Nejvíc je to cítit na dvojku nebo na trojku. Zatáhnu za něj, vystřelí dopředu,pak z ničeho nic jakoby sám ubere plyn tak na sekundu a zase vystřelí až do omezovače.
Zatím jsem zkoušel jen svíčky, těma to bohůžel není. Neměl někdo stejný problém?
Díky
Cukání v tahu na 2/3 stupeň dělávala mrtvá převodovka...ale nevím, zda se to jakože v tahu na vteřinu přidusilo,takže to bude zřejmě něco jinýho.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
a zkusils když to znovu rozjede, ubrat až ti klesnou ot pod tu mez kdy to dělá a znovu přidat? a dělá ti to pořád? dáš dvoju udělá to, kopneš tam za 3 a zase, 4 a zase, nebo ti to udělá jen když jedeš dlouho na stejný otáčky a pak za to vezmeš?
Synchronizaci mi údajně dělali než jsem to koupil na 10tis., ted mám 16tis...Ale dělá to už od koupi. Jestli bude mít nějaký smysl to napíchnout tak asi u Žlábka že?
kdyby to dělalo jak jsem napsal, tak v autě bych řekl, že ti tam jde málo benálu a máš problém v podávacím čerpadle, ale su hlópé zeměměřič, tak to nechám na chytřéší
Myslim, že to dělá jen když jedu dlouho třeba na 3000 ot. a pak za to vemu. Kolem těch 4500-5000 ot. vynechá. Když ho roztáčím od jedničky na plno až po šestku tak jede normálně. Tam už ty otáčky pak nepadaj tak nízko.
Měl jsem stejný problém na 05, jakoby se dusila při plným výkonu. Po spoustě lavírování s kvalitou benzínu a tak proběhla dobrý rada a výměna svíček, původní Bosch do hajzlu okamžitě, nové NGK a naprosto bez problémů...
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Svíčky jsem měnil, ty to bohužel nejsou. Ale hodně pravděpodobný jsou fajfky, prý na některých seriích odchází. Zkoušel jsem je i měnit s kámošem a závada se neprojevila, ale neměl jsem moc času to pořádně projet. Ještě bych ty moje nechal radši někde proměřit kdyby to šlo. Protože nový budou stát určitě baťoh.
kotrs: Jak jsi prosím tě nakonec vyřešil tu závadu? Mám stejný problém, teda myslím že stejný. Při normálním rozjetí a zrychlování je vše v poho, ale jak vezmu za hefta, třeba při předjíždění, začne cukat a vynechávat motor. Uberu a je vše zase v poho.
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
kotrs: .....ak je to v pasme medzi 4-5tis otačkami tak je to proste vykonovou krivkou grafu vykonu a ak si bol predtym zvyknty na motorku s plynulym narastom vykonu a krutiaceho momentu tak u tejto motorky ten prepad vykonu je citit a to hlavne pri zatiahnuti za plyn a držani plneho plynu,tiež mi to u dvanastky vadi ale zvykol som si............pokial ale vynechava a cuka tak niečo nie je v poriadku
Jarda BMW GSA:.......niekde tu už niekto mal podobny problem s cukanym a bol to vadny spinač bočneho stojanku,dal som tam aj navod ako tuto zavadu vylučit prepojenim kabelaže stojanku,tak sku najpr taketo jednoduche veci či nepomožu
Jarda BMW GSA napsal(a):
kotrs: Jak jsi prosím tě nakonec vyřešil tu závadu? Mám stejný problém, teda myslím že stejný. Při normálním rozjetí a zrychlování je vše v poho, ale jak vezmu za hefta, třeba při předjíždění, začne cukat a vynechávat motor. Uberu a je vše zase v poho.
Jarda BMW GSA napsal(a):
kotrs: Jak jsi prosím tě nakonec vyřešil tu závadu? Mám stejný problém, teda myslím že stejný. Při normálním rozjetí a zrychlování je vše v poho, ale jak vezmu za hefta, třeba při předjíždění, začne cukat a vynechávat motor. Uberu a je vše zase v poho.
čusky tohle mi dělala cívka..vyměnila se a bylo to ok..
.......jasne tiež jedna z možnosti ........u jedne starehoho auta mal taketo priznaky aj vadny tps senzor/potenciometer/...kamošovi ,,Petronelke"" dokonca odišiel za jazdy na 12stke ten potak a na jednom valci ušiel xy km domov
Jako stojánek mi to zase nepřipadá. Vyloženě to cuká při prudším zatažení za plyn.
Ta cívka by to být mohla, to je fakt, nebo svíčka třeba. Je fakt, že jsem jí tahal z Chrudimky utopenou, chudinku
Ale pak jela v poho asi 50 km a druhej den po nastartování už blbla
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD