Asi už o tom víte,ale máme novou konkurenci. V podobě Track T-800 CDI.
Jde o ropáka tříválec s turbem 100Nm 45HP s největším výkonem mezi 1800-2800rpm. Rozsah otáček 850-4500rpm. A spotřebou 2,5L na 100 km. Maximální rychlost 175 km/h.
Docela masakr... Cena taky 17500 euro. http://www.diesel...cle.co.uk/ http://www.diesel...l/eva.html
[img][/img]
BIGR přiložený následující obrázek:
[115.57Kb]
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Jo tak tohle byl vždycky můj sen .Už o tom mluvil kámoš bylo to prej v ČMN dělají to Švýcaři myslím a je to mazec. Vždycky jsem říkal vzít 1100 GS a našroubovat do něj 3válcový TDI z VWpolo .
Spotřeba je skvělá, v podstatě to jezdí zadarmo. Ale asi to postrádá akceleraci a to by mě u motorky dost chybělo. I kydyž kdo ví, dneska moderní nafťáky mají zrychlení blížící se benzínům.. Rozhodně zajímavý srtoj který bych rád vyzkoušel.
Konečně to někoho napadlo. Motka f tédéíčku, co pojede hustě vocpoda pyčo a za pět litrů do kopce pyčo (vlastně za dva). Upřímně doufám, že tohle zlo zůstane tam, kam patří - v mokrých snech notorických šetřílků.
cerv napsal:
Konečně to někoho napadlo. Motka f tédéíčku, co pojede hustě vocpoda pyčo a za pět litrů do kopce pyčo (vlastně za dva). Upřímně doufám, že tohle zlo zůstane tam, kam patří - v mokrých snech notorických šetřílků.
Taky názor
Nebo jde třeba o to že na bandu dojedeš až k moři pyčo
A není na to potřeba šroubovat 40 ti litrový konzervy
Upravil trautumberk dne 07.09.2009 20:41
pokud to tak málo žere,nádrž měli dát pod sedlo a motor zvednout víc nahoru,bo sním unás budu chytat o zem na přejezdechHliníkové kufry BEGR - www.begr.cz