ma nekdo z Vas typ ja snizit F650GS 2004?.
Snizene sedlo uz mame a zenska stale potrebuje tak 5cm. Kazdy cm je k dobru.
Nejde snizit tmumicem nebo tak nejak?
Co spustit brejle- bude masina na silcici sedet? Nemam zkusenost, nevim.
ahojky,prodávaj origo kity na snížení..nevím co to stojí..ale moje má taky málo...vše jsme snížily a jde to zatím...a proto jsem to zjištovaly kdyby náhodou..
http://czunici.ra...
Starý F 650 snížíš specialní sadou co drží zadní tlumič + je k tomu i menší boční stojánek.Novější model F 650 GS snížíš pouze pomocí jiného (kratšího) zadního tlumiče. Nevíhodou toho je ale jiný sklon předních vidlí.Jinak na předních vidlích to můžeš o 1cm pustit taky níž.
BMW R 1100GS vzor kačer
Gigis napsal(a):
Snizene sedlo uz mame a zenska stale potrebuje tak 5cm. Kazdy cm je k dobru.
Nejde snizit tmumicem nebo tak nejak?
Co spustit brejle- bude masina na silcici sedet?
Gigis
To je už prznění motorky s nemalými výdaji a s dosti nejistým výsledkem, tak co to vzít za druhý konec?
Vyzkoušel jsem skarvera a zdá se mi vhodnější spíš pro menší postavy. Takže místo GS osedlat CS (BMW F 650 CS Scarver) - ten je motoricky a i jinak svým provedením stejně kvalitní, jeho pohon zadního kola trvanlivým bezúdržbovým a tichým ozubeným řemenem aka pružným kardanem má taky své velké kouzlo a má dokonce ještě nižší spotřebu než "řetězový" GS.
Pokud by Tvá žena jezdila hlavně po silnici a OFF-ROAD jí nic moc neříká, tak bych opravdu seriozně zvažoval výměnu GS za CS - a určitě by byla velmi spokojená.
Čili prodat GS a koupit CS, a nemusel bys do toho nic vrážet (žádné peníze, shánění, čas a nervy za diskutabilní úpravy GS), ale naopak bys na té výměně ještě tak bratru 10 až 30 tisíc Kč mohl vydělat respektive ušetřit (to rozpětí je dosti široké - dle stavu a ročníku obou strojů).
Upravil Dovi dne 28.01.2010 17:11
Nevím teda jak na 650GS ale většinou se zadek dá zvýšit nebo snížit výměnou tzv kostí na přepákování stačí málo řádově +-5mm a výsledek se projeví funkce zůstane zachována.
Jestli Ti jde o zadní tlumič z F650GS 2004 "fabricky" sníženou, tak ji někde v garáži mám, mohu ji změřit, něco z ní přečíst, nebo ti ji půjčit na zkoušku... Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
A nemáte někdo zvýšení? potřeboval bych vyměnit zadní kosti za kratší a přední vidlici klidně z dakara... myslím ty kluzáky :-)
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
kosti su hlinikove. a robia sa len v jednej dlžke. meni sa len tlmič. teraz som menil jeden zniženy za dakaracky.
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
opravdu? na přehledu součástek jsem viděl dvoje čísla s rozdílnejma delkama.. až to najdu tak dám vědět. šel by ten klasickej zvednout na uroveň dakara?
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
podla technickej dokumentacie je to aj pri dakar aj pri origo diel 33 53 7 655 877
takže je to rovneke. je to urobene len zadnym tlmičom. ale u dakara treba aj rolku na retaz na kyvku
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
predok som videl zvyšovat tak že dali nad pružinu dlhšiu tu trubku dovnutra tej chromovej sklznice
diel číslo 5. ale dlžku neviem. len viem že to robievali tak ked sa dal dakar dolu zo stojanu tak predok vôbec neklesol. bol odost tvrdší ale že by som sa uberal touto cestou radšej kupit sklznice na bazoši a dat tam dakaracke hyper pro. laebo drastiku a vymenit cely predok ala TOLI
100bubu přiložený následující obrázek:
No hele, me prave nejvic vadi to, ze kdyz dam mtorku ze sjanu, ze sedne. A to nemluvim o tom, kdyz na ni sednu ja. Libilo b se mi to tak, ze by motorka po sundani ze stojanu nesedla, a bl bch spokojenej. Nevim, mozna b to vresily nove pruziny. Co myslis? Jak predek tak zadek.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
no ešte jedna vec. v ako stave maš zadny tlmič? daj moto na hlavny stojan. zatoč kolečko na tlmiči na doraz a pak ho uplne povol. dolu ze stojanu prohoupat a znovu na stojan. a pak počítaj kliknutia kolko klikov než ucitiš odpor. do 2klik je to v pohode viacej už je treba doplnit kapalinu. je tu na to diskusia už som to robil asi 5tim motorkam. a funguje to
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/