Mám na plynové rukojeti po obvodu asi centimetrový volný chod a až potom to zabere za lanko... Napíná se to řídítkách, ale tam už je to maximálně vytočené a vůle se zkrátila snad jen o milimetr... Pod kapotáží jsem nenašel možnost jakéhokoliv štelování (viz. TOLIho foto)...
Nejsem sám, kdo to tak má a proto zakládám toto vlákno...
Poraďte prosím...
O zvyku to je, to souhlasím... Ale to, že je to na ****, to je taky fakt... I pitomej Simson a Dandyna to měli jak má být... Bez vůle a parádně napružené...
No jo jenže simson neni bmw.Bmw má různý kurvítka-například pochcanej převod na plynový rukojeti plastovejma kolečkama se zemědělskejma vůlema-pozitivum to má aspon si na nerovnostech nepřidáváš plyn.
podle me ten bovden na ty fotce ma drazky a podle toho do ktery drazky das tu zajistovaci podlocku, tak ho budes mit predeplej.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Ten bovden ma jen jednu drazku a zajistovaci podlozku. Da se trochu pohnout s tim elkem co drzi bovden u sani. myslim tim to co mas na obrazyku. chce to poradny blicky a trochu sily.ale dela se to jen v kryzovich situacich treba 500 km od civilizace uprostred Rumunska Ta spravna oprava zni oprava lanka.Koupis ho v jakemkoliv zelezarstvi prumer 1,5 mm pri nejhorsim 1mm. stary vytahnes z bovdenu zasunes novy a nacvaknes koncovky. delka lanka je 105 nebo 115 ted nevim z hlavy
no hele, chlapi, v servisu jsem se na tu vůli také ptala, také se mi nezdála a odpověď je stejná jako od TOLIho - vůle je tam schválně právě kvůli nerovnostem (a nováčkům ). A měli pravdu - ve stupačkách jsem jí ocenila. jsem ještě terénní tele, trocha bahýnka mne hned srazí k zemi, ale kdyby tam vůle nebyla, budu ještě k tomu každou chíli zapasovaná v lese.
Jinak ty ozuby do sebe nezapadaj uplně přesně-to se dá trošku vylepšit tim že pod to bílý kolečko který je pak přitažený šroubkem se dá tenká podložka mezi těleso rukojeti a to bílý kolečko ,tím začnou do sebe líp zapadat ozuby a je to pak maličko citlivější.Ale na klasickej lanovod to prostě pořád nemá.
Z obrázku to určitě pochopíte.
toli přiložený následující obrázek:
svatunice napsal:
no hele, chlapi, v servisu jsem se na tu vůli také ptala, také se mi nezdála a odpověď je stejná jako od TOLIho - vůle je tam schválně právě kvůli nerovnostem (a nováčkům ). A měli pravdu - ve stupačkách jsem jí ocenila. jsem ještě terénní tele, trocha bahýnka mne hned srazí k zemi, ale kdyby tam vůle nebyla, budu ještě k tomu každou chíli zapasovaná v lese.
No já se včera rozhodl napsat mail do BMW, tak čekám na odpověď... Tady v nedaleké obci je ještě pán, který dělá BMW jako hobby, tak za ním taky zajedu...
S tou vůlí je to možné, ale proč to tedy GS1200 nemá?
To xhackerm: zdar prosímtě, jestli to není tajný, kdo je ten pán co dělá BMW jako hoby a jakou s ním máš zkušenost. Chtěl bych nechat od někoho šikovnýho zkouknout Dakara '04, po koupi z bazaru. dík
2 Woodman: No já na něj dostal tip a zatím jsem s ním jen hovořil po mobilu... Dneska tam zkusím zajet, tak to občíhnu... Měl by být ze Starého Plzence... Odkud jsi ty?
Dostal jsem se k netu až teď, jsem z Karlovarska, dakara mám zatím bez značky, takže plzenec zatím nehrozí, až tak za 14 dní, ale budu rád za info. Pokud by pán "uměl" a byl ochotný rád i něco zaplatím za prohlídku a konzultaci... předem dík
... V každém případě v chodu rukojeti je určitá vůle vždy, správně má být 2 až 3 mm.
V příloze posílám servisní návod pro nastavení vůle.
Pokud máte seřizovací šroub zcela vyšroubovaný, zkuste se podívat, zda není nějakým způsobem zdeformovaný držák bovdenu, který je u klapky.
Je to ten úhelník na dalším přiloženém obrázku.
Jestli ani tady není problém, je pravděpodobně vytahané lanko a je třeba výměna.
Zdarec, mam dotaz ohledně toho lanka, stačí tedy nějaký jakýkoliv obyč lanko odněkud ze železářství nebo je lepší zkusit najít nějakej origo? Mam f650gs rotaxe r2001 a dole u tý klapky mám lanko už roztřepené, takže čekám, kdy rupne úplně. Díky za radu.
Do it my way...
Áá nějaký odkázeček pro blbce by tu nebyl? :-D
Nechce se mi teda objednávat několik věcí z různých šopů, ale kdyby to jinak nešlo, tak ať vím..
Jo a to jsem ještě chtěl. Na tý klapce jsou jestli jsem dobře viděl dvě možnosti, kam to lanko natáhnout, na co toto má vliv?
Viz obr. V tom zeleném kroužku to mám teď a je tam ještě ten druhý červený..
Brko přiložený následující obrázek:
jedna verze je 25 KW a druhá 37 kW mám za to že teď to máš na 25kW - to je to zeleně okrouškovaný, ale jak říkám nevím.... která je která... poznáš to tak že tam je ten plíšek co drží lanko plus dopínák. a na tom plíškuje vyraženo 25 KW.. je to blbě vidět.. ale je to tam plus takovej doraz. Ta 25 Kw verze má i ten plíšek jakoby delší páč musí dosáhnout na tu druhou drážku klapky.
Fíha tak to jsem netušil, že by se to otvíralo jen přendáním lanka, no tak na to musím zítra mrknout, to díky za tipa. Stejně nejdřív musim sehnat to lano, teď to je na posledním vlásku, nechápu, že se to ještě neurvalo..
Do it my way...