Tak jsem se trochu hrabal na internetu,abych zjistil trochu vic o historii sve druhe motorky.Pokud dobre rozumim,tak bych rekl,ze v teto barve se delala pro zachranare.(katastrophenschuts)Snad jsem to prelozil dobre.
Necekam,ze by se zde nasel dalsi majitel r 65gs.Ale treba nekdo koukne na fotky,co jsem vyhrabal.
Jo v tmave zelene se take delala pro armadu.Myslim,ze hlavne francouzkou.A mozna i pro nejake jine slozky,ale to nevim jiste.
vevis přiložený následující obrázek:
[188.99Kb]
Upravil vevis dne 04.01.2010 19:34
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
No je to určitě v našich končinách naprostej unikát a moc krásnej kousek. Jen mě zarazil ten nápis na kufru - ty v něm vozíš maltézáčka? To by ti ochránci zvířat ale dali!
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
Ta na fotce neni moje.Ta je ze stranek tech(podle me)zachranaru.Ale mam uplne stejnou.Ale kufry mam bez nalepek.Jo a taky ten dekl pod sedlem mam ve spravne barve.Tady je nevim proc cernej.
Tady je moje.Najeto dolozenych 29000km.
vevis přiložený následující obrázek:
[56.14Kb]
Upravil vevis dne 03.01.2010 14:26
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Kdyby měl někdo zájem o modré 80 RT v policejní úpravě a často v pěkném stavu, tak v Mauritánii je policajti na check-pointech nabízejí za 250 000 ouguiya. A to by se to zřejmě ještě dalo usmlouvat, protože to byly první nabídky, co jsem dostal. Větší problém by ovšem zřejmě byl, jak je dostat do Česka. Jen pro zajímavost - slušný velbloud tam stojí cca 300 000 ouguiya.
bohumil napsal(a):
RT je moc velká obluda ale to malí Gées nevipadá vůbec špatňe...
Kupodivu to neni zas tak maly jak to vypada.Se svymi 183 cm mi to prijde akorat.Sedlo neni o moc niz nez na 1100gs,ale o dost lip se s tim manipuluje na miste.Oboje je na uplne jiny jezdeni.Ty dvouventily maj vyhodu,ze se na nich clovek muze kochat a nevadi mu,ze treba jede predpisove. 1100gs je na dlouhe cestovani o necem jinem,ale predpisova jizda me na tom proste nebavi.Takze na jizdy kolem komina uz beru vetsinou dvouventil.A i kdyz se jedu projet treba 50km,tak si to fakt uziju.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
No a to je právě ta paráda na těch dvouventilech, že tě nenutí jet pořád 150 a tu jízdu si užíváš úplně jinak. Mám na 80-ce projetou půlku Evropy a kromě radosti z jízdy stihneš i koukat okolo sebe. Když jsem koupil 1150, tak jsem byl nadšenej jak to bezvadně jede, brzdí, sedí v zatáčkách,.... Ale pak jsem přišel na to, že stejně radši jezdím na dvouventilu
Takže bravo a ať ti to funguje!
Jóó a závidím ti ten Kickstart, když zdechne baterka, tak se to hrozně blbě roztlačuje!
R80GS Basic´96, R100GS PD´89, R100RT Classic ´95, Jawa 250´49, Jawa 500´54 , BSA 350´53, CZ 250´63
Tak tomu moc nerozumim. Pro mě není problém jezdit na 11ce 90km/h což si myslím je kochací rychlost. Ale věřím že dvouventil musí mít svoje kouzlo a hlavně velké charizma
Splněný sen moje 1100GS
Jóó a závidím ti ten Kickstart, když zdechne baterka, tak se to hrozně blbě roztlačuje!
Tady jeden je.Cena noveho bude kolem 3000kc.Jen nevim jestli to jde na basica pridelat ? http://cgi.ebay.d...3ca8a40d5f
Upravil vevis dne 04.01.2010 10:27
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Připojuju se k nechápajícím.... 1100 jede 90km/h kopec-nekopec i ve dvou... 90km/h tachometrovejch je lehce nad 80 reálnejch... jet pomaleji, už bych se nejen kochal, ale mohl i luštit křížovky...
Na českých silnicích jet pomaleji než 90 mi přijde dost o hubu, pokud nejedeš po zapadlejch koutech,kde auta moc nejsou.
Zase při 90km/h jedu s 1100 za 4,8l/100km,což je u naloženého tankeru dost dobré.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /