Mam otazku na spolehlivost GSA 1200 - co si myslite o motorce co ma najeto 62000km? premyslim jestli koupit nebo nekoupit
Cena je dobra nicmene ty kilometry me dost odrazuji...
62000km na BMW je jen takovej rozjezd.Nelámal bych si tím hlavu.Já kupoval 1150GSA s najetejma 42000km a jak si pěkně přede... Fakt bych tohle neřešil.BMW je dálník,není to žádná vylítáná vychozená rejže... Tak asi tak,no...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
hmm, diky za uchlacholeni ale tohle uz jsem slysel - tim ze v poslednich letech mam jen Italy tak se me tomu i tak nechce moc verit, preci jenom km jsou km a navic jedna pani povidala ze 1150 neni 1200
...kazdopadne jeste jedna otazecka - jak jsou na tom dratove kola? je to lepsi nez litaky? mam si na to pri koupi dat pozor? Da se nejak jednoduse poznat ze jsou hyn?
Jsme prodával GSA 1150 r.v.2003 s poctivě najetejma 58 000km svému kamarádovi. Ten ji má dodnes, má nyní asi 85 000 km a jen se směje, a to jí opravdu nešetří
Měněno :
Samozřejmě běžné spotřebky(destičky, oleje atd.) z "velkých věcí" - v cca 45 000 km oděšel zadní tlumič a zhruba ve stejnou dobu se měnila i ložiska kříže kardanu a zadní ozubené kolo. Tot opravdu vše. Ted mám již přes rok GSA 1200 a říkám si:jestlipak vydrží to samé?
GS 1200 R Adventure
jestli to má na tacháču 62 000 km ,tak se bojíš čehože tam jsou přiznané kmmyslím,že motor u bmw by měl být akorát zajetýkm bych se nebál,jsou tu lidi co maj p=řes 100 tis.u bmw a motor jede jak hodinky
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Já teď prodával svoje 1200GSA r.v.2008 a měl jsem tam necelých 34000km.Vše naprosto OK. Těch kilometrů bych se určitě nebál. Samosebou, že ti nikdo nezaručí, že se něco časem nepokazí - ale i BMW je jenom stroj.
mam 1200GSA a mam nejeto 42000 a teprve ted se mi zda ze motorka si poradne sedla a ma i takovy vyjezdeni chovani, trochu lepsi zvuk, plynulejsi razeni... a jako ze ted ma nejlepsi leta :-) a tak pokud ma 60 000 tak to co by bylo spatny z vyroby uz je meneny... nebyl bych se toho, pokud je rozumna cena, puvod nemecko, sel bych do toho
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
öno to v kilometrech vubec není,horší je stáří a to hlavně kuli gumovejm částem,ale jinak ani věk nevadí,já mam R1100GS a je stará 13let a najeto 106tisíc a žádnej problém,u bawora je fakt výhody to že to neni točivej motor a že to nemá mokrou spojku,a převodovka je jak z auta takže je taky na věky,takže bych to vubec neřešil a pokud je cena dobrá a stav vzhledově taky tak bych to koupil
Motoru bych se nebal, to na nej neni nejak moc,ale pocital bych s nejakou investici, minimalne ruzny gufera a loziska,tlumice taky maji nejakou zivotnost atd.
no já bych s takovou to investicí teda nepočítal u skoro nový motorky
brtnik napsal:
Motoru bych se nebal, to na nej neni nejak moc,ale pocital bych s nejakou investici, minimalne ruzny gufera a loziska,tlumice taky maji nejakou zivotnost atd.
gufera a ložiska v kardanu vpohodě vydržej 130tisíc už to pár lidí dělalo ale většinou je to z brutálního překládání,ale jinak je to vpohodě,jako chápu že třeba u japonce je 62tisíc už docela hodně ale taky najížděj vpohodě 150tisíc,horší už je to se spojkama u těch japonců,ty spojky v oleji to je tak něco kolem 30-40tisíc a je po ní,ty naše suchý spojky to je pohoda na 100tisíc,a pořád beru 120GSA jako skoro novou motorku
Pro GS a predevsim jeho motor je to fakt malo. Ja mam 2007, kupoval jsem ji s 7600km, ted ma 46000km a je porad naprosto stejna. Porad jako nova, zadny investice.
Jasny ale je, ze investice hlavne asi do kardannu jednou prijdou a podle najetych km prijdou driv nebo dyl. Kardan je asi to jediny nad cim bych premyslel, ale i to je vlastne "spotrebka". Retezovky na konkurenci taky nejsou zadarmo.
Maly zavady nejsou u BMW zadnou zvlastnosti, osobne bych ocenil odzkousenou motorku. Kdyz ma najeto a funguje, tezko se zacnou projevovat detsky chyby.
brtnik napsal:
62 tis.neni skoro nova motorka, to se na mne nezlob. Jak dlouho myslis vydrzej gufera a loziska v kardanu?? Samo dost zalezi jak a kde jezdis.
naprosto souhlasim.
a jeste bych pricetl zadni tlumic. nejaky loziska, gufera uz taky delal.
opravdu to neprekladam, s nalozenyma kuframa se vejdu do 210kg mozneho zatizeni 1150.
Ahojte, moc diky za reakce, trochu mi pomohli si na to udelat nazor. Kazdopadne mam jeste jeden malej poddotaz a nechci zaplacavat forum - vezli jste nekdo 1200GSA uz v aute typu OPEL VIVARO (max vyska lozne plochy 1400mm). Mam trochu strach ze se mi to tam nevejde... na strankach bmw pisou ze GSA ma 1525mm bez zrcatek a 1470 se zrcatkama. Takze kdyz se odmontuje predni stit a zrcatka, vypustim gumy a stahnu pruziny, tak bych se tam teoreticky mel vejit... nejakaz zkusenost?
Opel VIVARO to je jako Renault Trafic, vezl jsem 1200GS na delku se vešla super výšku jsem neřešil mám Trafica s tou vyšší nástavbou.Stačilo zakurtovat a jelo se.
sixxcatt napsal:
Ahojte, moc diky za reakce, trochu mi pomohli si na to udelat nazor. Kazdopadne mam jeste jeden malej poddotaz a nechci zaplacavat forum - vezli jste nekdo 1200GSA uz v aute typu OPEL VIVARO (max vyska lozne plochy 1400mm). Mam trochu strach ze se mi to tam nevejde... na strankach bmw pisou ze GSA ma 1525mm bez zrcatek a 1470 se zrcatkama. Takze kdyz se odmontuje predni stit a zrcatka, vypustim gumy a stahnu pruziny, tak bych se tam teoreticky mel vejit... nejakaz zkusenost?
Nevim esli ti to pomuze,ale ja sem ve VIVARU vezl 800GS.Na delku vsechno v cajku, kuli vysce sem musel sundat zrcatka a plexi,takze zadnej velkej problem...
U motoru bych se těch najetých km nebál, tam je to u 12tky ok, ale ..... Mám najeto 64tis a šlo to takto ..... ve 40ti tis převod zadního kola K.O., to bylo vloni a letos 64 tis znova zadní převod (vždy odešlo to velký ložisko na hrušce, pak starter(volnoběžka pastorku), alternátor (diodovej můstek kaput) a taky kulák předního ramene kaput. Je teda pravda, že motorku nešetřím a ženu jí cesta necesta, voda nevoda, brody blátosračky, pouště, balvany furt pryč a doveze tě všude. Něco ta sranda ale stojí!!!
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
sixxcatt napsal:
Ahojte, moc diky za reakce, trochu mi pomohli si na to udelat nazor. Kazdopadne mam jeste jeden malej poddotaz a nechci zaplacavat forum - vezli jste nekdo 1200GSA uz v aute typu OPEL VIVARO (max vyska lozne plochy 1400mm). Mam trochu strach ze se mi to tam nevejde... na strankach bmw pisou ze GSA ma 1525mm bez zrcatek a 1470 se zrcatkama. Takze kdyz se odmontuje predni stit a zrcatka, vypustim gumy a stahnu pruziny, tak bych se tam teoreticky mel vejit... nejakaz zkusenost?
Nevim esli ti to pomuze,ale ja sem ve VIVARU vezl 800GS.Na delku vsechno v cajku, kuli vysce sem musel sundat zrcatka a plexi,takze zadnej velkej problem...
moc diky za info - ja dnes zkusel pro porovnani v strom a museli jsme stahnout pruziny aby se tam vlezl i s plexi danym na max. takze asi kdyz sundam zrcatka a plexi, stahnu trochu pruziny tak by to melo asi melo jit. Zitra vyrazim, tak jsem zvedav co dovezu. Moc diky vsem za reakce!
jen pro zajimavost vysky motorek dle manualu a udaju vyrobcu:
Suzuki V strom DL-650 (1450 - horni poloha celniho skla, 1390 - dolni poloha celniho skla) a BMW R 1200 GSA (1525 - bez zrcatek, 1470 - sklopene celni sklo)
a pritom OPEL VIVARO -1387
Takze to GSA holt budu muset nejak splacnout
Upravil sixxcatt dne 04.08.2009 22:09