tak to mám za sebou ve zdraví, dorazil jsem zpět se všemi končetinami, oběma koly, dost utahanej. Dal nám dost do trika, ale stalo to za to. Jsem bohatší o hodně zkušeností a dojmů, dál už není nic, dál je IV v Hechlingenu, možná za rok.
Absolvoval jsem to na Karoo T protože tady nyní nejsou Conti, jak píšu i jinde. Hodně jsme cvičili pomalý, pomalý skoro trial pomalý nájezd (začátek) na strmím svahu. Najedeš předním kolem na svah dolů, brzdíšjenom přední (bez ABS) a držíš rovnováhu a pomaličku a pomaličku dolů, trialovým způsobem. To proto, aby se nám zarylo do paměti, že se jede ze svahu vždy pomalu už od začátku, aby se to nerozjelo apotom by bylo pozdě. Absolutně kontrolovaný sestup. Jako jdyž jdeš se schodů po operaci a bereš je po jednom schodu. Asi tak. Hodně jsme se unavili i učením rovnováhy a kontrolou motorky v malé rychlosti - pod jedmou pergolou se smekavým linem na podlaze o velikosti velkého obýváku nás bylo pět motorek a dělali jsme za nim ty osmičky atd. Ale to pomohlo jakožto průprava na free terrain, čili mimo polní-lesní cestu. Na svah a teď nás vodil mezi keři, otočit se na svahu ve stoje na nezpevněné půdě a navíc s kameny a rychlostí hlemýždě nám dalo zabrat. Pak byla pláž a písek, což nenávidím, musí se jet kolem 60-70 na plnou dvojku nebo i trojku aby bylo stále přední kolo nahoře (jak ubereš a klekne si dolů, zaboří se okamžitě a letíš na hubu) tělo co to jde dozadu aby se odlehčil předek. To se ale potom skoro nedá řídit směr, celý se to vlní, máš u toho pocit nekontrolovatelnosti a navíc ve velké rychlosti, je to prostě hnus, mě to nahání hrůzu, jako jediné cvičení co nesnáším.
Hodně cviků na otáčení do pravého úhle pomocí zadní zablokované brzdy (jako když jsme zaflořili jako malí klusi na kolech pamatujete na to?), ale je to nutnost na úzké stezce, kde není místo se motat jinak.
Quiz -
jak kontrolujeme motorku (čím?) pokud jsme v strmém kopci, nevyjeli jsme nahoru a musíme opět dolů, ale není možno ji otočit a sjet. Prostě musíme na ní sedět pomalu couvat směrem dolů nasedlí na mašinu.
Jak couváme? Čím kontrolujeme? (např. nohy dolů a motor beží a přední brzdou?)
Doc přiložený následující obrázek:
[20.53Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Nějaký foto chlape nemáš??Kua tady začalo sněžit,je po sezoně..............
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
na cvičišti - blok zadní brzdy do pravého (doprava to docela jde, che che) úhlu
Doc přiložený následující obrázek:
[120.77Kb]
Upravil Doc dne 20.10.2007 08:24
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
na cvičišti - blok zadní brzdy do pravého (dopravdy tentokát doleva, což není tak lehké, che che) úhlu
Doc přiložený následující obrázek:
[94.85Kb]
Upravil Doc dne 20.10.2007 08:25
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
pauza a komentáře cvičitele
Doc přiložený následující obrázek:
[135.74Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
nechte mě vydechnout - vlastně jde o šlukpauzu v přírodě - je to zdravější
Doc přiložený následující obrázek:
[136.88Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
na jednom z cvičáků - tady to není moc vidět ale jsou tam pořád kopečky a kopečky kopce nebo i KOPCE a museli jsme je přejíždět, dolů buď kontrolovaný trial sjezd nebo rychleji a na konci sjezdu zadní brzda - smyk a otočit a třeba zpátky
Doc přiložený následující obrázek:
[135.35Kb]
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
no tak to je paráda,a kde se to koná?? a věřim ti že jsi udřenej jako vůl ale jistě si zase na moto v terénu jistější a stabilnější,mě každá treningová akce něco přidá,ale tady u nás sme zatim jen trenovali kraviny po letišti,ale i to je moc dobrý,uhybný manevry v ruznejch rychlostech,různý náklony,pomalá jízda podle chodce v koloně a tak,taky to bylo na celý odpoledne a byl sem stoho celkem udřenej,ale tuhle teréní školu bych bral taky,už to tady nějk plánujem a hledáme nějakýho instruktora kterej nebude moc stát,DOGu co ty natože bys nám ničemům zvaným neteréní předal pár skušeností?? a nebo i někdo jinej tady kdo má v terénu co poradit a chtěl by něco podobnýho pomoct naplánovat a zrealizovat,tak ať se ozve a vymyslíme nějakej šikovnej prostor a myslim že zájemnců by bylo hodně
shimi napsal: no tak to je paráda,a kde se to koná?? a věřim ti že jsi udřenej jako vůl ale jistě si zase na moto v terénu jistější a stabilnější,mě každá treningová akce něco přidá,ale tady u nás sme zatim jen trenovali kraviny po letišti,ale i to je moc dobrý,uhybný manevry v ruznejch rychlostech,různý náklony,pomalá jízda podle chodce v koloně a tak,taky to bylo na celý odpoledne a byl sem stoho celkem udřenej,ale tuhle teréní školu bych bral taky,už to tady nějk plánujem a hledáme nějakýho instruktora kterej nebude moc stát,DOGu co ty natože bys nám ničemům zvaným neteréní předal pár skušeností?? a nebo i někdo jinej tady kdo má v terénu co poradit a chtěl by něco podobnýho pomoct naplánovat a zrealizovat,tak ať se ozve a vymyslíme nějakej šikovnej prostor a myslim že zájemnců by bylo hodně
poblíž Korinthu
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
http://www.motoadventures.gr/flash/GALLERY.html
Upravil Doc dne 20.10.2007 15:32
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Já se asi prestěhuju na JIH...zima ještě nezačala a už su nasranej
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Συνοπτικa2; Πρa2;γραμμα Ασφάλτινων Ταξιδιa4;ν !!!
A to mám jako přečíst ??
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat napsal:
Já se asi prestěhuju na JIH...zima ještě nezačala a už su nasranej
U nás teprve teď začíná enduro sezóna, abychom neměli jenom suché kamenité rallye Acropolis ale taky trochu blátíčka na horách.
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Συνοπτικa2; Πρa2;γραμμα Ασφάλτινων Ταξιδιa4;ν !!!
A to mám jako přečíst ??
no to nemůžeš přečíst, to vím, jenom abyste věděli, že moto adventures je jaksi spojena s BMW a KTM, mají smlouvu na big enduro a hard enduro pro čistokrevné maloobsahové KTM. Na většině fotek na tom flashi je Spanos, šéfinstruktor.
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
shimi napsal:
... tuhle teréní školu bych bral taky,už to tady nějk plánujem a hledáme nějakýho instruktora kterej nebude moc stát,DOGu co ty natože bys nám ničemům zvaným neteréní předal pár skušeností?? a nebo i někdo jinej tady kdo má v terénu co poradit a chtěl by něco podobnýho pomoct naplánovat a zrealizovat,tak ať se ozve a vymyslíme nějakej šikovnej prostor a myslim že zájemnců by bylo hodně
www.enduroskola.cz 2500,- za dvoudenní začátečnický kurz http://hop.to/bum... 690,- za jednodenní začátečnický kurz
Měl jsem zálusk na tu první z nich (tu druhou jsem našel později), ale nevycházelo mi to časově a teď už je hnusně a mám gumy v háji. Asi počkám na jaro, až bude sucho a přezuto
Upravil paulik78 dne 21.10.2007 08:43
jo tak za těch necelejch 700,- je to dobrý,ale proč něco takovýho třeba nedomluvit zadarmo a jen tam mezi kámošema,prostě si předat skušenosti jen tak mezi sebou a pěkně si to užít
To by bylo samozřejmě nejlepší řešení. Otázkou pak je vhodná, klidná lokalita a kdo by byl vod tý lásky? Ja moc lidí, co jezdí nebo jezdili enduro či cross a chtěli by se podělit o své úmění, neznám...a na motorkách, co váží čtvrt tuny teprve ne Proto jsem našel na netu to, co jsem psal výše. Ale jinak s tebou vřele souhlasím.
Tu Bumbac skolu dela muj kamarad, umi s mastodontama v terenu velice dobre, proste i 250kg masina je pro nej lehka kroska... Myslim, ze 690,- Kc je docela prizniva cena (nacenil to na jednu nadrz benzinu)... BMW R1150GS MY02
Cetl jsem nejaky cestopis, jak byl na Ukrajine, jestli se nepletu. Psal ho jeden z ucastniku a cetl jsem, ze se tam vsichni docela s motorkama natrapili, tedy az na tveho kamarada s Afrikou. Cena je rozumna, kdyz uvazim, ze do toho investuje cely den sveho volneho casu. Uz aby bylo zase jaro!