shimi napsal(a):
je to škoda,sice mě tyhle motorky moc nebrali,ale spoustu jinejch lidí určitě jo,a vysmětlujou tam alespoň proč to padlo?
Vlastně ani ne. Bylo to rozhodnutí od Harley-Davidson, majitele Buellu. Zároveň oznámili, že chtějí prodat MV Agustu a že těmito kroky chtějí pomoct značce H-D. Na amerických fórech jsem našel i pár radostných reakcí, že H-D už nebude vrážet prachy do závodních strojů, ale jen do klasiky...
Miták
No, on jak Buell, tak MV byly zrtátové firmy, HD si sliboval v době kdy je kupoval - mimochodem, bylo to před krizí - že rozšíří portfolio a pokryje větší část trhu s luxusnějším zbožím. Jenže MV je malá firma s horší servisní sítí a malou klientelou, Buel je sice rozšířenější, ale v USA zase tak moc nejede a v EU je asi trochu horší servis, navíc kvalitou proti Japoncům holt pokulhával. Obchodně HD nemá specifika Evropského trhu uplně zmapovaná a navíc přišla krize, která odradila od koupě drahých motorek. Japoncům se konkurovat nedalo......takže co s tím?
Myslím, že HD slušně prodělali.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Buelly byly děsně malinkatý motorky...a ty divný závity.....nakonec přešly na motory z Aprílie.... se nedivím, že to zavřeli, bo z Aprílie padaj šrouby.
Ale místo americkýho paskvilu nám křísej Anglickej Norton, kterej je mi bližší, tak nevěšte hlavu. Stejně jsme na brambory.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Tak to me mrzí,sice design Buellů mě neoslovil, ale škoda každý značky co padne..
Jinak jsem zvědav jak to vypadá u KTM,už v létě byly nějaký zvěsti o špatný finanční situaci..