Zdravim, jsem naprostý panic co se týče BMW motorek, ale láká mě ten jejich boxer. Jel jsem na 12tce Cčku a takový pohodý motor mě vyloženě vystihuje. Ale občas si rád zatahám, tak bych tam ty koně chtěl mít. (jinak bych šel do nižšího obsahu).
Nejdříve jsem se díval po ročníku 10-12 poslední vzduchy. Potom jsem začal zvažovat i první ročníky 04-07 bez ESA! Jsem takovej klasik a mám rád jednoduchost, takže pokud možno, tak bez jakýchkoliv elektronických fičurin! Zatím jsem se dozvěděl o el. posilovači brzd? Které ročníky to prosím měli? Dále, že se poměrně často mění ložisko v zadním kole (cca 25 tis.?) Jak moc nákladná a složitá je tahle výměna? Můžete mi někdo napsat všechny neduhy co tyhle všechny vzducháče může potkat? Bavím se tady o kouskách co mají co nejméně najeto. Nejlépe do 50-60 tis. km...
A jestli je tady někdo takovej a raději koupil Japonca místo BMW? A proč?
Moje otázka vlastně zní BMW vzduch, takže poměrně staré motorky nebo japonca trošku mladšího?
Děkuji moc za rady
Já na GSu jel asi před dvěma lety na 04rce. Líbilo se mi to. O výkon mi nikdy nešlo, takže i v tomhle případě je mi to úplně buřt, jestli budu mít 74 nebo 81 kW. O to tady vůbec nejde! Pokud jde o prachy, tak samozřejmě do toho chcu dát co nejmíň, že jo... Dvouvačky jsou od nějakých 170 do 240 tis. Pravděpodobně nejsem moc připravenej dát více, jak 200 tis. A teďka je právě otázka. Koupit klidně 07 za 160 což by se mi líbilo finančně a nebo raději připlatit ke 200 za dvouvačku?
Záleží co od toho očekáváš, jaké plánuješ využití.
Nemusíš nutně kupovat GS jsou i jiné modely.
Bezporuchová nebude žádná, je to jenom stroj na ježdění po silnici a ty jsou mnohokrát strašný.
Za mě dvouvačka posledí vzducháč.
Geso bych za rozumnou cenu prodal.
Kratkej přiložený následující obrázek:
Přesně, u 12 chybu neuděláš, pokud chceš mít co nejmíň starostí, vyhni se posilovači brzd.
Pokud nemusíš mít výkon. Neber dvouvačky.
A tím jsi vlastně došel k tomu, co přesně potřebuješ vědět.
Pokud chceš vyloženě GS. Pak jiné alternativy nejsou potřeba vypisovat. Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Jo. Za mě. Dvouvačka. Ty prachy za to stojej. Nebude padat její cena. A lidi to chtěj.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
VojtechPolicky - Trošku protiřečení, ale proč teda ne dvouvačku, když nepotřebuju výkon? Co je tam navíc oproti jednovačce? ESA? Je to problém? Je to poruchové? Opravoval to někdy někdo? Kolik? Teďka co pozoruji, tak zrovna hlad zrovna vůbec po ničem není mi přijde. GSek je jako namr... Přijde mi, že trh dost stagnuje, ale je fakt, že je ještě sezóna a posézonní kusy teprv vyplavou na inzerci.
takhle, nevím kde si protiřečím, nevím co chceš, za mě dvouvačku... ale pokud nechceš problémy tak se vyhni prvním dvanáctkám a vem ty po faceliftu ač má méně výkonu, to jest vše... je to na tobě a o tvé peněžence.
Pokud jde o ESA, moc se to nesere, ale u motorek s km nad 60-80 tisic km jsou tlumiče stejně už v pánu... takže asi tak...
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Když 12ku tak model 2007, tzn. od srpna 2006.
Je to pořád stejná technika, ale už tam není posilovač brzd.
Facelift 08-09 má problémovej tlumič rázů v převodovce.
Dvouvačka má ventildekly z papíru, vůle na ventilech si už nenastavíš klíčem a hodně blbě se ti bude shánět nějaká bez ****skýho protiprokluzu (ASC) a bez ESA.
Vždycky nejvíc záleží na tom, co, kdo, od toho chce, ale jestli nehledáš výkon, tak dvouvačka je jen dražší a komplikovanější verze. Jestli ovšem hledáš starou jednoduchou techniku, tak dvouventil
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Všichni se Ti tu shodují na dvouvačce a vidím to stejně. Za mě hlediska, která bych zohlednil:
- Nejvyšší výkon (ano, toto asi není nejzásadnější, zásadní bude ale průběh toho výkonu, který si u dvouvačky každý pochvaluje)-
- Kupuješ poslední evoluci, která má prakticky vše vychytané, nejsou tam zásadní konstrukční problémy s tím motorem - stejně jako u všeho se postupně odlaďují známé chybky z předchozích ročníků
- Kupuješ si i čas (novější věci, které stárnou ať již gumová těsnění, palivové hadice atd).
- Kupuješ žádanou motorku, která drží pěkně cenu a prakticky každý jí chce, pokud mu to finance dovolí... po čase i s prodejem tedy nebude problém...
Koncák se dělá cca po 100tis km (někdo o něco víc, někdo o něco míň, záleží jak tomu dáváš, jak měníš olej v koncáku, jestli brodíš, skáčeš apod). Když dodáš sundaný koncák, tak se cena repasu pohybuje okolo 12-14tis
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Mám 2007 GSA. Pokud ti fakt nezáleží na výkonu, neprohloupíš stejným ročníkem. Zábavy si užiju dost, tahat se za to dá pěkně. Na druhou stranu, v terénu mi ten výkon trochu chybí. Může to klidně bejt mým neumětelstvím, ale co já musím jet na necitlivou jedničku, můj kámoš na 2010 GSA jede na dvojku. Zkoušel jsem ročníky 2008 a 2010 (na silnici) a výkonovej posun je znát (72/77/81 kW). Dal bych na rady zkušenějších a vyzkoušel bych si jednotlivý modely.
Baworák, boxer. Fakt není co řešit...
Díky všem za plnohodnotné odpověďi. Potvrdilo se mi to, že jsme tady říkali s kamarádek. Prostě dvouvačku. Ale jelikož jsme takový starý klasici, tak máme rádi motorky bez zbytečností jako je ABS, ESA atd. atd. Od kdy dávali Baworáci ESU do GS. Odjakživa?
Mr GS - díky za super odpověď
Francis - to číslo jsem vzal od mechoše se kterým jsem se radil, ale nedělá BMW, takže to trošku haní a tímto číslem mě chtěl spíše posrašit a odradit. Baworáci si prý to ložisko vozí sebou, když jedou na dlouhý trip...
geofre - To číslo mě děsí! V podstatě mě děsí vůbec to navštívit BMW servis. Jen když se zvednou vrata člověk už platí 2500,-
HondaGS-SV - diky
VojtechPolicky - Myslíš 12tku po faceliftu? To jsem ani nezaregistroval, že tam byl facelift? Na netu jich obecně těch ročníků 12 moc není! Spíše hledím na ročníky 10-11, které se nabízí. Je to problém ty ročníky. Nebo fakt vyloženě shánět 2012?
skinas - Zdarec Pane! Malé enduro mě drží furt a nepustí! Ale potřebuji něco primárně pro dva. Na Jawě do Olomóce ještě dojedem, ale RO apod. už na na jawě není úplně zábavný a komfortní... Ty jsi někde od Olomóce, že? Máš doma GSo? Že bych se stavil mrknout? Zdarec
PS: momentálně se mi líbí 07 GSo, ale borec píše, že má ASC. Je to možné? A je možné z fotek poznat, že má posilovač brzd, ASC, ESA? Jde to nějak vidět na té motorce? díky moc všem