Ahoj Evo!
Jedná se defacto o stejnou motorku, jediný rozdíl je, že Dakar je celkově vyšší. Pokud budeš vybírat mezi těmito, zvolila jsi rozhodně dobře, protože motorka je to přívětivá a spolehlivá. Při výběru bude pravděpodobně hrát roli právě Tvoje výška. Poměrně hodně dívek na motorce sedlá malé GS, ale vím i o dvou, z nichž jedna je Angelina Jolie, které jezdí na Dakaru Napiš sem svoji výšku a rady se na Tebe určitě jen posypou, taky bude záležet na tom, na jaké užití motorku plánuješ
MikiberG napsal(a):
Jdi do Dakara, zkus sehnat nižší sedlo a trochu pustit níž podvozek a je to ideál.
Určitě Dakara To větší kolo je fakt vyhoda Nižší sedlo pomůže s ovladatelností ale víc bych ho nesnižoval Spíš si na to zvyknul Měl jsem taky problémy s výškou ze začátku a ted už bych neměnil ani za nižší sedlo a už ani motorku (Kecám - kdybyb byli prachy na dvanáctku tak jdu do ní )
MikiberG napsal(a):
Jdi do Dakara, zkus sehnat nižší sedlo a trochu pustit níž podvozek a je to ideál.
Vjetrnik by zase urcite ryl, ze 21ka vepredu se hur klopi...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
1. neměla slečna na mysli rozdíl mezi novou dvouválcovou verzí versus starší jednoválec?
2. Kubíku, 21 na F800GS díky její geometrii je fakt těžce neohrabaná a na silniční ježdění až nevhodná, u jednoválcového Dakaru použitelného i v terénu to byla naopak výhoda...nezevšeobecňoval bych výhrady k 800 na jiné stroje
Jinak pro slečnu - Dakar = offroadovější verze téhož stroje.
Vjetrnik napsal(a):
1. neměla slečna na mysli rozdíl mezi novou dvouválcovou verzí versus starší jednoválec?
2. Kubíku, 21 na F800GS díky její geometrii je fakt těžce neohrabaná a na silniční ježdění až nevhodná, u jednoválcového Dakaru použitelného i v terénu to byla naopak výhoda...nezevšeobecňoval bych výhrady k 800 na jiné stroje
Jinak pro slečnu - Dakar = offroadovější verze téhož stroje.
na silnicni jezdeni je nevhodna pro ty, co s ni neumi (tedy pro Tebe
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrňíku: měla jsem na mysli starší modely 650 GS, nový model spíše silniční verze a na víc má litá kola.....
No a jak vás tu tak poslouchám Dakar 2004 a novější je pro mě jako dělanej..
Moc děkuji...
a tohle pro dlouhý smutný noci, pro pobavení:
http://www.facebook.com/home.php?#/pages/Prague-Czech-Republic/OFF-Siberia-OFF-Sibir/96974313727?ref=ts
a mapa:
http://bbs.keyhole.com/ubb/ubbthreads.php?ubb=showflat&Main=847689&Number=1274168#Post1274168
Upravil Eva dne 12.01.2010 15:42
Eva napsal(a):
a tohle pro dlouhý smutný noci, pro pobavení:
http://www.facebook.com/home.php?#/pages/Prague-Czech-Republic/OFF-Siberia-OFF-Sibir/96974313727?ref=ts
hmmmhmm .. osmikilo
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
http://www.motork...12886.html a koukám že to máš 70km
Upravil Novej dne 12.01.2010 14:53
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
neznám přesně převodovej poměr ale podle jízdy bych řekl že je to úplně to samý. Jak rozjezdy tak maximálka
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015