to neni uplne nove, uz se to tu AFAIK probiralo...
NEni spatna, uz jsem i videl v real provozu myslim... detaily mi prijdou horsi, nez na BMW...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Zejména je to italská motorka, takže se tomu ulomí stojan, okamžitě přestane svítit světlo a 10. května odejde nějaké relátko, které pošlou z Itálie nejdřív 20. října
cerv napsal:
Zejména je to italská motorka, takže se tomu ulomí stojan, okamžitě přestane svítit světlo a 10. května odejde nějaké relátko, které pošlou z Itálie nejdřív 20. října
No a proto má světla dvě, ne? Italští soudruzi myslí na všechno
konkurence maximálně pro standartní GS, nikoliv pro Adventure....
jinak ani podvozek, ani motor není konkurenceschopný proti GS.....pro Varadero, CapaNord apod. to ale konkurence je.....ale to jsou motorky o třídu níž
Me se libi, ale jen jako zmena, bo zmena je zivot. Bejt ted v situaci, kdy chci presedlat napr. z Varana na GS, tak si na NTX asi tezko vzpomenu.
Predchozi verze je vylozene silnicni, 180tka zadni guma myslim mluvi za vse.
..nevim jestli se tomu da rici konkurent,ale moto je to pekna...ale je to ital,to je fakt,jedinej kdo muze konkurovat je ktm
umění je být vždy vklidu....
Quotta byla ještě trošku enduro, tohle je vejmrd, kterej se mi fakt nelíbí.
Italové uměj výbornou zmrzlinu,ale enduro fakt ne.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
ten padák na kardanu je zajímavý...
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
ano to je TT, ale ten na guzzi je mi sympatičtější...
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Cožpak o to, test a porovnání je i tady: http://www.motork...12682.html
ale nemá to nové Stelvio nějaké "novinky"? Mě se zdá, že jsem někde něco četl minimálně o jiném rozměru zadního kola...
Upravil radosek dne 21.08.2009 06:25
randolf napsal:
Je to podle mne vyborna silnicni motorka ktera se tvari jako enduro.
1) Siroka guma vzadu
2) Motor potrebuje otacky aby mel vykon, odspodu netahne.
Ale v tom clanku je super veta:
Po stisku startéru se ozve typický zvuk Moto Guzzi a se škubnutím na pravou stranu motor hladce naskočí.
Se skubnutim hladce naskoci
Přečetl jsem všechny testy a nakonec jsem vyrariz na předváděčku fy Aspirit do Příchovic v Jizerských horách. Na volnoběch má motor větší vibrace jak naše GS 1200 ,reakční moment podélně uložené kliky je menší jak u GS/pří změně otáček tolik neškubne doprava/.Ten menší krouťak odspoda se dá oželet/ GS je také veselejší nad 5500ot/min. Jinak podvozek super, rozbitý asfalt kopíroval věrně, brzdy OK a pro mě bezva sedlo/širší ,větší plocha na sezení ,menší měrný tlak na zadek/ ABS OK, terén jsme nezkoušeli ,žívotnost se ukáže.Opravdu dobré moto. Cena kolem 350tis. se mi zdála vysoká ale to je úhel pohledu. Kbybych neměl GS šel bych do toho.
Tak "kolegové" kdysi, asi 02/2009 jsem tady byl a sháněl rozumy před koupí motorky. Varadero jsem vyřadil, GS bylo v té době dražší (dnes již to neplatí), tak jsem koupil nové Stelvio. Na každým šprochu, však víte Mam Guzzi a opravdu spokojenost. Super jizdni vlastnosti...trochu menší rejd, motor jde po 6tis. jako ohen...naspodu trochu mensi kroutak nez GS, ale vetsi nez Varadero a KTM. Super sedlo-neunaví. Zatim bez problemu, ale po 5tis. tezko soudit...uvidime
Ne mam klasicke. Terenem snad ani ne, tak 5% slušnych polnacek. Do terenu bude GS lepsi a NTX urcite taky. Ale ja o terenu nepremyslel a ani v nem neumim jezdit...takze zkusenosti pouze z cestovani...a ty jsou opravdu dobre. Na Google si dejte do vyhledavace Guzzi video a tam s nim delaji ve sterkovne neuveritelny veci, takze soudim, ze to bude neco umet