Soudruzi z NDR přišli s novým výfukem a vypadá moooc dobře : http://www.m-tec....spuff.html
Mají prý hutnější, zemitý zvuk boxera, ale v mezích předpisů, je ale nutno vyměnit brzdové světlo a držák SPZ (snad se neroztaví )
Dalším kladem je možnost použití dvou stejně velkých kufrů.
Jen ta cena...
Tvl,tak to vypadá moooc pěkně
Škoda že není nějaký video se soundem...Zkusim něco pohledat.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Slavek napsal(a):
Tohle si GS nezaslouzi ... kvuli zvuku a mozna par konikum (proc, boha?) takhle pokazit pomerne podareny a vyvazeny design ...
Pripomina mi to vyfuky ktery ma nahac Yuki 250 ...
Kdyz ma nekdo potrebu udelat nejakou extremni prestavbu, tak at vezme svarecku, vrtacku, karbinu, frazu, soustruh a postavi neco originalniho ...
mam podobny nazor...
navic ten pravy "vyfuk" je atrapa, ne?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
WALTR napsal(a):
Mě se celkem líbí. Nechápu tu vařenou řit. Co dělají na sportech, kde je to opravdu v podsedláku a ne 30cm po ním.
na supersportech bezne najizdeji desitky tisic km rocne?
(jinak ja nevim, jestli to na SS hreje, ale vzhledem k celkove typicky kratsim najezdum a pritomnosti jezdce na stroji to mozna neni brane tak vazne...)
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ty koncovky začínají až pod druhou polovinou sedadla spolujezdce, navíc je tam cca 15 cm odstup, myslím že v žádném případě to nemůže hřát ani spolujezdce, natož řidiče. Řekl bych, že po praktické stránce to mají vychytané, jde jen o to, že se to někomu nemusí líbit..
WALTR napsal(a):
Mě se celkem líbí. Nechápu tu vařenou řit. Co dělají na sportech, kde je to opravdu v podsedláku a ne 30cm po ním.
na supersportech bezne najizdeji desitky tisic km rocne?
(jinak ja nevim, jestli to na SS hreje, ale vzhledem k celkove typicky kratsim najezdum a pritomnosti jezdce na stroji to mozna neni brane tak vazne...)
Cheš říci že to začíná hřát až po najetí 10 00km za rok? Jestli to hřeje tak do 5min
Ale ....
no asi je to proti většině,ale te´d se většina chová jako většina co nemám bawory..nikomu se nelíbí,kefraj o designu atd..a tady je nápad ,a jakmile to není klasika je zle..neříkam že se mi to líbí,ani že nelíbí..je to o zvyku a chuti..pokud by vše bylo jak většina dotyčnejch..tak svítíme petrolejkama protože jakákoliv změna je špatně...a to je je přece špatně nebo ne??
http://czunici.ra...
1000RR ma taky vyfuk v podsedlovce a necejtil jsem zadny nestandardni teplo na prdel, ani s originalem, ani s ladakem. Ovsem R1 od r. 04 diky tomu fakt topi. Asi to jde fakt vychytat, Yamaha to ale neumil.
Na GS je to fakt humus.
czunici napsal(a):
no asi je to proti většině,ale te´d se většina chová jako většina co nemám bawory..nikomu se nelíbí,kefraj o designu atd..a tady je nápad ,a jakmile to není klasika je zle..neříkam že se mi to líbí,ani že nelíbí..je to o zvyku a chuti..pokud by vše bylo jak většina dotyčnejch..tak svítíme petrolejkama protože jakákoliv změna je špatně...a to je je přece špatně nebo ne??
ale jo, souhlas... hezky demonstrovali slepou vetev vyvoje
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
czunici napsal(a):
no asi je to proti většině,ale te´d se většina chová jako většina co nemám bawory..nikomu se nelíbí,kefraj o designu atd..a tady je nápad ,a jakmile to není klasika je zle..neříkam že se mi to líbí,ani že nelíbí..je to o zvyku a chuti..pokud by vše bylo jak většina dotyčnejch..tak svítíme petrolejkama protože jakákoliv změna je špatně...a to je je přece špatně nebo ne??
ale jo, souhlas... hezky demonstrovali slepou vetev vyvoje
i to může být pravda,ale jistě si najde své přiznivce...jako sposta jiných blbovin...
http://czunici.ra...
czunici napsal(a):
no asi je to proti většině,ale te´d se většina chová jako většina co nemám bawory..nikomu se nelíbí,kefraj o designu atd..a tady je nápad ,a jakmile to není klasika je zle..neříkam že se mi to líbí,ani že nelíbí..je to o zvyku a chuti..pokud by vše bylo jak většina dotyčnejch..tak svítíme petrolejkama protože jakákoliv změna je špatně...a to je je přece špatně nebo ne??
ale jo, souhlas... hezky demonstrovali slepou vetev vyvoje
ÁÁÁÁÁ pan sklněná koule. Aby jsi nemusel po představení modelu pro rok 2012 editovat.
Mě se to teda na klasické 12 líbí, k letmáku ideál. Aspon je vidět co má být.
Ještě že nemáme všichni stejný vkus.