Taková "aktuální zpráva"
Jenom měsíc a půl stará...
Dopadne to úplně stejně,jako s Autechem...
Prostě se najde novej investor.
Tak se zas tak moc netěš...
Petr 11 napsal:
Taková "aktuální zpráva"
Jenom měsíc a půl stará...
Dopadne to úplně stejně,jako s Autechem...
Prostě se najde novej investor.
Tak se zas tak moc netěš...
Každopádně bych jim to nepřál. Myslim že v 90 letech to bylo podobný a přežili.
FYYFF
Petr 11 napsal:
Taková "aktuální zpráva"
Jenom měsíc a půl stará...
Dopadne to úplně stejně,jako s Autechem...
Prostě se najde novej investor.
Tak se zas tak moc netěš...
Jenže AuTec, nebyl výrobce, ale jen jeden z mnoha prodejců a BMW jako značka zatim nekrachuje, ale KTM je v insolvenci, což ještě sice nemusí znamenat krach, ale rozhodně to pro značku, žádná pěkná vizitka neni.
Tim nechci říct, že bych jim to přál to v žádnym případě.
jo tak třeba to tak budem,ale vem to tak že autec to je jen dovozce a dealer,ale KTM to je fabrika takže to je trochu jiný sousto,každopádně bych jim to taky nepřál,byl by to průser
Petr 11 napsal:
Taková "aktuální zpráva"
Jenom měsíc a půl stará...
Dopadne to úplně stejně,jako s Autechem...
Prostě se najde novej investor.
Tak se zas tak moc netěš...
Nesrovnával jsem regionálního dovozce s fabrikou...pouze způsob řešení insolvence...kromě toho se domnívám,že dokud se BMW Motorrad budou stále prodávat,jako přívažek plechovek,nebude to pro Vás nikdy dobře...
Já bych z podobnejch senzací plátků typu Aha,nebo Blesk rozhodně žádný závěry nedělal...
Petr 11 napsal:
Nesrovnával jsem regionálního dovozce s fabrikou...pouze způsob řešení insolvence...kromě toho se domnívám,že dokud se BMW Motorrad budou stále prodávat,jako přívažek plechovek,nebude to pro Vás nikdy dobře...
Já bych z podobnejch senzací plátků typu Aha,nebo Blesk rozhodně žádný závěry nedělal...
To, že KTM je na tom blbě neni žádná novinka a bylo to psáno i v seriozních denících. KTM je rozdělena na několik skupin, jsou segmenty společnosti KTM, které jsou bezesporu v zisku i teď, ale jsou i takové, které ty ziskové zadlužují.
Insolvence jako taková má několik způsobů řešení (které se týkají společností): restrukturalizaci (kterou právě teď prochází KTM) ta pokud bude úspěšná bude KTM zase v poho, protože v týhle fázi můžou ještě vstupovat nový investoři (v týhle době zas tolik investorů který by chtěli investovat do tohodle segmentu zboží asi moc nebude) pokud úspěšná nebude tak se přistoupí k řešení insolvence konkurzem, což je bohapustý rozprodávání majetku.
Vzhledem k tomu, že Ty máš jasno jak to bude, tak to rozebírám jen pro nás ostatní
To, že KTM je na tom blbě neni žádná novinka a bylo to psáno i v seriozních denících. KTM je rozdělena na několik skupin, jsou segmenty společnosti KTM, které jsou bezesporu v zisku i teď, ale jsou i takové, které ty ziskové zadlužují.
Insolvence jako taková má několik způsobů řešení (které se týkají společností): restrukturalizaci (kterou právě teď prochází KTM) ta pokud bude úspěšná bude KTM zase v poho, protože v týhle fázi můžou ještě vstupovat nový investoři (v týhle době zas tolik investorů který by chtěli investovat do tohodle segmentu zboží asi moc nebude) pokud úspěšná nebude tak se přistoupí k řešení insolvence konkurzem, což je bohapustý rozprodávání majetku.
Vzhledem k tomu, že Ty máš jasno jak to bude, tak to rozebírám jen pro nás ostatní
Nedal bys sem odkaz na nějaké seriozní ekonomické periodikum,kde se tímto případem zabývají?
Předpokládám,že při Tvé šíři ekonomického rozhledu a letitým zkušenostem to nebude problém.
To Petr 11:
Ja bych usoudil, ze budou ve vekych problemech, ze dvou veci:
1. 2008 prodeje vzrostly o 7% YtY srovnani, ale zisk pred zdanenim je cca 50% nizsi, YtY. Takze budou mit ukrutne malo penez, pravdepodobne zastavi vyvoj a mozna jeste dal.
2. Podporuje to i zprava, ze se spojili s indickym vyrobcem XY, kvuli vyvoji 125 a 250. To by rakusani nedelali, kdyby to opravdu mooc nepotrebovali.
Doufam pevne, ze se jim povede restrukturalizace, jak pise Peet vyse. chtel jsem si jako dalsi opatrit 990A .
Maj 6 měsícu to dostat se z finančního průseru. Když to nezvládnou tak je banka rozprodá. Takže to vypadá že KTM vs BMW rivalita brzo skončí.
ja z toho nemam radost...
na druhou stranu se jim nejspis budeme moct smat o neco vice, nez driv...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Psal o tom třeba Die Welt (což teda neni ekonomický periodikum to přiznávám), nejsem velkej němčinář, ale nadpis ještě přečtu. Navíc větší podniky ve všech vyspělejch zemích musej zveřejňovat svý ekonomický výsledky už kvůli akcionářum i kvůli trhu s akciema. Podle tý tabulky v odkaze od Dratew se dá taky vcelku slušně orientovat.
Si docela bystrej, že sis dal dohromady, že sem ekonom a že se těmahle věcma zabývám, mám z toho, ale furt pocit takový nějaký nasranosti, že se do toho tak pouštíš? Já proti KTM nic nemám a nikdy sem neměl, dokonce sem měl 950 A, prodal sem jí jen proto, že nejsem moc do terénu a na cestování mi BMW příde lepší.
ja si nejsem jist jestli je v tehle dobe bmw na tom dobre, co ja vim maji hodne pohledavek v usa a to uz asi nikdy neuvidej....ale radsi mozna priste podporim ktm (rakousko) nez bmw (cina)
WILL RACE FOR FOOD
ant napsal:
ja si nejsem jist jestli je v tehle dobe bmw na tom dobre, co ja vim maji hodne pohledavek v usa a to uz asi nikdy neuvidej....ale radsi mozna priste podporim ktm (rakousko) nez bmw (cina)
KTM stejně nakonec koupí nějakej Čong a bude vystaráno
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Vjetrnik napsal:
Proč raději neřešíte třeba nedávné těžké problémy Porsche, než je koupil Volkswagen? A je to špatná vyzitka značky? Přestaneme Porsche obdivovat?
Jděte raději jezdit...
hele mladiku, co vim, pak Porsche se trochu precenilo pripravovanou KOUPI VW (jako ze ho chtelo koupit a pozvolna zvysovalo podil).
Ja nejak nevim, ze by ted KTM nekoho kupovalo.. (flame)take nevim, kdo by kupoval KTM, tedy krom tebe (/flame)
Upravil hicks dne 06.08.2009 12:26
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hele mladiku, co vim, pak Porsche se trochu precenilo pripravovanou KOUPI VW (jako ze ho chtelo koupit a pozvolna zvysovalo podil).
Ja nejak nevim, ze by ted KTM nekoho kupovalo.. (flame)take nevim, kdo by kupoval KTM, tedy krom tebe (/flame)[/quote]:[/b]
[/quote]
Nečteš nevíš Hicksi...
Během loňského roku nakoupilo více než 25% podíl v KTM Power sports AG indické Bajaj Auto...
Upravil Petr 11 dne 06.08.2009 14:06
peet napsal:
Psal o tom třeba Die Welt (což teda neni ekonomický periodikum to přiznávám), nejsem velkej němčinář, ale nadpis ještě přečtu. Navíc větší podniky ve všech vyspělejch zemích musej zveřejňovat svý ekonomický výsledky už kvůli akcionářum i kvůli trhu s akciema. Podle tý tabulky v odkaze od Dratew se dá taky vcelku slušně orientovat.
Si docela bystrej, že sis dal dohromady, že sem ekonom a že se těmahle věcma zabývám, mám z toho, ale furt pocit takový nějaký nasranosti, že se do toho tak pouštíš? Já proti KTM nic nemám a nikdy sem neměl, dokonce sem měl 950 A, prodal sem jí jen proto, že nejsem moc do terénu a na cestování mi BMW příde lepší.
Víš Píťo...na to,abys mne nasral bys musel bejt trochu jinej kalibr...každopádně jsem opravdu potěšenej z verdiktu o mé bystrosti...fakt...od ekonoma,kterej řeší rakouskej případ insolvence podle článku v tamním bulváru,ač německy zvládne tak nadpis a jako další zdroj cituje podobnej plátek německej si toho opravdu vážím...
Prakticky jediné,v čem se shodnem,je,že GS je vhodnější pro cestování a LC8 do terénu...
Není to nasranost,to se nepleť,jen jsem zvyklej přispívat k tematum,kterejm rozumím a pokud vidím všeználka,kterak řeší něco,co se mne nějak dotýká,tak se ozvu...nic víc,nic míň...
Nechci Tě nijak urazit,nebo bejt vepři...jen si tak kecám...
Petr 11 napsal:
Nečteš nevíš Hicksi...
Během loňského roku nakoupilo více než 25% podíl v KTM Power sports AG indické Bajaj Auto...
Porsche NAKOUPILA podil puvodne ve WV.
Indove nakoupili cast KTM.
imho rozdil...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2