Teď jsem hlasoval do tej ankety Jak se díváte na motocykly KTM? a úplně jsem cítil nejistotu při chtíči kliknout na možnost Jsou to výborné motocykly , aby to nebyl funkční odkaz Odstranit profil z bmwgs.cz nebo soubor s nějakým trojanem...
Tak uvidíme, snad mi nezmiznou peníze z účtu... ____________________________
Garáž: * BMW F650 GS Dakar '00 * ČZ 175/450 '63
JanVan napsal:
Teď jsem hlasoval do tej ankety Jak se díváte na motocykly KTM? a úplně jsem cítil nejistotu při chtíči kliknout na možnost Jsou to výborné motocykly , aby to nebyl funkční odkaz Odstranit profil z bmwgs.cz nebo soubor s nějakým trojanem...
Tak uvidíme, snad mi nezmiznou peníze z účtu...
a ty si myslis, ze to neco takoveho proste jen... projde?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Když jsem viděl kolik je tam už hlasů, tak jsem se trochu uklidnil. Linčování nebude až tak nevyrovnané....
____________________________
Garáž: * BMW F650 GS Dakar '00 * ČZ 175/450 '63
taky mě fascinuje kolik lidí dalo že KTM jsou výborné motocykly, to jsem tu asi sám, kdo si myslí, že řetěz jako sekundární převod je konstrukční vadou BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
MotoPaja napsal:
taky mě fascinuje kolik lidí dalo že KTM jsou výborné motocykly, to jsem tu asi sám, kdo si myslí, že řetěz jako sekundární převod je konstrukční vadou
hele moc neprovokuj... ta vase dvanactka take zadny konstrukcni zazrak neni a rozhodne neni pravda, ze vsechna GS maji kardan.
Nemaji, proste nemaji 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Emilio napsal:
Z těch šesti hlasu jsou minimálně dva moje......
Asi nemusím prozrazovat,co jsem napsal....
jeden hlas mam ja
KTM se mi libi, ale statisticky to nepriznam...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To jsem já s tím kalendářem? Abych pravdu řekl, tak pročítáním diskuzí zde na fóru. Jsem založil toto téma s myšlenkou na Vás pane Emilio... ____________________________
Garáž: * BMW F650 GS Dakar '00 * ČZ 175/450 '63
Vjetrnik napsal:
99% typů, co dělá KTM je výrazně zajímavějších než to co dělá BMW...jedinný model co u BMW za něco stojí je GSA....ale pro tůristické zaměření...
Jinak BMW jako takové za moc nestojí...resp. jsou lepší motorky...
Jen jestli nezáleží taky trochu na mezičlánku mezi řidítkama a sedadlem YouTube Video
Já osobně nijak zaujatej vůči KTM nejsu, ale prostě se mě nelíbí Jenom mě vždycky dojímá, jak 990 ADV neustále vyhrává ty srovnávací testy cestovních endur v různých časákách, z toho je mě dost na blití
Upravil MichalGS dne 16.08.2009 00:06
MichalGS napsal:
Já osobně nijak zaujatej vůči KTM nejsu, ale prostě se mě nelíbí Jenom mě vždycky dojímá, jak 990 ADV neustále vyhrává ty srovnávací testy cestovních endur v různých časákách, z toho je mě dost na blití
Endur možná, ale cestovních????.Neumím si představit že bych na tom krámu měl jet 1000 km v kuse má to sedlo široky tak 10 cm .To bych pak celou dovolenou vyháněl vlka.
rozhodně mi v anketě chybí další možnosti, např. je to dobrá motorka, ale ne pro mně, či tak něco. I když asi se to dá naroubovat pod první možnost, jinak bychom si při tom počtu odpovědí nejspíš psali na jinym fóru, že..... Maiali nel Fango!
jen pro doplnění, KTM je vždycky do sportovna, což je na trati fajn(tam už mě to ale tolik nebere), ale se svoji povahou na ničem takovým prostě na silnici nevyjedu, vím že by mi to nedalo...
Maiali nel Fango!
Vjetrnik napsal:
99% typů, co dělá KTM je výrazně zajímavějších než to co dělá BMW...jedinný model co u BMW za něco stojí je GSA....ale pro tůristické zaměření...
Jinak BMW jako takové za moc nestojí...resp. jsou lepší motorky...
kušuj 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
MotoPaja napsal:
taky mě fascinuje kolik lidí dalo že KTM jsou výborné motocykly, to jsem tu asi sám, kdo si myslí, že řetěz jako sekundární převod je konstrukční vadou
hele moc neprovokuj... ta vase dvanactka take zadny konstrukcni zazrak neni a rozhodne neni pravda, ze vsechna GS maji kardan.
Nemaji, proste nemaji
o 12 nebyla řeč, já mám 1150, ta je konstrukčně vyřešená skvěle a protože jí zrovna mám rozebranou odzadu až k převodovce vím o čem hovořím BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Vjetrnik napsal:
99% typů, co dělá KTM je výrazně zajímavějších než to co dělá BMW...jedinný model co u BMW za něco stojí je GSA....ale pro tůristické zaměření...
Jinak BMW jako takové za moc nestojí...resp. jsou lepší motorky...
zajímavějších pro závodníky, KTM dělá sportovní motorky, kdežto BMW cestovní, ale zastánci/odpůrci tenhle rozdíl nechtěj vidět ani uznat BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?