Ahoj,
jsem novy na tomto foru. Vcera jsem privezl novou 1200gs (zadluzeny az po usi ;-))). Chtel bych se zeptat, zda ma nekdo zkusenosti se zabehem boxera a na co davat pozor. Manual uvadi klasiku - otacky do 4000, volit okresni silnice, hodne radit (s kratkym "a" ;-)) a menit otacky. Nekdo rika, ze snad neni vhodne vozit spolujezdce apod. Muzete poradit?
Vítej, kolego!
Co píšou, toho se drž. Hlavně jezdi a jezdi. Máš to v záruce, tak ať najedeš co nejvíc a můžeš vychytat zadarmo "dětský nemoci"... A držím palce, ať je jich co nejmíň a když už nějaká, tak "za komínem" a ne někde v Tramtárii.
Jo a k tomu spolujezdci: Já tu tisícovku, respektive jedenáctistovku před první garančkou stačil najezdit za týden, takže než jsem stačil poprvé naložit svoji pani, byly tam skoro dva tisíce... Ale myslím si, že těch sto pět koníků si se spolujezdcem (pokud nemáte každý sto dvacet kilo) hravě poradí...
Upravil radosek dne 24.09.2009 18:08
Gratulace převeliká a opravdu se toho manualu drž j,a osobně najel tech tisíc km asi za 4 dny a chce to otačky max. 4500 a řadit ředit. K dnešku mám najeto cca 20 000km a nedolévam ani deci oleje! drž se manualu a přeji mnoho štastných km bez nehod a závad.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
kdysi jsem cetl,ze nejlip zajeta motorka je na brzde, kdy je motor tocen ve vsech rezimech bez zateze a bylo tam porovnani grafu motorky zajete v provozu a na brzde a fakt jsem valil oci, byly to zmrzliny a sestka zajeta na brzde mela vykon blizici se spatne zajetymu litru, vim ze GS je trosku neco jinyho,ale zeptat se na to by nebylo od veci, kdybych mel nekdy uplne novou masinu tak bych si o tom urcite neco zjistil a podle ceny, protoze treba den na brzde nebude nic levnyho, bych to resil, ale zase je fakt ze tady asi nebude pozadavek na uplne nejvyssi vykon
Možno že mna vysmejete. ale mam vlastnu skusenost z pionerom.
Jedneho som porobil a zabeh som mu urobil doma na dvore na 1/4plyna z 3ventilatormy z digestora. Olej som dal pomer 1:30 a fachal. pokial nezdechol od benzínu alebo od zahadzanej sviečky tak išiel celi den.
niekolko krat sa prišli pitat susedia čo robím(kúdel dymu)
no ale po 10litorch som ho išiel vyskušat na cestu a poviem vam že to bol mazec. takeho pionera som dovtedy ešte nevidel.
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
osobne mam zkusenost - "jak se to zajede, tak to pak jezdi". to ale ze zacatku (+-1500km) neznamena, ze to budes vytacet do omezovace
si vzpominam na skolni exkurzi ve skodovce v boleslavi - pred 12 lety, byli jsme v motorarne, kde byl zabeh motoru tak, ze ho chvili drzeli na 80% max. otacek, revu a kravalu tam bylo jak prase. 4000ot./min. je asi 50% max. otacek gesa takze zadne zbytecne mazleni, ale nehnat to na doraz
jezdit se spolujezdcem vlaznym tempem po asfaltu bych se vubec nebal...
Upravil rafo dne 24.09.2009 20:16
No já svojí třipade po výbrusu za prvních 20km 4krát zadřel a po 6000km se kousnul tak že prdnul píst a rozdrtil se v klice-to vše někde v madarsku asi 650km od domu.Ale dojel sem.
TOLI napsal:
No já svojí třipade po výbrusu za prvních 20km 4krát zadřel a po 6000km se kousnul tak že prdnul píst a rozdrtil se v klice-to vše někde v madarsku asi 650km od domu.Ale dojel sem.
Přece nemužem srovnávat naši jednoduchou 2t jawu třistapedesát s o generaci mladším motorem 4T ja bych se držel manuálu oni soudruzi v NDR snad vědí co dělaj ne???
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Taky tě vítám. Nedělal bych z toho velkou vědu, určitě bych holku pošetřil, ale jak dlouho, to je otázka, protože než budeš mít GS zajetý, to si chvilku počkáš. Každopádně blahopřeju a hodně bezproblémových km na nej... mašině .
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
To ze tam stoji ze to mas jezdit jenom kolem tech 4000 otacek, aby tem motor dobre sedl. Aby se tam vsechno nastelovalo. A jezdit fakt jenom normalne po asfaltu. 1000km nabehas rychle a potom to muzes parit
v pátek jsem si motorku vyzvedl a v pondělí vezl na garančku po prvních 1000km....a bylo zajeto...
Jinak držet semanuálu, malé zatížení, často měnit otáčky a režimy jízdy, řadit, řadit a řadit....nejlépe okresky a samé zatáčky....prostě si s tím hrát a potom bude běhat jako hodinky...
já sem taky nový majitel 1200 Advik a včera jsem ji pořivezl z garančky. Při koupi mě řekli do 4500 a řadit... vyhýbat se dálnici a hlavně pořádně ohřát motor před jízdou z důvodu stíracích kroužků na ventilech kde potom dochází ke spotřebě oleje . 1 kunde servis má být v rozmezí 800 a 1200 km a samozřejmě po komplikaci se servisem v CZ jsem se včera sbalil a jel na garančku do Dráždan. Měl sem přejeto na 1530 km a řekli mě, že BMW povoluje limit + 500 km . Prohlídka stála 215 Euro. a komentář k ochotě.... nic než se uklonit. Přivezl jsem to v dodávce( jelikož km už bylo požehnaně) a sami provedli odkurtování, vyložení, servis, perfektní umytí moto a naložení a zakurtování ( již dobře zakurtované , jak prý mělo být už při příjezdu ) motocyklu. Na dílnu nebyl problém kouknout jak probíhá servis a i sám se mě zeptal, jestli nemam bolest s dojezdem, že to je jediná dětská nemoc. Řekl jsem mu, že se při druhém tankování hodinu nechtělo srovnat palivo a dojezd. Usmál se a řekl, že je to jasný. Motorka mechanicky připravená byla v 14:00 (příjem byl v 8:30) a hodku sem ještě musel čekat než přímo z fabriky poslal někdo nové data do počítače. Potom 15 minut přehrání software a odjezd. Myslím, že Praha by se měla ještě co hodně učit. Němec se mě nezeptal ani kde sem to koupil, což v Praze to byla zas první otázka... . Tak to jenom zkušenost :-)
CZECHcz napsal(a):... Myslím, že Praha by se měla ještě co hodně učit. ..
No, tak hlavně abychom se z pánů z eNDéeR zase nepos***, že???
Tři roky jezdím k Bychlovi do Vestce u Prahy. Fakt teda je, že na mě nemluví německy a nemusím tam jezdit 300 kiláků. To mi teda dost nechybí.
Když jsem ji přivezl v dodávce s padlým regulátorem palivového čerpadla, tak ji taky vyložili a odkurtovat ji museli taky, páč jinak by jim ven nešla...
Nekonstatovali s úsměvem, že nejde ukazatel stavu paliva a neříkali ani, že je to jasný, což mi přijde trošku divný...
Nemusel jsem čekat na data z fabriky, páč s nima přiběhl z Mnichova někdo asi den předem...
Když mi přijmou motorku v devět, jsem ve dvě odpoledne už u maminy na gauči...
A ptát se mě, kde jsem motorku koupil nemuseli, páč ji mám od nich.
Takže podtrženo a sečteno: Z mého pohledu se má germán ještě dost co učit...
PS.: Neber si můj článeček prosím osobně, ale já jsem dost háklivej na vychvalování skopčáků za každou ptákovinu a předposranost ze všeho, co je ze zahraničí. Nevím, kolikrát Tě u nás v BMW zklamali - mě ještě nikdy...
To CZECHcz: Jako kdybych to psal já...Naprosto souhlasím, umytí, servis, ochota.... U Bychla jsem nikdy nebyl, ale v Autecu se ke mě nechovali ani když jsem se přišel zeptat na novou...
Upravil Tomas1200GSA dne 01.10.2009 15:14
Já to neberu osobně.. dělám v dopravě a jezdíme hlavně do německa tak mam na němce dost odměřený názor... vůbec minulý týden po návštěvě Koncetráku Treblinka. Ale byl jsem se tam ptát na začátku září na novou a ochota asi taková, že jsem se sám musel přihlásit, aby se někdo o mě postaral... a po rozhovoru mě přišlo, že snad ani to prodat nechtěl. To samé bohužel po telefonu první garančky kdy mě nastartoval otázkou kde sem to koupil. Je to asi jako, že v Liberci je SUZUKI a ja kupoval vždy u nich a nemůžu říct nic špatného, ale hromada lidí nade mnou kroutila hlavou, když jsem o nich řekl, že super přístup a oni jen samý negativní názor. Mám na starost 50 kamionů s obstaráváním servisu a za tu dobu už mam odhad o přístupu lidí. Kolega co má celý život BMW a jezdí vždy jen do servisu do Prahy, mě řekl o nich " mluví tam na mně jako kdybych byl za sklem " takže pro mně..němce nemusím...pro mě to bylo do DRESDEN 140 km , a pocitově to stálo za to, odešel sem spokojen. A software předpokládám, že když na něj čekali tak mně nahráli nejnovější nebo minimálně projevil technik snahu prověřit aktuálnost software.
Je bohužel v čechách velký rozdíl když u někoho koupíš jak moto nebo kamion a jezdíš k němu, nebo vyžaduješ jen servis. Neumíme asi prohrát obchod a znovu bojovat o zákazníka.