Technicky velmi vyspělý model XR650R se opírá o neunavitelný čtyřtaktní motor nejnovější konstrukce, jehož výkonový potenciál a ostrý zátah umožňuje celodenní jízdu pouští či horským terénem v závodním tempu. High-Tech rám z hliníkové slitiny je lehký a kompaktní, a navíc dostatečně pevný, aby umožňoval ten nejagresivnější styl jízdy. Plně nastavitelné zadní odpružení Honda Pro-Link dokáže dlouhodobě absorbovat jakoukoli porci nárazů bez úbytku účinnosti. (text je z roku 2004)
TYP MOTORU Čtyřdobý kapalinou chlazený 4 ventilový jednoválec RFVC SOHC
VRTÁNÍ x ZDVIH (mm) 100x82,6
ZDVIHOVÝ OBJEM (ccm) 649
KOMPRESNÍ POMĚR 10:1
MAX. VÝKON (kW/ot.za min.) (95/1/EC) 45/6750 (DIK)
MAX. KROUTÍCÍ MOMENT (Nm/ot. za min.) (95/1/EC) 64/5500 (DIN)
SPOUŠTĚNÍ MOTORU nožní
PŘEVODOVKA 5 rychlostí
SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD "0" kroužk. řetěz
ROZMĚRY (D x Š x V) (mm) 2178x873x1227
ROZVOR (mm) 1481
VÝŠKA SEDLA (mm) 935
SVĚTLÁ VÝŠKA (mm) 302
OBJEM NÁDRŽE (l) 10
PNEU - přední
- zadní 3,00-21 51P
4.5-1870P
ODPRUŽENÍ - přední
- zadní 46mm teleskop, vidlice olej-vzduch s předsunutou osou 285mm
Pro-Link s nastavitelnými útlumy 307mm
BRZDY - přední
-zadní kotoučová dvoupístková
kotoučová jednopístková
HMOTNOST BEZ NÁPLNÍ (kg) 129
Koupil jsem si holku pro všechno
Včera jsem bylpoprvé Hondu prověřit s Robertem a byl jsem naprosto unešen. Před tím jsem ji projel pouze večer po vesnici. Dnes jsem si dal cross s dvěma Husabergy... nechci nic jiného Vím, někdo namítne není to holka nejlehčí, ale já chci motorku nenáročnou na servis, na jezdce. Chci motorku na rally. Takže rychlé přejezdy, brody, dlouhé výjezdy a sjezdy, Maroko, Libye, Tunis...
Rok výroby 2003. Moto mělo najeto 3650km, ale asi jen někde po garáži protože ten stav nechápu
Výbava: Acerbis nádrž 24l, Acerbis zadní blatník, Acerbis kryty na ruce s výztuhou, Rental řidítka + hrazdička + zvýšení řidítek, XRs rally stupačky, XRs kryty rámu, XRs zadní nosič,XRs velkej šusplech, progresivní pružiny v předních vidlicích,
Mám z ní obrovskou radost, nemá ani škrábaneček až mi přijde škoda ji vzít do sajrajtu (nějaký škrábaneček je na pravém víčku, ale to je jako nic). Nějaké ty šrámy jistě pochytáme a bude
Nějaké fotky jistě přibudou a další doplňky jsou v plánu. Vaše připomínky nebo odkazy k věci jsou vítány
Remus511 přiložený následující obrázek:
[146.27Kb]
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
Tak to je ten vehement co jsem viděl tady v jednom vláknu.takže ne TTRko,ale IKSeRko Pěkná,moc pěkná
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Rozhodně lepší volba než KTM, ale vlastně jsi psal že chceš něco nenáročného na servis
Ps: Osobně nemám nic proti KTM, jen je mí Honda bližší.
Splněný sen moje 1100GS
Takže takhle královna už je tvoje http://www.tipmot...650-r.html
Taky se mě moc líbí, ale stavím a koupit si tohohle mazlíka by smrdělo rozvodem
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Jo XR je dobra motorka. Mam ji jak s drapakama tak se supermotardovyma kolama. Nevite nekdo kde by se dala na ni sehnat nejaka velka maska ve stylu Dakar. Videl jsem spoustu fotek v teto uprave, ale nikde jsem nenasel kde by se to dalo koupit.
Tady je fotka meho XR:
cobra přiložený následující obrázek:
A jeste tenhle obrazek. Ten jsem nasel tady nekde na tomhle forum. Libi se na tom , ze ta maska je nasroubovana na uchyty na nadrzi, kde byly puvodne kryty chladicu.
cobra přiložený následující obrázek:
Tak s Hondou mám najeto 500km čistým offroadem. Nastavení podvozku se blíží dokonalosti a motor šlape jako hodinky. Síla a pružnost motoru je naprosto ohromující. Rád bych laďák, filtr a trysky.. ale jezdím lesem a upozorňovat na sebe nechci
Včera jsem radši udělal olej a budu ho měnit každých 1000km
Pokud by někdo o takovém motocyklu uvažoval opravdu doporučuji. Hodně jsem o ní přečetl a téměř všude se dočtete o ultimátním desert biku
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
moc hezký ......ale to videjko spíš vypráví o tom pánovi za řidítkama než o motorce.... chtěl bych vidět někoho, kdo pojede aspoň hodinu v tomhle tempu a co potom zbyde z tý gumy ... a jestli stačí koupit tuhle motorku a budu potom takhle lítat tak je to nejlepší moto na světě a hned jdu schánět
Dakar 650, HusaberG
Už jsem to jednou viděl a Baja je neuvěřitelná střelba, moh bych na to koukat pořád co tam ty bezmozci předváděj..... v tomhle hraje XR650 první housle - na tenhle typ akcí je nejlíp konstrukčně připravená. Ale každá mince má rub i líc..... tady je malej plácek na podobný ježdění.
Dakar 650, HusaberG
MikiberG napsal(a):
Už jsem to jednou viděl a Baja je neuvěřitelná střelba, moh bych na to koukat pořád co tam ty bezmozci předváděj..... v tomhle hraje XR650 první housle - na tenhle typ akcí je nejlíp konstrukčně připravená. Ale každá mince má rub i líc..... tady je malej plácek na podobný ježdění.
Jen počkej v sobotu... Najdou se sakra rychlé přejezdy kde ho valíš kilo a kolo ti jde do boku
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
Dimensions
Length: 2255 mm (88.8 in)
Width: 825 mm (32.5 in)
Height: 1245 mm (49.0 in)
Wheelbase: ED, DK - 1425 mm (56.1 in), U - 1490 mm (58.7 in)
Seat Height: 939 mm (37.0 in)
Ground Clearance: 305 mm (12.0 in)
Dry Weight: ED, DK - 131.0 kg (289 lbs), U - 133.0 kg (293 lbs)
Curb Weight: ED, DK - 142.0 kg (313 lbs), U - 144.0 kg (317 lbs)
Frame
Frame Type: Semi-double cradle
Front Suspension: Telescopic fork
Front Wheel Travel: 285 mm (11.2 in)
Rear Suspension: Swingarm
Rear Wheel Travel: 307 mm (12.1 in)
Front Tyre (Tire) Size: 3.00-21 51P
Rear Tyre (Tire) Size: 4.50-18 70P
Tyre (Tire) Brand FR/RR: TR8/TR8 (IRC)
Front Brake: Hydraulic single disc
Rear Brake: Hydraulic single disc
Caster Angle: 27 degrees 32'
Trail Length: 108 mm (4.3 in)
Fuel Tank Capacity: 10.0 l (2.64 US Gal, 2.2 Imp Gal)
Fuel Tank Reserve Capacity: 4.5 l (1.19 US Gal, 0.99 Imp Gal)
Engine
Type: Petrol (Gasoline), liquid cooled 4-stroke SOHC
Cylinder Arrangement: Single cylinder inclined 13 degrees
Bore and Stroke: 100.0 x 82.6 mm (3.94 x 3.25 in)
Displacement: 649 cm cubed (39.6 cu-in)
Compression Ratio: 10.0:1
Valve Train: 4-valve, single chain driven SOHC
Intake Valve Opens: 15 degrees BTDC
Intake Valve Closes: 45 degrees ABDC
Exhaust Valve Opens: 45 degrees BBDC
Exhaust Valve Closes: 15 degrees ATDC
Lubrication System: Forced pressure and dry sump
Oil Pump Type: Trochoid/double rotor
Cooling System: Liquid cooled
Air Filtration: Oiled polyurethane foam
Engine Weight: 40.9 kg (90.2 lbs)
Lubrication System
Engine Oil Capacity:
at draining 1.56 l (1.65 US qt, 1.37 Imp qt)
at disassembly 2.0 l (2.1 US qt, 1.8 Imp qt)
at filter change 1.6 l (1.7 US qt, 1.4 Imp qt)
Recommended Engine Oil: Honda 4-stroke oil or equivalent motor oil. API service classification: SE, SF or SG Viscosity.
Oil Pump Rotor:
Tip clearance: 0.15 (0.006)
Body clearance: 0.15 - 0.22 (0.006 - 0.009)
Side clearance: 0.03 - 0.08 (0.001 - 0.003)
Fuel System
Carburettor Identification Number:
ED, DK: PE78C
U: PE78D
Main Jet:
ED, DK: #175
U: #112
Slow Jet: #65
Jet Needle Clip Position: 3rd groove from top
Pilot Screw Opening: Factory setting 1 3/4 turns out
Float Level: 16.0 mm (0.63 in)
Idle Speed: 1400 +/- 100 rpm
Throttle Grip Free Play: 2 - 6 mm (1/16 - 1/4 in)
Cooling System
Coolant Capacity:
Radiator and engine: 1.52 l (1.61 US qt, 1.34 Imp qt)
Reserve tank: 0.20 l (0.21 US qt, 0.18 Imp qt)
Clutch
Clutch Lever Free Play: 10 - 20 (3/8 - 3/4)
Clutch Spring Free Length: 49.0 (1.93)
A (6 Discs): 45.5 (1.79) Service Limit - 44.5 (1.75)
43.2 (1.70) Service Limit - 41.6 (1.64)
Clutch Disc Thickness:
A (6 Discs): 3.22 - 3.38 (0.127 - 0.133) Service Limit 3.00 (0.118 )
B (1 Disc): 2.92 - 3.08 (0.115 - 0.121) Service Limit 2.69 (0.106)
Clutch Plate Warpage Service Limit: 0.30 (0.012)
Front Wheel / Suspension / Steering
Cold Tyre (Tire) Pressure: 175kPa (25 psi)
Front Wheel Rim Runout Service Limit: Radial 2.0 (0.8 ), Axial 2.0 (0.8 )
Fork Spring Free Length: 506 (19.9) Service Limit 496 (19.5)
Fork Tube Runout Service Limit: 0.20 (0.01)
Recommended Fork Oil: Pro Honda Suspension Fluid SS - 7
Fork Oil Level: 120 (4.7)
Fork Oil Capacity: 637 cc
Compression damping adjuster standard position: 11 clicks out from full in
Rebound damping adjuster standard: 9 clicks from full in
Rear Wheel / Suspension
Cold Tyre (Tire) Pressure: 125 kPa (18 psi)
Rear Wheel Rim Runout Service Limit: Radial 2.0 (0.8 ), Axial 2.0 (0.8 )
Drive Chain Slack: 20 - 30 (13/16 - 1 3/16)
Drive Chain Length (at 41 pins / 40 links) Service Limit: 638 (25.1)
Drive Chain Size / Link:
ED, DK: DID 520VM-110LE or RK520KZO-110LE
U: DID 520VM-108LE or RK520KZO-108LE
Compression damping adjuster standard position: 6 - 10 clicks out from full in
Rebound damping adjuster standard position: 11 - 15 clicks out from full in
Electrical System
Spark Plug:
Standard Riding: NGK BKR7E-11, DENSO K22PR-U11
High Speed Riding: NGK BKR8E-11, DENSO K24PR-U11
Spark Plug Gap: 1.0 -1.10 (0.039 - 0.043 )
Headlight Bulb: 12 V 35/35 W
Taillight Bulb: 12V 21/5 W
Torque Values
Unless specified all bolts should be tightened to the following torque values.
Standard Fasteners N-m (kgf-m, lbf-ft):
5 mm Bolt and Nut: 5 (0.5, 3.6)
6 mm Bolt and Nut: 10 (1, 7)
8 mm Bolt and Nut: 22 (2.2, 16)
10 mm Bolt and Nut: 34 (3.5, 25)
12 mm Bolt and Nut: 54 (5.5, 40)
5 mm Screw: 4 (0.4, 2.9)
6 mm Screw: 9 (0.9, 6.5)
6 mm Flange Bolt (8 mm Head: Small Flange): 9 (0.9, 6.5)
6 mm Flange Bolt (8 mm Head: Large Flange - engine only): 12 (1.2, 9)
6 mm Flange Bolt (10 mm Head) and Nut: 12 (1.2, 9)
8 mm Flange Bolt and Nut: 26 (2.7, 20)
10 mm Flange Bolt and Nut: 39 (4.0, 29)
Engine N-m (kgf-m, lbf-ft):
Valve Adjust Cover Hole Bolt 4 x 6 mm: 12 (1.2, 9)
Oil Drain Bolt (at crankcase) 1 x 12 mm: 25 (2.5, 18 )
Valve Adjusting Lock Nut 4 x 8 mm: 25 (2.5, 18 )
Spark Plug 1 x 14 mm: 18 (1.8, 13)
Oil Pump Plate Bolt 2 x 6 mm: 12 (1.2, 9)
Water Pump Assembly Bolt 2 x 6 mm: 13 (1.3, 9)
Thermostat Housing Cover Bolt 2 x 6 mm: 12 (1.2, 9)
Cylinder Head Nut 4 x 10 mm: 44 (4.5, 33) NOTE 4
Head Cover Bolt 2 x 8 mm: 23 (2.3, 17)
Head Cover Bolt 8 x 6 mm: 12 (1.2, 9)
Cam Sprocket Bolt 2 x 7 mm: 20 (2.0, 14) NOTE 1
Cam Chain Tensioner Bolt 2 x 6 mm: 12 (1.2, 9) NOTE 1
Cylinder Bolt 2 x 6 mm: 12 (1.2, 9)
Kickstarter Pedal Pinch Bolt 1 x 8 mm: 37 (3.8, 27)
Flywheel Bolt 1 x 12 mm: 127 (13.0, 94) NOTE 4
Left Crankcase Cover Stud Bolt 4 x 6 mm: 12 (1.2, 9)
Timing Hole Cap 1 x 14 mm: 10 (1.0, 7)
Maintenance N-m (kgf-m, lbf-ft):
Fuel Valve Mounting Bolt 2 x 6 mm: 9 (0.9, 6.5)
Down tube Oil Drain bolt 1 x 8 mm: 39 (4.0, 29)
Rear Brake Pedal Adjuster Lock Nut 1 x 8 mm: 18 (1.8, 13)
Side Stand Pivot Nut 1 x 10 mm: 39 (4.0, 29)
Spark Arrestor Bolt 3 x 6 mm: 12 (1.2, 9)
Rim Lock 2 x 8 mm: 13 (1.3, 9)
Lubrication N-m (kgf-m, lbf-ft):
Down Tube Oil Strainer 1 x 27 mm: 54 (5.5, 40)
Oil inlet Pipe Bolt 1 x 12 mm: 37 (3.8, 27)
Front Wheel / Suspension / Steering N-m (kgf-m, lbf-ft):
Front Brake Disc Bolt 4 x 6 mm: 20 (2.0, 14) NOTE 1
Front Axle 1 x 16 mm: 88 (9.0, 65)
Front Axle Holder Nut 4 x 6 mm: 12 (1.2, 9) NOTE 5
Fork Center Bolt 2 x 27 mm: 54 (5.5, 40) NOTE 1
Fork Cap Bolt 2 x 43 mm: 30 (3.1, 22)
Steering Stem Nut 1 x 24 mm: 98 (10.0, 72)
Rear Wheel / Suspension / Steering N-m (kgf-m, lbf-ft):
Rear Brake Disc Bolt 4 x 6 mm: 20 (2.0, 14) NOTE 1
Rear Axle Nut 1 x 16 mm: 93 (9.5, 69) NOTE 5
Driven Sprocket Nut 6 x 8 mm: 42 (4.3, 31) NOTE 5
Swingarm Pivot Nut 1 x 18 mm: 108 (11.0, 80) NOTE 5
Shock Absorber Upper Mounting Nut 1 x 10 mm: 44 (4.5, 33) NOTE 5
Shock Absorber Lower Mounting Nut 1 x 10 mm: 44 (4.5, 33) NOTE 5
Shock Arm-to-Swingarm Nut 1 x 12 mm: 78 (8.0, 58 ) NOTE 5
Shock Link-to-Shock Arm Nut 1 x 12 mm: 69 (7.0, 51) NOTE 5
Shock Link Nut 1 x 12 mm: 69 (7.0, 51) NOTE 5
Shock Absorber Spring Lock Nut 1 x 56 mm: 29 (3.0, 22)
Swingarm Pivot Lock Nut 1 x 28 mm: 64 (6.5, 47)
Side Stand Mounting Bolt 1 x 8 mm: 26 (2.7, 20)
Side Stand Mounting Bolt 2 x 10 mm: 39 (4.0, 29)
Hydraulic Brake N-m (kgf-m, lbf-ft):
Brake Hose Oil Bolt 4 x 10 mm: 34 (3.5, 25)
Brake Lever Pivot Bolt/Nut 1/1 x 6 mm: 6 (0.6, 4.3)
Brake Lever Adjuster Lock Nut 1 x 5 mm: 6 (0.6, 4.3)
Front Caliper Mounting Bolt 2 x 8 mm: 29 (3.0, 22) NOTE 1
Caliper Bleed Valve 2 x 8 mm: 6 (0.6, 4.3)
Rear Master Cylinder Mounting Bolt 2 x 6 mm: 12 (1.2, 9)
Pad Pin 2 x 10 mm: 18 (1.8, 13)
Pad Pin Plug 2 x 10 mm: 3.0 (0.3, 2.2 )
Front Caliper Pin Bolt 1 x 8 mm: 23 (2.3, 17) NOTE 1
Front Caliper Bracket Pin Bolt 1 x 8 mm: 23 (2.3, 17) NOTE 1
Rear Caliper Pin Bolt 1 x 12 mm: 27 (2.8, 20)
Rear Caliper Bracket Pin Bolt 1 x 8 mm: 13 (1.3, 9) NOTE 1
Brake Pdeal Pivot Bolt 1 x 8 mm: 25 (2.6, 19)
Rear Master Cylinder Push Rod Lock Nut 1 x 8 mm: 18 (1.8, 13)
NOTE 1: Apply locking agent to the threads.
NOTE 2: Apply grease to the threads and seating surface.
NOTE 3: Stake.
NOTE 4: Apply oil to the threads and seating surface.
NOTE 5: U-nut *** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **