tky :-) )
chafre napsal:
Je to typický prblém 1200GS/GSA, myslím že od roku 2007 (nevim přesně, možná dřív) mám uplně stejnej problém a již několikrát řešen servisem...problém je v tom odporovém pásku, resp. jeho kalibraci. Moje zkušenost je taková, že to funguje spolehlivě jenom "od plný bandy do plný bandy", běda když mezi tim natankuješ třeba jen do půkky, to prostě nedopočítá....řešeno s Dušanem Horským v Autec i se Žlábkem...nic kloudnýho jsme nevymysleli, několikrát to překalibrovali, stejně to občas zablbne...typicky dneska ráno..při výjezdu z garáže ukazoval ještě cca pulku a po 10km se rozsvítila rezerva a dojezd cca 80km:) a to vim bezpečně že je tam tak 12-15l. Kašlu na to, jezdim podle najetejch km od tankování:)
koukam, ze resite podobny problemy jako my osmistovkari :)
Toz se priznejte.. kolik nejvic jste tlacili? Ja asi 2,5km...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicks napsal:
koukam, ze resite podobny problemy jako my osmistovkari
Toz se priznejte.. kolik nejvic jste tlacili? Ja asi 2,5km...
Tož já jen jednou asi 3km, od tý doby tankuju co 300km, ale znova bych to tlačit nemusel :-)
U mě se to chová korektně do 1/4 nádrže ať tankuju jakkoliv nad to, tam to zůstane viset jako kdyby byl zaseklej plovák "o něco" - ale o co jsme nevykoumali :-( Prostě to pak ukazuje pořád čtvrtku a níž to nesleze, natož pak aby mi to ukázalo žlutej vykřičníček a dojezd... Když jsme to vyoperovali ven tak to ale rezervu ukázalo :-(
Jak jsem psal, leda o tu hadici která se tam plantá kolem, ale zase mi je divný, že by se to chovalo takhle naprd...
Mému stavoznaku trvá tak 300 m, než zaregistruje natankování... Smířil jsem se s tím. Má asi delší vedení, no... Jinak dojezd nefixluje, ukazuje spíš kratší než delší dojezd. To ale vidím jako úmysl, aby neběhalo čerpadlo bez benzínu.
Radosek napsal:
Mému stavoznaku trvá tak 300 m, než zaregistruje natankování... Smířil jsem se s tím. Má asi delší vedení, no... Jinak dojezd nefixluje, ukazuje spíš kratší než delší dojezd. To ale vidím jako úmysl, aby neběhalo čerpadlo bez benzínu.
Mě tohle dělaly všechny motorky-natankuju a postupně sleduju jak nabíhá ukazatel stavu benzínu, u žádný to nebylo hned. Jinak na mé 04 ukazatel dojezdu dost kecá,ukazuje dost kratší dojezd než je realita..Prý pomůže update firmware,pak je to o dost přesnější..Ale kvůli tomu se mi nechce jezdit do Autecu..
Mě se k takovému blbě ukazujícímu palivoměru něco před 10tkm (= před garancí) rozjebalo ještě počítání spotřeby - údaj nesmyslně rostl. U Bychla mi také řekli, že se obě věci upraví po aktualizaci firmware. A nekecali. Palivoměr je sice pořád trochu mimo, ale ne víc než jsem byl zvyklý z jiných motorek. Při "rovný" jízdě se dokáže seknout o 1/3 nádrže (ukazuje míň), když jí obracíš z ucha na ucho, je skoro přesnej.
Tzn. zkusil bych tu aktualizaci, elektronika do toho údaje z nádrže určitě nějak breptá.
Tak ještě jednou :-) Mám 05, tzn. bez palubního počítače, ukazuje jen dojezd při rezervě... FW to určitě nebude, fungovalo to normálně předtím a 25.000km jsem s tím neměl problém, když to vyndám z nádrže tak FID ukazuje dojezd 65km, když to dám do nádrže a vypouštím ji, klesá, klesá a zůstane na 1/4 a níž neklesne. Z toho mi vyplývá, že se to musí o něco v nádrži zaseknout ten plovák, napadla nás ta hadice co vede kolem čerpadla a je tam "na volno", ale jestli je to tím? Neměl někdo 12tku rozebranou aby mi řekl, že to tam má stejně / jinak? :-)
Měl jsem to rozebraný několikrát. Ta hadice musí být zasunuta v takové prohlubni nahoře v nadrži hned pod tou kruhovou dírou, takže nemůže spadnout k plováku. Jestli ji tam máš blbě, Tak ti může spadnout k tomu plováku a někde se tam sekne.
Tak já tlačil cca 1,5km ale do kopce abych mohl sjet na volnoběh na vyhlídku na Slapech kde mi pak jeden dobrodinec s KTM dojel pro benál. Tímto mu díky
Cau,ta prepadova hadice by skutecne mohla zpusobovat tvuj problem.Dalsi vec je plovak,to ze se odpor meni linearne od jedne krajni polohy do druhe jeste neznamena ze neni spatny,dulezite jsou hodnoty odporu v krajnich polohach,pokud ty jsou mimo tak to bude ukazovat nesmysly.Tady taky kolikrat pomuze update ZFE.No a druhy typ merice paliva "film sensor" to je kapitola sama o sobe.Pokud ten ukazuje nesmysly a je v poradku ten film sensor samotny tak ho nestaci jenom prekalibrovat.Overeny postup je v prve rade zaktualizovat ZFE software a to natvrdo i kdyz si GT1 mysli ze to neni potreba,no a potom zarucene dobry a poradne vysuseny od benzinu film sensor prekalibrovat a musi to fungovat.
Asi vás všechny zklamu,ale já mám GS1200 04 bez počítače najeto přes 63000 km z toho já přes 40000 km a palivoměr funguje bez problémů. Je fakt,že jsem nikdy nepokoušel dojezd a tankoval dřív,než to ukázalo 0. Ale jinak to dokáže přechroupat i tankování do půlky atd.
Jestli ti tam někde plandá hadička v nádrži,tak je skoro 100% jistota,že je to pachatel problémů. Ještě bych to jednou prohlídnul a někam bych jí přivázal aby nemohla courat na výlety.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
BIGR napsal:
Asi vás všechny zklamu,ale já mám GS1200 04 bez počítače najeto přes 63000 km z toho já přes 40000 km a palivoměr funguje bez problémů. Je fakt,že jsem nikdy nepokoušel dojezd a tankoval dřív,než to ukázalo 0. Ale jinak to dokáže přechroupat i tankování do půlky atd.
souhlas s bigrem (snad to nezakriknu), mam gs r.v. 5/2006. najeto 30tis. km; obcas si dovezu domu benzin v kanistru a bezne na kratsi cestu doleju do nadrze treba jen 5l, ukazatel se do 10sekund vzpamatuje a dojezd az do konce ukazuje realne, gs mam uz 3ti sezonu a palivomer je bezproblemovy nicmene jsem mel zase jine problemy uz taky zde popisovane ; mam pocit ze zalezi na jaky kus clovek narazi a taky plati, ze moc elektroniky je na skodu!!! to je u gs splneno az az
Upravil rafo dne 18.06.2009 09:42
taky s tim mam problém, v servisu v Leedsu mi ten palivoměr nějdřív překalibrovali, nepomohlo, tak ho vyměnili, chvíli to fungulírovalo a teď to zase občas blbne. Trochu mě to štve, ale prdim na to a používám trasový počítač, jakmile se blížim k 500 km, tankuju. a vždycky plnou
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
Takže novinky - vypadá to, že na 99% tam někde drhne ten plovák, proč se to stalo nevím, ale když jsem s ním hejbal tak dřel o nádrž, trochu jsem ho srovnal kleštěma (ten kus železa co na něm plovák drží) a tváří se to líp, nicméně to pořád asi nebude ono - nemáte to někdo vyfocený, když jste to třeba vyndavali z motorky? Jde mi o to, kolik tam má být záhybů a jakých :-(
Co mě fakt baví je to, že se jen ten pazmek nedá objednat a musí se celý bez čerpadla za X tisíc a nebo rovnou s čerpadlem za ještě víc :-(