Ahoj,
používáte někdo měnič napětí z 12 V na 230V ?
Jedná se mi o nabíjení foťáku a kamery ( nemám na to 12V nabíječky)
Nesežere to během chvilky baterku ?
V případě nabíjení za jízdy, může to být třeba v tanvaku, nepřehřívá se to ?
zdravim
hlasim pouzivam odjel sem stim albanii i rumunsko a a nic mi to z baterkou neudelalo porad funguje dam do toho rozbocku a nabijim 2 veci naraz
nemam zadnej extra vymysl nekde sem ten menic narychlo nasel je malej a stal 500 takze zadna slava nicmene slouzi lip nez to co mel kamos za 1500 nebo kolik (do toho nesla dat ani rozbocka) a je to malinkaty
Podle mně je nejlepší řešení koupit univerzální nabíječku od AVCOMu, stojí hovno a jsou na ní všechny možné adaptéry, od tužkovek, přes canon, nikon, sony .... baterky do foťáků i do kamer. Každý adaptér stojí do kila, nabíječka jede jak ze sítě tak z 12 voltů...
to vypada dobre, presne neco takovyho potrebuju, ale nemuzu najit k tomu adapter na tuzkovky, bez toho by to az tak smysl pro mne nemelo. Dela se taky?
taky doporučuji Avacom AV-MP
adaptéry a všechno potřebné najdeš na www.avacom.cz nebo myslím že to prodávají i v některých PC obchodech (a vím že zrovna v jednom z Ostravy nebo Brna byla o dost levnější než přímo u Avacomu
ale pozor, nabíjí to jen Lithiový články, tužkovky neee Na ty maj v Avacomu rychlonabíječku za 1300, já mám stejnou z aukra za polovic, UFC-2. Nabije tužkovky cca za půl hodiny a nabíjí každou šachtu zvlášť. Pak mám ještě IPC1, ta má podstatně lepší funkce, diagnostiku článků, ale nenabíjí tak rychle, ale obě mají adaptér 230 a 12V.
Tady je ta IPC1, ale koukám že UFC2 mezitím inovovali a nemá už možnost provozu na 12V Ale poslední když jsem byl v Avacomu (loni) jí tam ještě měli. http://business.c...b%2fmd5%7d
Upravil MotoPaja dne 02.07.2009 13:09
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
MotoPaja napsal:
Tady je ta IPC1, ale koukám že UFC2 mezitím inovovali a nemá už možnost provozu na 12V Ale poslední když jsem byl v Avacomu (loni) jí tam ještě měli. http://business.c...b%2fmd5%7d
Paja doporucuje dobre, mam take IPC1 a je to AFAIK povazovane za spicku.
Conrad dela jeste velkou nabijecku pro 8+2 clanku a ten IPC1 mi neprijde o moc horsi... mam oboje a oboje odporucam.
http://business.c...e%2fmd5%7d17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Super spokojenost s nabíječkou z Alzy - viz odkaz. Má v základním příslušenství i konektor na nabíjení z autozásuvky...
Sleduje každý monočlánek zvlášť. Mám ji už přes rok a nemůžu si ji vynachválit... http://www.alza.c...d65364.htm
Upravil radosek dne 03.07.2009 06:34
Mara napsal:
Ahoj,
používáte někdo měnič napětí z 12 V na 230V ?
Jedná se mi o nabíjení foťáku a kamery ( nemám na to 12V nabíječky)
Nesežere to během chvilky baterku ?
V případě nabíjení za jízdy, může to být třeba v tanvaku, nepřehřívá se to ?
Dík za názory
Mařa
jaký máš nároky na va výkon jen ten foták nebo i něco víc mužu proměřit 300w při zatížení na cca 50w jiný skladem nemám ale dělaj se i 3000w a taky sinusový kdybys třeba vezl cirkulárku na večerní táborák
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
Radosek napsal:
Super spokojenost s nabíječkou z Alzy - viz odkaz. Má v základním příslušenství i konektor na nabíjení z autozásuvky...
Sleduje každý monočlánek zvlášť. Mám ji už přes rok a nemůžu si ji vynachválit... http://www.alza.c...d65364.htm
umi i ruzny cykly char/dischar a meri ti velikost NABOJE co do te baterky narves, pripadne jaky naboj to z ni vysaje?
Ten Conrad prave meri i NABOJ...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
myslím že u nabíječky na cesty nejde tak o tu diagnostiku jako o rychlost nabití (proto jsem původně kupoval tu UFC2, cpe do těch článků 2A, což pravda není úplně košér, ale max za hodinu hlásí nabití, samozřejmě zkracuje se výdrž, ale měl jsem nějaký šmejdy 2600mAh ke kterým byla zadarmo nabíječka a dodnes fungujou a byly nabíjený vždycky tou rychlonabíječkou
IPC1 má maximální proud 1A nebo 700mA teď nevím, ale to jen při nabíjení max 2 článků, při nabíjení 4 už je max proud 500mA, což když potřebuješ rychle znovu fotit může bejt problém BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
MotoPaja napsal:
myslím že u nabíječky na cesty nejde tak o tu diagnostiku jako o rychlost nabití (proto jsem původně kupoval tu UFC2, cpe do těch článků 2A, což pravda není úplně košér, ale max za hodinu hlásí nabití, samozřejmě zkracuje se výdrž, ale měl jsem nějaký šmejdy 2600mAh ke kterým byla zadarmo nabíječka a dodnes fungujou a byly nabíjený vždycky tou rychlonabíječkou
IPC1 má maximální proud 1A nebo 700mA teď nevím, ale to jen při nabíjení max 2 článků, při nabíjení 4 už je max proud 500mA, což když potřebuješ rychle znovu fotit může bejt problém
nene... IPC1 ma 2 clanky max 1800mA.. u 4 je to tusim 1200mA, mozna jen ampera... imho zcela vyhovujici.
dnes ji snad budu zkouset... dam vedet jak se to chova.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicks napsal:
...umi i ruzny cykly char/dischar a meri ti velikost NABOJE co do te baterky narves, pripadne jaky naboj to z ni vysaje?
Ten Conrad prave meri i NABOJ...
Jo tak až takhle to zmáknutý nemám... Nabíjím s ní baterky do foťáku a diskmena. Baterky mi drží celou dobu už přes rok a makají stále dál... To je pro mě hodnocení nabíječky, která pracuje s obyčejnými NiMH baterkami 2500 mAh...
Upravil radosek dne 05.07.2009 09:18
Radosek napsal:
Jo tak až takhle to zmáknutý nemám... Nabíjím s ní baterky do foťáku a diskmena. Baterky mi drží celou dobu už přes rok a makají stále dál... To je pro mě hodnocení nabíječky, která pracuje s obyčejnými NiMH baterkami 2500 mAh...
jestli Ti muzu doporucit, kup si nabijecku s mericem naboje (conrad IPW, powerstation).. takhle nezjistis ktera baterka je spatna a vubec je imho vhodny pustit tam cyklus na zacatku, kdyz je koupis.
Nejvic se to projevuje u bateriovych setu cca 4 clanky a vice (jedna baterka je horsi a muzes nabijet cele znova).
Ja jsem presel a nabijecky co ukazuji naboj a jsem z toho doted nadseny.
btW: testovani solargorilla + powergorilla... vysledky zatim dvojznacne, nejlepe to fakt asi funguje v tandemu. dam vedet.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
budu se opakovat ale fakt myslím že IPC1 je pro obyč. nabíjení zbytečná a do terénu je lepší rychlonabíječka, nicméně je fakt, že dávat do tankvaku rychlonabíječku do dává 2A není moc dobrý, ty baterky mají na konci nabíjení cca 50°C
jináč Hicksi k tomu měřiči náboje, ono to je pěkný, ale k čemu to je? popravdě. Stejně když máš zařízení na 4 baterky tak ta jedna co je horší to celý shodí, tak je dáš nabít všechny 4 a stačí když nabíječka hlídá každou zvlášť, to že jedna je špatná poznáš snadno podle nabíjecích časů.
totiž taková praktická zkušenost ... mám baterky, Conrad, byli k tej IPC, odešly tak po 3 měsících, teď vydrží max 3 týdny bez zátěže i s ní (samovybíjení, a to jsou to jen 2100 mAh), nicméně jedna z nich, když jí dám do IPC, tak má při každým nabíjení cca 3200 mAh (nová měla asi 2000 mAh)
jen chci říct, že to není všespásný, ale je to hezký to jo, třeba na to aby si člověk koupil 2 sady baterek a udělal si z toho jednu lepší a jednu horší se stejnýma kapacitama
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
MotoPaja napsal:
budu se opakovat ale fakt myslím že IPC1 je pro obyč. nabíjení zbytečná a do terénu je lepší rychlonabíječka, nicméně je fakt, že dávat do tankvaku rychlonabíječku do dává 2A není moc dobrý, ty baterky mají na konci nabíjení cca 50°C
hele ale proc porad nepovazujes IPC1 za rychlonabijecku?
Dava 1800mA pro 2 clanky, 1A pro 4 clanky.. to je imho tezce v pohode.
Ja mam par hutonabijecek s ukrutnejma amperama nekolik a nepouzivam ani jednu.
jináč Hicksi k tomu měřiči náboje, ono to je pěkný, ale k čemu to je? popravdě. Stejně když máš zařízení na 4 baterky tak ta jedna co je horší to celý shodí, tak je dáš nabít všechny 4 a stačí když nabíječka hlídá každou zvlášť, to že jedna je špatná poznáš snadno podle nabíjecích časů.
ja se obavam, ze jsi to spis jeste nepochopil... ten algoritmus a monitoring je dulezitej, jak vis, ze to tvoje nabijecka hlida spravne? a ze treba jeden slot neblbne...?
Co si pamatuji, tak kdyz zkouseli merit nabiti nasema modelarskejma nabijeckama tak to co vylejzalo z obycejnych a rychlonabijecek bylo peklo.. nabiti bezne na 60% atd.
Myslim, ze je lepsi si MALOU chvili pockat na slusne nabiti, nez menit baterky po chvili protoze se sice 'nabili" za 15 minut ale je v nich jen cca 60% naboje?
totiž taková praktická zkušenost ... mám baterky, Conrad, byli k tej IPC, odešly tak po 3 měsících, teď vydrží max 3 týdny bez zátěže i s ní (samovybíjení, a to jsou to jen 2100 mAh), nicméně jedna z nich, když jí dám do IPC, tak má při každým nabíjení cca 3200 mAh (nová měla asi 2000 mAh) ;)
jen chci říct, že to není všespásný, ale je to hezký to jo, třeba na to aby si člověk koupil 2 sady baterek a udělal si z toho jednu lepší a jednu horší se stejnýma kapacitama
a nabijel jsi je jen v IPC?
navic krome prebiti si nimh samozrejme znicis prilisnym PODBITIM...
Upravil hicks dne 07.07.2009 08:20
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicks napsal:
hele ale proc porad nepovazujes IPC1 za rychlonabijecku?
jo máš pravdu, já nevím proč sem měl zafixováno že dává max 1A, ale opravdu dává 1800 mA
Hicks napsal:
ja se obavam, ze jsi to spis jeste nepochopil... ten algoritmus a monitoring je dulezitej, jak vis, ze to tvoje nabijecka hlida spravne? a ze treba jeden slot neblbne...?
Co si pamatuji, tak kdyz zkouseli merit nabiti nasema modelarskejma nabijeckama tak to co vylejzalo z obycejnych a rychlonabijecek bylo peklo.. nabiti bezne na 60% atd.
Myslim, ze je lepsi si MALOU chvili pockat na slusne nabiti, nez menit baterky po chvili protoze se sice 'nabili" za 15 minut ale je v nich jen cca 60% naboje?
že to moje nabíječka hlídá správně vím, protože používá stejný algoritmus (-dV a dost možná i teplotní sledování) jako IPC1, ostatně to používají všechny nabíječky (automatický), to jestli nějakej slot neblbne samozřejmě nepoznám, podobně jako to nepoznám u IPC když bude na jednom slotu blbnout hlídání nebo měření náboje, takže si myslím že si nevybereš v tomhle směru
a samozřejmě souhlasím, že je lepší nabíjet v IPC1 než v rychlonabíječce, natožpak nabíječce co nesleduje každou šachtu zvlášť, já taky nabíjím baterky jen v IPC1, hlavně kvůli tomu že netrpí tolik jako v tý rychlonabíječce
co jsem ale chtěl vyjádřit je to, že jsem pro péči o akumulátory, ale když potřebuju fotit, tak potřebuju mít co nejdřív k dispozici 4 použitelný akumulátory a je mi celkem jedno jestli mají 60% náboje, tím spíš na motorce, tam ty přesuny mezi fotogenickýma místama jsou rychlý
osobně kdybych měl ještě foťák na AA tak bych sebou vozil rychlonabíječku a IPC používal doma, na obnovu a udržování baterek, to je můj názor
Hicks napsal:
a nabijel jsi je jen v IPC?
navic krome prebiti si nimh samozrejme znicis prilisnym PODBITIM...
ne samozřejmě že ne, tyhle 4 byly právě k tý UFC2, překvapilo mě to ale proto, že baterky Blueberry nebo tak nějak, 2600 mAh, který stály 340 i s nabíječkou (a je to už docela dlouho), snášely to rychlonabíjení daleko líp a pracují mi ve starým foťáku doteď, zatímco ty Conrady jsou fakt hotový, jedna už nejde vůbec
samozřejmě, pobitím je ničíš, ale to je na každým zařízení, aby nenechalo spadnout napětí na článku pod 0,8V, nicméně tohle je podle mě opravdová výhoda IPC, že ukazuje to napětí článku, ale nepamatuju si, že by někdy nějakej článek měl pod 0,9V
nicméně tím příkladem jsem chtěl říct, že ani IPC není všespásná a klidně mi napíše že mám z kdysi nový 2100 mAh baterky teď 3200 mAh
Upravil MotoPaja dne 07.07.2009 13:43
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?