zdarec pánové mám dotaz.
mám 12 GSo 11/2004, s ABS, servobrzdy, 3 originál kufry s najetými 17.000 mílemi (je to anglán)
a mám možnost to vyměnit za 12 GSA 08/2008, bez ABS bez servobrzd, se dvěma bočními originál kufry. To GSA má najeto 12.000 majlí. DOplatek by byl 97 tyček.
Co myslíte, mám do toho jít?
Díky za Vaše rychlé názory, ať to GSA nezmizí.
Osobne bych ty penize radsi projezdil, moto s najeto 17 tis. nebo 12 tis. je dost podobny,pravda GSA vypada lepe, hlavne diky nadrzi,ale jak jsem psal, pro mne by to cenu nemelo. To bych dal radsi na GS Ohlinse, Desierto a za zbytek jel na dovcu navic bych mel masinu s ABS a lehci.
Chapu, ze chtic je potvora a ty chces slyset spis opacnej nazor Kazdej ma jiny touhy a potreby a stejne si to budes muset rozhodnout sam
brtnik napsal:
Osobne bych ty penize radsi projezdil, moto s najeto 17 tis. nebo 12 tis. je dost podobny,pravda GSA vypada lepe, hlavne diky nadrzi,ale jak jsem psal, pro mne by to cenu nemelo. To bych dal radsi na GS Ohlinse, Desierto a za zbytek jel na dovcu navic bych mel masinu s ABS a lehci.
Chapu, ze chtic je potvora a ty chces slyset spis opacnej nazor Kazdej ma jiny touhy a potreby a stejne si to budes muset rozhodnout sam
ne, jsem rád za každej názor, ani tak nejde o ty kilometry, ale o ten rok, to zaprvé a mám pocit, že jsem někde četl, že ty servobrzdy jsou prej poruchový.
jinak 57 přečtení a jedna odpověď, kluci nebojte se toho a pište. díky moc
Já bych neměnil. Osobně mám 15let starou 1100 a proč měnit? Jsem max.spokojenej Samo, že novější GéeSa jsou rychlejší, hezčí atd..., ale nešel bych do toho. Dokud se 11náctka nerozbije, neplánuji změnu Takže, pokud Ti Tvůj HROCH šlape, nejezdíš Off-road, tak těch sto táců raději projezdi. Pokud ovšem ty prachy pro Tebe nic "neznamenaj", udělěj si radost a kup to
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
To já bych to bral,ale určitě ne bez ABS.Ty ostatní různý serepatičky se sice můžou hodit,ale taky je to potencionální problém,ale ABS rozhodně.To už mě párkrát zachránilo a už bych nikdy nechtěl mašinu bez ABS.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Za takových podmínek bych se na to vykašlal, bez ABS bych už motorku nechtěl, navíc proč GSA? Co ti na tvém stroji vadí? Potřebuješ nutně větší dojezd, nelíbí se ti, nebo chceš o trochu větší zdvihy? Nebo máš pocit, že 2008 je lepší na případný prodej?
Co ty brzdy, už se ti vysypaly? Pokud vím, akorát ti mohou za určitých okolností vybít baterku, ale tomu se dá předejít.
Za ten doplatek můžeš vytunit design, udělat výbornou údržbu, utratit pár peněz u TT nebo Wunderlichu a budeš mít osobně upravený stroj, který se od ostatních třeba může celkem lišit. A pořád ti ještě zbyde dost peněz na výbornou dovču s pár chcíplejma kravičkama na talíři.
GSA v naprostým základu, což asi tohle bude, se ti bude dost špatně prodávat.
Upravil jacob dne 13.08.2009 09:32
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
jacob napsal:
Za takových podmínek bych se na to vykašlal, bez ABS bych už motorku nechtěl, navíc proč GSA? Co ti na tvém stroji vadí? Potřebuješ nutně větší dojezd, nelíbí se ti, nebo chceš o trochu větší zdvihy? Nebo máš pocit, že 2008 je lepší na případný prodej?
Co ty brzdy, už se ti vysypaly? Pokud vím, akorát ti mohou za určitých okolností vybít baterku, ale tomu se dá předejít.
Za ten doplatek můžeš vytunit design, udělat výbornou údržbu, utratit pár peněz u TT nebo Wunderlichu a budeš mít osobně upravený stroj, který se od ostatních třeba může celkem lišit. A pořád ti ještě zbyde dost peněz na výbornou dovču s pár chcíplejma kravičkama na talíři.
GSA v naprostým základu, což asi tohle bude, se ti bude dost špatně prodávat.
no jsou tam držáky na kufry a boční kufry, ale jinak holý. Mě nejvíc láká ten rok a potom ten dojezd, v autě naskáču na nádrž skoro 1000 km a tady mám pocit že furt stojím na benzínce, je to děsnej žrout....
Emilio napsal:
Na velkou motorku ABS prostě patří!
Před rokem jeden šoumen prodával adventuru bez ABS o padesát míň než aktuální cena a nemohl se toho zbavit i Bob jí chtěl tenkrát koupit,ale jak zjistil,že tam není abs,tak dal ruce pryč,že to je neprodejný.....
Tak ti nevím!
Bez ABS leda kejvačku,ale né adventuru....
No ale klidně si jí kup,ať je nějaká prdel
díky za názor
a stěmi servobrzdami co tam mám, si nemám dělat hlavu?
Dojezd by mě netrápil. Když jedeš někam daleko řekněme celej den, potřebuješ se protáhnout,vychcat,vyvenčit spolujezdce,dát si kafčo, něco vyfotit....málokdo má kovanou prdel a vydrží na motorce v kuse víc jak 200km.
Já obvykle na dovče zastavuju tak po 150ti km i na dálnici,abych se protáhnul, pokecal,oklepal se ze sezení za řídítky. Neznám moc lidí,co by stavěli jen kvůli tankování,vydrželi 300-350km v kuse,natankovali a dali si to znova.
V dnešní době vyšší dojezd v Evropě nepotřebuješ a mimo ní jen málokde.
Kdo má peníze na cesty mimo Evropu,asi neřeší nákup oholenýho Advíka.
Lákaly by mě zvihy kvůli jízdě v terénu,ale to by mi zase vadila ta velká nádrž, takže si tak jako tak nepomůžeš. Buď tě láká design nebo je to vždy kompromis plusů a mínusů jednotlivých typů a je to jen na tvých prioritách.
Mám 1100GS už řadu let....za ty roky a kilometry mě ABS několikrát zachránilo nejen zdraví,ale třeba i dovolenou a 24L v nádrži vždy stačilo
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Jo, naprosto souhlasim, ABS je nutnost, taky mě podrželo několikrát. Navíc pořád bych dal přednost mašině, se kterou jezdím, vím, v jakém je stavu, že se nesype, jak se na ní jezdilo, individuálně bych si jí udělal (což může zahrnovat design, nebo naopak pokud se pouštíš do terénu, tak funkční výbavu). Dojezd by mě netrápil ani trochu, sice se u pumpy člověk musí po cca 250km otočit, ale jak tu kluci píší, jel by jsi v kuse 400-500km? Já si s 800GS zkusil asi 330 (dojezd jsem měl při turistické jízdě asi 360)km na jeden zátah a když jsem zastavil, málem mě kolegové sundavali
Navíc holej Advík je fakt totálně neprodejnej, kdo chce advíka, tak i s výbavou.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Emilio napsal:
Nedávno jsem jel 405km v kuse a to něco jako dvě kila v sedě,pak jsem přesně kilo stál a zbytek střídavě seděl a stál,po slezení jsem se trošku zapotácel a jakoby rozeběhl...
Je to ptákovina jezdit tolik km v kuse ideál do dvou set zastavit i kdyby jen překontrolovat,jestli ti něco neupadlo,udělat si dřep,našlápnout a frrrrr
ty na nádrž ujedeš 400 km? hmm to já když to hodně šetřím tak 3 kila
[/quote]Ty tam máš nádrž z KáTéeMky?
Myslím,že to bylo tento týden,když tu někdo psal,že na nádrž ujede 450km....
Kolik se ti vejde do nádrže,nepašuješ v tom herák
nebo pítůpí?[/quote]
ty na nádrž ujedeš 400 km? hmm to já když to hodně šetřím tak 3 kila [/quote]Ty tam máš nádrž z KáTéeMky?
Myslím,že to bylo tento týden,když tu někdo psal,že na nádrž ujede 450km....
Kolik se ti vejde do nádrže,nepašuješ v tom herák
nebo pítůpí?[/quote]
budu to muset prolézt, je pravda že jsem nikdy netankoval víc jak 17 litrů a to jsem měl psán dojezd 0 mil.....
Ty tam máš nádrž z KáTéeMky?
Myslím,že to bylo tento týden,když tu někdo psal,že na nádrž ujede 450km....
Kolik se ti vejde do nádrže,nepašuješ v tom herák
nebo pítůpí?[/quote]
Nešel bych do toho.
ADV nepotřebuji a do BMV 1200 GS bez ABS bych nešel.
Při výběru nové motorky loni na podzim stály vedle sebe GS a GSA s rozdílem 10.000,- Kč. ADV měla navíc ESA, GS měla standartní počítač, ABS a drátěná kola. Vybral jsem GS a dodnes nelituji. Dojezd? Letos přes 5.500 km na dovolené a nikdy nebyl problém natankovat. Občas (jízda v noci, mimo hlavní silnice, v horách - Stelvio atd.) musí člověk přemýšlet a tankovat do plých i s půlkou nádrže, ale to podle mě k plánování cesty patří... A k té spotřebě: Je to jenom psychologická záležitost. Když natankuješ jednou za den za patnáct stovek, tak Ti to pocitově bere míň, než když tankuješ třikrát denně po pětikile...
Upravil radosek dne 13.08.2009 11:13
hmm, to jsou velice zajimavy nazory - tim ze mam GSA teprve tyden tak nebudu nikomu radit, ale ja si koupil radeji oholeny GSA 08 nez GS 06. A duvod - jendnak se me GSA libi vic (drateny kola, padaky, atd.) ale hlavne jsem chtel abych na velkym enduru mel vice ochrany pred vetrem - tim momentalne myslim hlavne tu velkou nadrz...a taky nelituju, pocit z rizeni GSA je hodne super. Hodne jsem se bal te zminovane manevrovatelnosti oproti GS ale je to naprosto v pohode. Kdyz tak ted nad tim premyslim tak kdybych chtel neco mensiho do vetsiho terenu a manevrovatelnejsiho nez GSA spis bych uvazoval o F800GS nebo za super cenu Yamahu XT660 Tenere. Po tom co jsem procital fora tak do toho chodi lidi co jim nevyhovuje mohutnost GSA.
Nicemene nemam moc srovnani, na GS jsem toho moc nenajel. Navic ABS me nepripadne jako neco co bych fakt chtel na takove motorce mit ( tento vyrok bude platnej jen do chvile nez hodim prvni tlamu).
Faktem je ze ja se rohodoval -+ 30.000,- mezi nevybavenym novejsim GSA a vybavenym starsim GS. Za 80.000+ si z toho GSa muzes udelat uplne jinej stroj.