Tak jsem se rozhodl,ze si k 1100gs poridim,jeste druhou motorku.Nejake opravdove Bmw,na kterem si jizdu opravdu uziju.Rozhodoval jsem se mezi obsahem 800 a 650,ale z duvodu dost velkeho rozdilu v cene jsem volil 650.Fakt nelituju,z jizdy jsem uplne nadsenej a jede to vic,nez jsem ocekaval.Ma to najetych krasnych dolozenych 29000km.A hlavne i s tatovou 100gs,jsou ted v garazi vsechny tri generace GS.
vevis přiložený následující obrázek:
[56.14Kb]
Upravil vevis dne 18.09.2009 13:46
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Velká gratulace a vítej v klubu malobramboráků!
Máš stříkačku, nebo ještě karbec? Můj sen je mít doma bmw jednovál, boxera gs a k tomu nějaký starší Káčko
edit: tak to jsem taky nečekal, moc pěkná kočička
Upravil lullu dne 18.09.2009 14:06
Nóóó, s tou opravdovostí bych vzhledem k motoru Rotax tak nepospíchal...
Jinak v Milovicích jsem jel párkrát za TOLIm a ten na tom vyvádí pěkně...
A fotočka by nebyla??
PS: Mě zase leží v hlavě ta shimiho jedenáctka. A to tak, že velmi...
Kdyz rikam opravdove,tak myslim opravdove!Fotka mi chvili trvala.Barva je original.Byla to serie pro Nemeckou civilni ochranu.
Je to R 65 GS.r.v.92.Oficielne se delali do roku 90.Potom do roku 93 jen pro specielni slozky.(policie,armada atd.)A hlavne je to monolever!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
basto napsal(a):
jůůůůůůůů a kde se takové kousky schánějí
Tuhle jsem koupil na eBay.Ale muzu ti rict,ze za peknej kousek das to co za 1000gs.A pokud bys chtel 80g/s tak vic.Presto,ze uz jsem musel vyresit jednu zavadu(ale to byva vzdy,kdyz si clovek neco nove koupi,tak se musi vyskytnout nejakej problem),tak jizda je super.Je to neco jineho.Dnes uz vim,ze 1100gs se sveze jen na dovolenou a na dalkove cesty.A az budu menit 1100gs,tak ne za 1200,ale za 100GS PD.Na vysnenou 80G/S PD bohuzel financne nedosahnu a navic takova motorka uz se nekupuje na bezhlave najizdeni km.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Vím že to bude delší téma jako stvořený na srázek ale zeptám se:1)Jak velkej problém to byl přihlásit to. 2)Pročítal sem stránky chlapíka co koupil novou r80gs a ted má na ní asi 160tkm a píše tam že každejch 50tis km musí dělat GO hlav.Setkal si se stím?
TOLI napsal(a):
Vím že to bude delší téma jako stvořený na srázek ale zeptám se:1)Jak velkej problém to byl přihlásit to. 2)Pročítal sem stránky chlapíka co koupil novou r80gs a ted má na ní asi 160tkm a píše tam že každejch 50tis km musí dělat GO hlav.Setkal si se stím?
Prihlaseni uplne bez problemu.Ma to normalne homologaci.Kolek na tyhle stary motorky stoji 2000kc.Tech 50tis je blbost.Tyhle moorky maj par slabsich mist o kterejch se vi,ale rozhodne to neni motor.Nedavno se na eBay prodala r80G/S v origo stavu se 173000km za 2450eur.Je fakt,ze temhle motorkam obcas nekde prosakuje olej,ale bud ho dolejes,nebo vymenis tesneni.Rozhodne ne GO.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
OK kdybyste si někdo chtěl prohlídnout jak se dělá GO tak zde http://jhau.maliw.../index.htm mě se ty fotky rozebranejch motorů vždycky hrozně moc líbí.
Protoze mi hrablo,tak jsem si koupil dalsi motorku.Prikladam foto.Dneska jsem mel docela den.Zjistil jsem,ze je v motoru moc oleje,tak jsem se rozhodl,ze do odrizle pet lahve trochu vypustim.Samozrejme mi do ty uzky petky spadl ten vypousteci sroub.Tak mi misto planovanych 3dcl stihlo vytect 1,5l.Pak jsem jeste svoji blbosti prestrihnul 2 atypicky srouby.Az pak jsem zjistil,ze tocim na druhou stranu.Tak doufam,ze zitra to bude lepsi a ty zbytky sroubu pujdou odvrtat.
Jo motorka ma 63 000km.Je v origo stavu i laku.Samozrejme se neco musi doladit a upravit,ale svezeni je na ni pekny.
vevis přiložený následující obrázek:
[188.08Kb]
Upravil vevis dne 21.03.2011 22:17
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Na srazu snad bude.Ale to neni ta z motoinzerce!Tahle je vcera dovezena z nemecka.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!