Do roku 2010 dostane GS nový motor z HP 2 poladěný více do spodu. s rozvodem 2× OHC (2× vačkový hřídel v hlavě válce) a ADV bude v černé a černožluté barvě.
doufam, ze to Rallye 3 bude jako doplnek stavajici rady, moc se mi zatim nelibi....
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hadry se mi taky nelíbí, ale na GSA s novým motorem se těším. Dokonce mám takovej neodbytnej pocit, že příští rok touhle dobou mi bude stát v garáži... Pokud teda nezasáhne krize a nepřipraví mě o živobytí.
cerv napsal(a):
Hadry se mi taky nelíbí, ale na GSA s novým motorem se těším. Dokonce mám takovej neodbytnej pocit, že příští rok touhle dobou mi bude stát v garáži... Pokud teda nezasáhne krize a nepřipraví mě o živobytí.
... jestli ono se nevyplatí nějakej pátek počkat, až fabrika odchytá konstrukční chyby. Do fungl novýho produktu jich zase soudruzi z NDR jistě několik posadí...
Radosek napsal(a):
... jestli ono se nevyplatí nějakej pátek počkat, až fabrika odchytá konstrukční chyby. Do fungl novýho produktu jich zase soudruzi z NDR jistě několik posadí...
<nemaskovany pokus o flame>
u dvanactky konstrukcni chyby nevychytali uz skoro 60 let.. na co ze to konkretne tedy cekas?
</nemaskovany pokus o flame>
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Přesně jak říká Hicks, S tím jsem smířenej dopředu, že se to bude srát, že mě nechá ve štychu EWS, že se vysype kardan... To tak nějak k zážitku z vlastnictví BMW patří.
Jen na okraj. Když si půjčíte Harleye za 650 000 Kč, přijde vám poštou jako poděkování tričko. Když jsem dnes volal do AuTecu a ptal se, jestli je možné půjčit si K 1300 GT na celý den, že to potřebuju pořádně prubnout na dlouhé trase se spolujezdkyní, bylo mi řečeno, že ano, za půjčovné 2500. Aspoň že kdybych to pak koupil, celých 650 Kč mi z toho půjčovného vrátí. Holt spolehlivost a vysoká úroveň péče o zákazníky, toť tradiční ctnosti BMW Motorrad
Ale z5 k tématu, fakt myslím, že GS s motorem z HP2 Sport bude pecka, a těším se na něj.
cerv napsal(a):
... Když si půjčíte Harleye za 650 000 Kč, přijde vám poštou jako poděkování tričko...
Člověče, tak todle teda prubnu. Jestli ale za tu otlučenou pr*el, překousnutej jazyk a prasklý oba dva bubínky nedostanu to tričko, tak uvidíš...*pissed*
tak teď nevím, jestli mam být smutnej, že mam doma 3 týdny Advika a nepočkal jsem na tu motorovou pecku... mám moc rád co tahá odspoda... Použitá technologie vaček slibuje příjemný průběh krouťáku. Že jsem to netušil, ale nedávno upravený model neměl mít nástupce tak rychle..... no jo noo
Jo, hochu, to bychom si nikdy nic nekoupili, čekat na novinky. Ono i tuhle novinku zase něco nového převálcuje...
Já osobně jsem za svoji 105 ti koňovku rád. Tohle stádo utáhne s přehledem motku naloženou dvěma i s bagáží, tak nad čím zoufat...?
No jak tak na to koukám tak u toho novýho motoru si doma neuděláš už ani ventily .Nic pro mě garážovýho vrtala se ve všem.Jinak moc hezké už konečně klasické OHC
Alda napsal(a):
Jeste ze neni cely GS novy, to by se ve me jiste projevilo nespavosti, prekousnutym jazykem a okousanyma nehtama. Uff.
Ale ono bude nový, mluví se o „zásadně přepracovaném“ designu. To, co je k vidění na webu (a z čeho pochází i obrázek nahoře v tomhle vlákně), je jen photpshopové naroubování hlav z HP2 Sport na stávající GS. Původně to vyšlo na jakémsi nizozemském serveru, kde to bylo i takhle vysvětleno.