Jsem čerstvý majitel R1100GS a pustil jsem se do opravy zámku k sedlu. Když jsem sundal sedla a ten zadní lehkoslitinový díl, tak jsem pod ním našel 3 slepé konektory - viz foto.
Kdo to ví - odpoví - k čemu tam jsou nachystány?
Benedikt přiložený následující obrázek:
A další bude asi vývod na další zásuvku 12v. Dá se koupit jako originál díl a upevňuje se k levé zadní stupačce.. stojí to asi 500,je to zásuvka,kus plechu a kus drátu s konektorem.
ten treti nejak na te fotce nevidim,ale ten s tou modrou zaslepkou je diagnosticky konektor a ten druhy dvoupinovy je zapojeny jen u us verzi kvuli emisim ventil odvetrani nadrze.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
cechi napsal(a):
ten treti nejak na te fotce nevidim,ale ten s tou modrou zaslepkou je diagnosticky konektor a ten druhy dvoupinovy je zapojeny jen u us verzi kvuli emisim ventil odvetrani nadrze.
ten třetí je takový placatý,pod tím co vede do nádrže ,myslím že mátři dráty
cechi napsal(a):
ten treti nejak na te fotce nevidim,ale ten s tou modrou zaslepkou je diagnosticky konektor a ten druhy dvoupinovy je zapojeny jen u us verzi kvuli emisim ventil odvetrani nadrze.
ten třetí je takový placatý,pod tím co vede do nádrže ,myslím že mátři dráty
ten myslím vede k pojistkám ,šloby to najít podle scchéma .
Pro upřesnění:
1) na foto vpravo - subtilnější s modrou záslepkou. Je sice troják, ale vedou k němu jen 2 tenké drátky.
2) a 3) na foto jsou vlevo společně přichyceny k podsedlovce (nad sebou) - podstatně pevnější něž ten první - rychlospojky s aretací drátovou pružinou. Jeden z nich je dvoudrát a jeden trojdrát.
Ten černej je k potenciometru bohatosti směsi u verze bez lambdy(aspoň já to tak mám),a ten modrej nevím,ale napětí na něm naměřený se mění v závislosti na otočení plynový rukojeti,takře na poloze potenciometru škrtící klapky. A nevím že by 11ctka měla nějakej ventil odvětrávání nádrže.Tak asi tak...
Benedikt napsal(a):
Jsem čerstvý majitel R1100GS a pustil jsem se do opravy zámku k sedlu. Když jsem sundal sedla a ten zadní lehkoslitinový díl, tak jsem pod ním našel 3 slepé konektory - viz foto.
Kdo to ví - odpoví - k čemu tam jsou nachystány?
Navazuju na můj předchozí příspěvek.Všimni si že vedle těch dvou prachovek(harmonik) je díra dolů do blatníku.Tou by ses dostal k potenciometru zespod aby jsi nemusel sundavat sedlo.Já lambdu nemám a seřizoval jsem to v práci na anylyzátoru.Tobě to tam ale zjevně chybí.Můžu to nafoti a poslat ti to kdyby tě to moc zajímalo.
Je to jak píše cechi a luboss - ten s modrou záslepkou je diagnostický konektor, jeden s těch dalších dvou je k potenciometru pro modely bez lambda sondy a další pro ovládání ventilu odvětrání nádrže pro US verze (ty mají na pravé straně na podsedláku takovej válcovej filtr s aktivním uhlím - viděl jsem ten filtr jednou i na 1150).
Prohlížím elektrické schéma, zkusím to ještě na Bávu přeměřit, ale řekl bych že je to konektor pro orig.alarm. Barvy drátů by odpovídaly - podle schema je tam vyvedený přímo z baterky +12, zem, 2x zelený ke klaksónu a k relé klaksónu, a jeden vede někde do motoru.
Jestli je to pravda, tak to vidím jako ideál na vytažení +12 a kostry pro napájení GPS a zásuvku dopředu k palubce. Mělo by to jít přes pojistku č.3 (15A)
Upravil Benedikt dne 02.01.2010 12:08
Benedikt napsal(a):
Prohlížím elektrické schéma, zkusím to ještě na Bávu přeměřit, ale řekl bych že je to konektor pro orig.alarm. Barvy drátů by odpovídaly - podle schema je tam vyvedený přímo z baterky +12, zem, 2x zelený ke klaksónu a k relé klaksónu, a jeden vede někde do motoru.
Jestli je to pravda, tak to vidím jako ideál na vytažení +12 a kostry pro napájení GPS a zásuvku dopředu k palubce.