Ahoj přátelé,
máte někdo zkušenost, nebo máte už nazutý tyhle pryže?
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Ahoj mám na R1100GS, mají najeto cca. 4 300 km a nejsou ani v půlce (odhadem) letos jsem na nich odjel balkán převážně v dešti a žádnej problém jsem nezaznamenal. Nějaký hučení od nich je taky slyšet, ale podle mě nic strašnýho. Zatím se sjíždí docela rovnoměrně. Nějakej extra terén nejezdím, spíš silnice.
BMW R 1100 GS
street-dog napsal:
Ahoj mám na R1100GS, mají najeto cca. 4 300 km a nejsou ani v půlce (odhadem) letos jsem na nich odjel balkán převážně v dešti a žádnej problém jsem nezaznamenal. Nějaký hučení od nich je taky slyšet, ale podle mě nic strašnýho. Zatím se sjíždí docela rovnoměrně. Nějakej extra terén nejezdím, spíš silnice.
Diky Dogu. Jezdíme tak nějak asi stejný povrch.
Roční nájezd už mám celkem dost slabej a tyhle gumy se mi libej, tak ještě uvidim
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Není za co, taky se mi líbí vzhledově, tak jsem se zkusil Jinak na předchozí sadu E07+ jsem najel bez pár km 16 000 km, to jen tak k porovnání stylu jízdy
BMW R 1100 GS
Ahoj, mám je obutý na 1100GS a jsem max spokojen. Odjel jsem na nich teď Chorvatský ACT + svižný přesuny a zatáčky. V offu za mě lepší než Pirelli Scorpion STR, který Mitas evidentně zkopíroval. Bude to předkem, který je hrubší a lépe vede ve štěrku. Na silnici srovnatelný. Sucho úplná paráda kam až mě pustí kufry, v děšti najeto přes tisím km a taky si nemůžu stěžovat ani v zatáčkách, kde jsem se nemusel zbytečně moc krotit. Zatím najeto cca 4 tis. a zadek už toho moc nedá, odhaduju, že 5 a bude na výměnu. Na předku středem skoro bez úbytku materialu, boky jsou v půlce. Rozhodně do nich půjdu znovu, sada vyšla o 1500,- méně než běžně kupuju Pirellky, nájezd podobný a předek mi sedí víc.
Děkuju Petře s tím malým nájezdem počítám a možná z toho důvodu sáhnu spíš po 07+
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
A ako je to s tym najazdom? Pri STR na forach citam, ze bezny najazd je 10k+. Pri tejto mitase je to naozaj +- polovica? I ked hore kolega pise, ze pri 4.3k je cca polovica zivotnosti. A kto je aktualne vyrobca? made in xy?
S tím nájezdem to máš horší, každej jezdí jinak Já najel na všech pneu víc než se obecně "udává" (TeraForce - 14 tis. km, AnakeWild - skoro 8 tis. km a E07+ - 16 tis. km) A výroba je myslím Slovensko nebo Slovinsko, to si teď nejsem jistej, v pátek můžu mrknout.
BMW R 1100 GS
Na STR jsem nikdy na zadku nenajel víc než 6300km, tedy to bude +- stejný. Tentokrát jsem tahal za heft víc něž když jedu jen s paní Víc jsem najel jen na 07, ale ty už fakt nechci, o trochu větší nájezd mi nestojí za daleko horší jízdní vlastnosti. Je to jen můj názor a rozumím tomu, že někomu ta guma může vyhovovat ...
Výrobce teď z hlavy nevím a je mi to celkem jedno. Ony ty STR mi taky chodí jak kdy, někdy Germany, jindy China.
salem napsal:
A ako je to s tym najazdom? Pri STR na forach citam, ze bezny najazd je 10k+. Pri tejto mitase je to naozaj +- polovica? I ked hore kolega pise, ze pri 4.3k je cca polovica zivotnosti. A kto je aktualne vyrobca? made in xy?
Není zač ;-) Rád se podělím o zkušenost, obzvláště u těchto pneu, když ještě nejsou moc odzkoušený. Osobně jsem z nich příjemně překvapený, narozdíl od loňské novinky od Dunlop. Ty jsem někde pěkně zflusal a po 3k km je přenechal za lahev aby týpek ušetřil nemalou částku za nové.
Kubrt napsal:
Děkuju Petře s tím malým nájezdem počítám a možná z toho důvodu sáhnu spíš po 07+
Kubrt napsal:
Děkuju Petře s tím malým nájezdem počítám a možná z toho důvodu sáhnu spíš po 07+
A není to náhodou tak, že Enduro Trail + je novej název pro původní E07+? Páč já v červnu nasadil zadní E07+ a v září ET+ na předek. Přitom je to úplně stejná guma... Nájezd na 07 něco mezi 8000 - 12000 na zadku a spolehlivejch 15000 na předku. Obě měním se vzorkem kolem 4 mm, spíš dřív. Zpravidla mi před koncem životnosti na vodě začíná prokluzovat, tak to měním ještě dlouho před limitem
Baworák, boxer. Fakt není co řešit...
To nie je myslene v kontexte, ze dana pneu nema nic spolocne s predchadzajucimi E7(+). Ako bolo spomenute, je tam evidentna inspiracia pirelli STR. Asi ich vyskusam tiez.
Este toto je zaujimave..ja si zakonspirujem, ze je to prave kvoli kopirovaniu str, ale bohvie preco: Pneumatiky Mitas ENDURO TRAIL-ADV nejsou distribuovány v následujících zemích: Francie, Velká Británie, Itálie, Německo, USA, Čína, Thajsko a Indonésie.
salem napsal:
To nie je myslene v kontexte, ze dana pneu nema nic spolocne s predchadzajucimi E7(+). Ako bolo spomenute, je tam evidentna inspiracia pirelli STR. Asi ich vyskusam tiez.
Este toto je zaujimave..ja si zakonspirujem, ze je to prave kvoli kopirovaniu str, ale bohvie preco: Pneumatiky Mitas ENDURO TRAIL-ADV nejsou distribuovány v následujících zemích: Francie, Velká Británie, Itálie, Německo, USA, Čína, Thajsko a Indonésie.
Máš pravdu a já jim to říkal, že se to nebude někomu líbit, hned když se to vyvíjelo :-)
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Tak zadek je úplně stejnej, co si budem , předek se povedl víc a i na pohled je jiný
joe napsal:
salem napsal:
To nie je myslene v kontexte, ze dana pneu nema nic spolocne s predchadzajucimi E7(+). Ako bolo spomenute, je tam evidentna inspiracia pirelli STR. Asi ich vyskusam tiez.
Este toto je zaujimave..ja si zakonspirujem, ze je to prave kvoli kopirovaniu str, ale bohvie preco: Pneumatiky Mitas ENDURO TRAIL-ADV nejsou distribuovány v následujících zemích: Francie, Velká Británie, Itálie, Německo, USA, Čína, Thajsko a Indonésie.
Máš pravdu a já jim to říkal, že se to nebude někomu líbit, hned když se to vyvíjelo :-)