milanosor napsal(a):
Ja jsem delal na pravem valci a nic jsme nemenil. Pod hlavou je gumove a s valcem nehybes. Takze myslim, ze nemenis nic
tak na toto,i ty předcházející se opravdu nedá nic napsat(gumové těsnění pod hlavou,"hlavové šrouby" u ventilů,ventily jen na jednom válci).Tady fakt končím.....
Proč neděláte každej svojí práci ve který jste dobrý a vyděláte prachy abyste si pak mohli motorku nechat seřídit pořádně u někoho kdo to umí????
Upravil TomR1 dne 27.11.2009 09:34
libovka napsal(a):
Hmm,tak díky.To jsem se toho dozvěděl.
Prosimtě ty děláš opravy vozů BMW a neznáš rozdíl mezi šroubem hlavy a šroubem ventilového víka a nebo mezi těsněním hlavy a těsněním ventilového víka(gumové)???
To je teda masakr.Poradim ti teda,pokud jsi povolil šrouby které vidíš na motorce zvenku na tom horním víku tak těsnění pod hlavou měnit nemusíš ) a to gumový pod ventilovým deklem pokud ho nerozktrhneš tak taky ne.....Pokud jsi povolil šrouby pod ventilovým víkem(hlavový),třeba nějakym omylem a nesundal jsi hlavu tak teoreticky když to dotáhneš na správnej moment tak by to mělo taky vydržet.Ale nechci vidět ty tebou nastavený vůle )
libovka napsal(a):
Hmm,tak díky.To jsem se toho dozvěděl.
Prosimtě ty děláš opravy vozů BMW a neznáš rozdíl mezi šroubem hlavy a šroubem ventilového víka a nebo mezi těsněním hlavy a těsněním ventilového víka(gumové)???
To je teda masakr.Poradim ti teda,pokud jsi povolil šrouby které vidíš na motorce zvenku na tom horním víku tak těsnění pod hlavou měnit nemusíš ) a to gumový pod ventilovým deklem pokud ho nerozktrhneš tak taky ne.....Pokud jsi povolil šrouby pod ventilovým víkem(hlavový),třeba nějakym omylem a nesundal jsi hlavu tak teoreticky když to dotáhneš na správnej moment tak by to mělo taky vydržet.Ale nechci vidět ty tebou nastavený vůle )
Hele ty masakre.Já poznám rozdíl mezi šroubem výka a hlavy.Ale vy by jste se měli naučit číst.Já chci dělat AXIÁLNÍ VŮLE a při tom se musí povolit,teda pokud se nemílím, minimálně jeden šteft co drží hlavu aby se dal ten segment stáhnout.Tak proto se ptám jestli když ho povolím tak je nutné dávat nové těsnění?
BĚŽNÝ SERVIS VOZŮ BMW
R1200GS
libovka napsal(a):
Hmm,tak díky.To jsem se toho dozvěděl.
Prosimtě ty děláš opravy vozů BMW a neznáš rozdíl mezi šroubem hlavy a šroubem ventilového víka a nebo mezi těsněním hlavy a těsněním ventilového víka(gumové)???
To je teda masakr.Poradim ti teda,pokud jsi povolil šrouby které vidíš na motorce zvenku na tom horním víku tak těsnění pod hlavou měnit nemusíš ) a to gumový pod ventilovým deklem pokud ho nerozktrhneš tak taky ne.....Pokud jsi povolil šrouby pod ventilovým víkem(hlavový),třeba nějakym omylem a nesundal jsi hlavu tak teoreticky když to dotáhneš na správnej moment tak by to mělo taky vydržet.Ale nechci vidět ty tebou nastavený vůle )
Hele ty masakre.Já poznám rozdíl mezi šroubem výka a hlavy.Ale vy by jste se měli naučit číst.Já chci dělat AXIÁLNÍ VŮLE a při tom se musí povolit,teda pokud se nemílím, minimálně jeden šteft co drží hlavu aby se dal ten segment stáhnout.Tak proto se ptám jestli když ho povolím tak je nutné dávat nové těsnění?
tak tady sledujte je to tam snad vsechno YouTube Video Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
bohumil napsal(a):
tak přece je tam gumoví těsnění to je masakr
jojo gumovy tesneni i drevenou nasadou
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
libovka napsal(a):
Když chci udělat axiální vůli ventilů a povolím hlavové šrouby musím dávat nové těsnění?
Z videa to máš jasné.
Těsnění pod hlavou neměníš.
Sundáš víko hlavy kde je pouze gumové těsnění a máš přístup k ventilům.
Nejdřív bych zkontroloval axiální vůli na vahadle 0,05-0,4mm. Tam je důležitá ta značka na matce. Matka hlavy se dle manuálu utahuje na 20Nm a pak 2x 90°. Pokud to dotáhneš na značku tak to bude OK. Ve videu je pro šrouby M6 15Nm, u mě v návodu 9Nm. Já bych dal 9Nm.
Pak ventily sací 0,15mm a výfukový 0,3mm. matka 8Nm.
U montáže víka bacha na těsnění otvoru pro svíčku. Šrouby utáhnout 8Nm. Jak dosednou tak další dotahování nepomůže. Případné prolínání oleje přejde po zahřátí.
navod je i tady http://www.bmwgs....rowstart=0
Upravil paja1 dne 27.11.2009 18:51
Pája
Když sme u toho štělování veltilů....když sem to dělal s kamarádem mechanikem abslotně sme nějak nepřišli na to na co je ten plíšek na horní polovině hlavy. Takovej ten nastřiženej pružnej....
10 Kontaktní pružina Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“