http://motoride.s...&tid=34817Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Heidenau K60 je endurová pneumatika dostupná v běžných rozměrech učená pro malé a střední endura. Je lepší díky skvělému poměru cena/výkon. Směrová stabilita pomáhá trakci hlavně na mokré vozovce a zajistí bezpečnou jízdu na středních endurech. Rozložení výkonu je cca 80% silnice a 20% terén.
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
z té jejich debaty jsem se kulový dozvěděl... moc to tam nerozebíraj...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
ja tam mam ty haidenau jak vypadaji jak tourancky, jsou teda pekelne tvrdy, mam na nich cca deset tisic a jsou jak novy, na suchu drzej dobre ale na mokru je to dost o hubu, nemit abs tak jsem se uz parkrat valel, tohle je uplne jinej vzorek, kdyby pred rokem byl tak jsem sel do nej. Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Kamarád je má obuté na XTZ660-je spokojen. Je to srovnatelný s Mitas E-07, na suchym asfaltu jde klopit na ucho, na mokrým radši opatrně, snese i lehký offroad, snaží se i na blátě-ale jen po rovině... Po 5tkm nejeví výrazné známky opotřebení, cena je přívětivá..
četl sem na cizích vebech jen chválu,v podstatě že hodně vydrží,cesta furt rovněvypadá že by mohla zvládnout lehké blatíčko jen rovně,na asfaltu má velkej nájezd km,když to podtrhnu a sečtu je to tvrdá guma uklouzaná,já se rád nechám unést zatáčkama a to jezdím TKC,nevím jak by se třeba v tomto chladném počasí chovala ta heidenauka,asi by klouzala,ostatně pokud vím jezdí na ni Ivo bmwtož by mohl poreferovat
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
..ahojda, já jezdím na Heidenau K 76, ta je silničnější, ale už je nechci, na suchu se zdají být dobré, ale na mokru nevím, jezdím celkem opatrně a vyhýbám se jakému koliv riskování. Vydrží opravdu hodně, mám na nich asi 15tkm, a nemohu se jich zbavit, vypadají, že vydrží přes dvacet, vzorek mám ještě 4mm a to i na přední, zdá se, že se ojíždějí téměř stejně v poměru zadek a předek... Koupil jsem je protože jsou laciné a to už neudělám, teším se na Tourance, protože mají ocelový kord ( Steel) a to znamená, že průraz ostrým kamenem nehrozí a mám s nimi ty nejlepší zkušenosti. Jsou asi o 1500,-Kč dražší a vydrží mně taky okolo 18 tkm. Mám vyzkoušené, že Metzeler Tourance mně vychází na dvě zadní tři přední pneu.O těch výše uvedených K 60 bych ani neuvažoval, budou to kamenožroutky a vzhladem k absenci ocelového kordu bych se bál proražení.
Upravil bmwivo dne 18.11.2009 07:13
Kubicek napsal(a):
ja tam mam ty haidenau jak vypadaji jak tourancky, jsou teda pekelne tvrdy, mam na nich cca deset tisic a jsou jak novy, na suchu drzej dobre ale na mokru je to dost o hubu, nemit abs tak jsem se uz parkrat valel, tohle je uplne jinej vzorek, kdyby pred rokem byl tak jsem sel do nej.
mám ty samí a jsou to puky jako blázen ale člověk musí znát jejich hranice jinak na ty K60 mám zálusk já už budu obouvat jedině haidenau mě vyhovujou
No tak to teda babo raď.Jezdil jsem Tourancky(super!),teď jezdim TKC(taky naprostá bomba,byť v terénu najezdím míň,než někteří zdejší majitelé BMW ,ale to mě celkem vzáto vůůůůbec netrápí),mám je tam protože chci a ty K60ky nevypadaj zle... Je to dilema,ale asi zustanu u tech TKC
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt napsal(a):
No tak to teda babo raď.Jezdil jsem Tourancky(super!),teď jezdim TKC(taky naprostá bomba,byť v terénu najezdím míň,než někteří zdejší majitelé BMW ,ale to mě celkem vzáto vůůůůbec netrápí),mám je tam protože chci a ty K60ky nevypadaj zle... Je to dilema,ale asi zustanu u tech TKC
Mám stejný názor a zkušenosti s Touranckama i TKC. U TKC mi ale vadí malý dojezd cca 5000 km, a měnit gumy 3x za rok je hrůza... Pošilhávám po K60, podle referencí mají velmi slušný dojezd ale díky tvrdosti jsou klouzavější.. Kdyby byly na výběr dva druhy gum ,tak mám jasno ale takhle..
K60 sem měl na XT600 a mizela asi tak jako mitas e09 a vlastnosti měla jako mitas E07. Vlastně ničím mě ta guma nenatchla a tak už sem do ní nešel,přešel sem na dunlop trailmax a pak motorku prodal. a ted jezdím na touranckách
Řeším zrovna co obout na zadní kolo (R1100GS) a po přečtení všeho možného co jsem tady na fóru našel jsem skončil pro sebe u volby mezi:
- Mitas E07
- Heidenau K60
Zdůvodnění: Jde mi hlavně o výdrž za rozumný peníz, 80% silnice minimálně, terén kde co cestovně projet, nikoliv nějaké extra sportovní řádění.
Začíná u mě vítězit K60, protože má rozměr co má mít (narozdíl od E07), je dělaná přímo jako bezdušová a za cenu 2250,- je proti Mitasce s duší cenový rozdíl nějaká pětistovka.
Nebyly by po nějakém čase zase nějaké nové zkušenosti a pocity - až už kladné tak záporné právě k Heidenau K60?
(zejména výdrž, ceny, vliv nahuštění)
Upravil Benedikt dne 01.12.2009 14:15
Taky by mě zajímalo, K60 zatím vede v mém výběru, protože TKC po vyzkoušení na půjčeném TA nee (docela hučela+mizerná výdrž), KarooT bude zřejmě totéž. A co jsem viděl, tak kamarádovo XTZ obuté do K60 sedělo (na suchu) i při velmi svižné jízdě v průsmyku.. Směs na K60 se mi zdá měkčí než u E-07.
Upravil Sema dne 01.12.2009 14:25
FRN napsal(a):
K60 sem měl na XT600 a mizela asi tak jako mitas e09 a vlastnosti měla jako mitas E07. Vlastně ničím mě ta guma nenatchla a tak už sem do ní nešel,přešel sem na dunlop trailmax a pak motorku prodal. a ted jezdím na touranckách
Hm, na Transalpovi jsem po 15000 km na Touranckách přešel na E-07 a rozhodně to hodnotím jako dobrý krok. Nejezdím žádný offroad, jen cestovní průjezdy lehkým terénem, a to co bylo na touranckách zoufalý, zvládla E-07 v pohodě. Jen na mokrém asfaltu jsem na tourancky vzpomínal takřka se slzou v oku, pač tam byly perfektní..
V pneuservisu mi žekli že rozhodně špatnej krok je koupit si drahou motorku a pak šetřit na gumách............. Obecně platí že dražší guma dýl vydrží a jízda na ní je bezpečnější (zejména na mokru).
FRN napsal(a):
V pneuservisu mi žekli že rozhodně špatnej krok je koupit si drahou motorku a pak šetřit na gumách............. Obecně platí že dražší guma dýl vydrží a jízda na ní je bezpečnější (zejména na mokru).
Maník smolící motorky v garáži neni servis a jaký gumy jezdí tvůj nynější servisman he? (mitasky)