čau tak jsem se po 80 000km, co mám na gs nalítáno dozvěděl že je tam na prsou náký řemen nevýte kdy se má měnit? po kulika tisících? a co stojí??? díky
Zítra si jedu do ELITu pro klíňák a budu taky měnit... Cenofka 250kč ,Typ Contitech 4PK 611.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt napsal(a):
Zítra si jedu do ELITu pro klíňák a budu taky měnit... Cenofka 250kč ,Typ Contitech 4PK 611.
Kdyby jsi nebyl zdaleka tak bych ti udělal slevu na 150kč.
bejt teplo,taky bch si pro něj v rámci projížďky i dojel,ale je hnusně a já už přetahuju 2000km. Tady to mám za rohem... a peníze nejsou všechno.Ale díky za nabídku
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Já jsem měnil řemen při 60000km.Začal vydávat pri studeném motoru písklavé zvuky,tak jsem ho raději vyměnil.Kamarád měl ty samé problémy,tak ho nenapadlo nic dobrého.Vzal WD40 a nastříkal ho - aby nepískal .Ujel asi 30km a řemen se mu totálně rozlít na kousky.
Das ist BMW
brozkin napsal(a):
Já jsem měnil řemen při 60000km.Začal vydávat pri studeném motoru písklavé zvuky,tak jsem ho raději vyměnil.Kamarád měl ty samé problémy,tak ho nenapadlo nic dobrého.Vzal WD40 a nastříkal ho - aby nepískal .Ujel asi 30km a řemen se mu totálně rozlít na kousky.
mě ten řemen píská při studeným motoru už od doby kdy sem to koupil,tj.9300 km,mám ho furt,píská furt a mám najeto 63 000
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
FRN napsal(a):
Já sem ted dával řemen s potiskem BMW za 350 od BMW Krotil. Původní byl poškozenej (47000km)*pissed*
Je otázkou, jestli tvá motorka neměla při 47000km najeto o něco víc.
Snad ne, motorka je od Boba, má servisku a když sem jí koupil (33000km) měla jen pramalé známky používání. Teď po pár pádech už známky používání má . Řemen byl na jednom místě od něčeho ťatej,buď se tam něco dostalo nebo výrobní vada.
Nevím komu jak ten řemen vydrží,ale mě se posral ve cca 45000km a zrovna na dovolený v Itálii. Kámoš na novým R1200S se tomu divil a po zhruba stejnejch kilácích ho to potkalo taky jen s tím rozdílem že tři kiláky od baráku
Jedu? Tedy žiju!
Jinak ten novej mě za studena taky pohvízdává. Hold co čech to muzikant
To čumím na ty cenovky,mě stál v Itálii 18€ v BMW a byl sem rád že můžu jet dom
Jedu? Tedy žiju!
misak napsal(a):
Jinak ten novej mě za studena taky pohvízdává. Hold co čech to muzikant
To čumím na ty cenovky,mě stál v Itálii 18€ v BMW a byl sem rád že můžu jet dom
Taky bych to viděl na napnutí. Po startu altík doplňuje baterku a má největší odpor. Řemen ještě není zahřátý a když není dost naplý tak klouže. Nový řemen si určitě sednul a chce dopnout.
Pája
cestou z Balkanu mi pred Budapestou odchadzal do vecnych lovist. Na roztrapenom som este presiel cca 150 km a dalsich 100 km ( 1,5 hod jazdy ) som bez dobijania dorazil do Komarna kde ma cakal novy na vymenu. takze mne remen vydrzal 58 tis. km.