Zakladam toto tema pro ty z Vás, kterí mají snahu pomoci ci potrebu pripominkovat poskytovane sluzby nasi spolecnosti - invelt.
Od 1.1.10 se stavame jedinym autorizovanym dealerem motocyklu BMW pro Cechy - Morava ma jineho autorizovaneho dealera:-) Vzhledem k tomu, ze import motocyklu BMW prebirá lokální zastoupení BMW AG, reorganizace a prevzeti "zbidaceneho" AuTecu je také pomerne slozity a zdlouhavy proces muze dochazet k mirnym prodlevam ci chybam. Kazdopadne se budeme snazit vycházet maximálně vstríc a to jak pri prodeji nového motocyklu, behem servisních prací a samozrejme i v pripade poprodejni pece.
V soucasne dobe, fungujeme stale pouze na "docasnych" internetovych strankach http://www.invelt..., nová webová presentace se pripravuje.
Proto, paklize budete potrebovat poradit, pochvalit (coz bych nejradeji) nebo samozrejme postezovat, naperte to k tomuto prispevku, pripadne napiste na nize uvedene maily nebo proste zavolejte.
Jak jiste chapete, nerad bych sliboval, ze na kazdy prispevek nebo kazdy komentar bude 100% odpoved a bleskurychla reakce. Co slibit mohu, je to, ze cas od casu se sem podivam a problemy, pripominky a komentare budeme resit s nasim prodejnim ci servisnim tymem.
invelt - telefon: 257117222
,
, ,
Tak na tohle téma se těším. Protože těch příběhů se u vás odehraje mraky. Všechno je o lidech a když si objednávám nějakej díl na motorku a kompetentní osoba, kterou je samozřejmě člověk u dílů mi na můj dotaz k určitýmu dílu řekne, že motorku nikdy neměl, nemá a nechápe, jak na ní může někdo jezdit, tak tam asi nemá co dělat. Nebo jsem asi úplně mimo mísu a nechápu to.
A nebo taky když k vám volám, dovolám se na spojovatelku, ta mně spojí na díly a tam to nikdo nebere, Zkusím to po druhý, třetí, šestý a pak mi ta spojovatelka řekne: no já vím, oni to tam neberou, říká to každej, ale co s tím mám já dělet. No ty vo...., to bych vylít z kůže......
********************************************
BMW R1200 GS Adventure ......... super stroj!!!!
Jízda na motorce je dobrá droga :-) ... a FORD je LORD
Poslední zkušenost:
Objednávka deflektorů 4663 7694 399 a .....400. Telefon na díly neúspěšně snad 3x. Potom mě kontaktoval (pro mě neočekávaně) pan Zaspal s tím, že reaguje na nepřijaté hovory. Objednal jsem díly v ceně cca 1.260,- Kč. Po týdnu jsem obdržel e-mail, že jsou díly k vyzvednutí. Písemně jsme domluvili způsob převzetí. Pokud to takhle půjde vždy, nemám problém....
Doposud jsem byl spokojeným zákazníkem BMW Bychl, odkud jsem koupil nový motocykl BMW R 1200 GS a jezdil tam na garančky. Moje asi poslední prohlídka v záruce bude letos na 20.000 km. Jsem zvědavý, jak to bude u Vás probíhat a jaké s Vámi budou mít lidé od motorek zkušenosti. Dobrá pověst se získává těžko a zkušenosti s firmou AuTec byly mírně řečeno smíšené. Stačí jeden neochotný blbec na druhé straně telefonní linky, nebo chyba mechanika otráveného životem a problém je na světě.
Těch z nás, kteří by u Vás mohli nechat desítky tisíc ročně, moc nenajdete. Rád bych ale, abych se na Vás mohl obrátit a necítil se při tom provinile a jako chudý příbuzný. Mezi námi co jezdí na GéeSech jsou z velké většiny "srdcaři". Na takových stavěly značky svoji image. Na jejich nadšení, lásce ke stroji a propagaci značky kterou sedlají. Jsme z naprosté většiny jiná kategorie zákazníků, než majitelé Xkové řady aut téže značky. Nikdy z nás nevyrazíte tolik, jako z nich. Když už ale ta samá firma BMW udělala GéeSo, tak by se slušelo, aby se o nás kteří ho máme taky starala. Doufám, že nejsme jenom nechtěné dítě, mámo...
Byl jsem na podzimní vyjížďce, kterou spolupořádal Invelt. Dozvěděl jsem se tam, že vše ve firmě bude lepší až nejlepší. Tak ať je to pravda...
A na závěr: Nemyslím si, že nevyplněný a tím anonymní profil nového člena BMWGS fóra jménem invelt je něco, co ve mě na první pohled budí důvěru...
Upravil radosek dne 29.01.2010 08:52
Abych se trošku zastal SLUŠNÝCH lidí z bývalého AuTecu...
Potřeboval jsem zodpovědět několik dotazů, které jsme tady společnými silami nedali dohromady. Kontaktoval jsem pána z BMW a ten byl moc ochotný a vše mi zodpověděl a dokonce i zaslal mail s přílohami, kde byly materiály, které mi pomohly vyřešit danný problém. I když jsem potřeboval něco telefonicky, byl ochotný a příjemný (i na pouhé zjištění ceny potřebného dílu). Když mi telefon nezvedl, našel jsem poté 2 zmeškané hovory od něj, takže zpětnou vazbu mi poskytl, i když byl jistě značně vytížený. Myslím, že se nebude zlobit, když ho zde doporučím i ostatním. Byl to pan Petr Havlík . Tento člověk opravdu dělá dobré jméno zbídačené společnosti a pokud takoví, jako je on budou i ostatní, nový Invelt bude zanedlouho The Best...
A samozřejmě souhlasím s Radoskem... Když se vypravím do BMW na své Dakarce z roku 2001 v hodnotě cca 80-90tis. korun, určitě bych ocenil, kdyby se mnou bylo jednáno stejně slušně, jako s managerem, který si do firmy kupuje 3 nové baworáky v plné palbě v ceně několika milionů.
To Radosek: Poslední odstavec byl myslím zbytečný..Jak je napsáno uživatelem jménem invelt můžeš napsat mail, či jen zvednout telefon a zavolat. Tak zvedni telefon a zavolej než napíšeš tohle a ujisti se, že uživatel jsménem invelt je opravdu invelt. A pak všem můžeš tady napsat "volal jsem tam a fakt je to invelt a příjemně se mnou komunikovali.." nebo taky ne.. jednodušší než napsat hned pochybnost která, jak je známo, vleze lidem do hlavy rychleji než pozitivní zkušenost..
Autec měl bohužel špatnou pověst a i tvůj třetí odstavec musím dementovat protože vím moc dobře, že ať jseš majitel Xkové řady automobilu stejné značky ještě to z tebe neudělá zákazníka o kterého se lépe starají.. Pravda je to co jsi napsal: narazíš na někoho kdo se špatně vyspal a je všechno špatně.. Já jsem většinou také neměl to štěstí a mé příběhy už byly také všude možně popsány a malá kniha neuvěřitelných příhod by z toho také byla..
Nicméně i já strašně moc doufám a přeju si aby se to jen zlepšovalo a INVELTU moc přeju aby dosáhli svých představ a cílů a pro nás - zákazníky (ať už jsme majitelé čehokoli od BMW) a vytvořili to nejlepší zázemí pro servis a prodej jaké si jen můžeme přát.. Na druhou stránku jejich pověst záleží i trochu na nás - zákaznících jak budeme přistupovat k některým věcem protože i v servisu dělají jen lidé a nikdo není bezchybný a proto jestli se budeme chovat jak arogantní idioti co maj BMW a všichni si z nás musej sednout na prdel nebo se budeme chovat lidsky a normálně. . (nicméně je pravdou že pochopení má určité hranice.. )
a když jsme u toho jmenování:
Petr Havlík - šéf prodeje motorek v Inveltu (s největší pravděpodobností zakladatel nicku INVELT zde na fóru, motorkář a spolupořadatel mnoha BMW akcí)
Zdeněk (nepamatuji si příjmení) - prodejce motocyklů (také motorkář tělem i duší..)
Dušan Horský - přijímací technik (také motorkář a učastník mnoha BMW akcí)
Miloš Jandáček - prodejce náhradních dílů (motorkář sice jiné značky ale chce přejít na BMW)
a pár mechaniků (Jarda a spol..)
a samo že Lifeshop - Tereza Marcinková a Lenka Ulrichová..
o těhle lidech můžu říct, že s nima mám jen dobré zkušenosti a jestli to náhodou nebude tím, že tito lidé jsou prostě i motorkáři a dívaj se na to i z jiného pohledu.. kéž by takových bylo víc..
Upravil jezek dne 29.01.2010 09:31
invelt napsal(a):
Zdravicko vsem priznivcum BMW motek:-)
Zakladam toto tema pro ty z Vás, kterí mají snahu pomoci ci potrebu pripominkovat poskytovane sluzby nasi spolecnosti - invelt.
Od 1.1.10 se stavame jedinym autorizovanym dealerem motocyklu BMW pro Cechy - Morava ma jineho autorizovaneho dealera:-) Vzhledem k tomu, ze import motocyklu BMW prebirá lokální zastoupení BMW AG, reorganizace a prevzeti "zbidaceneho" AuTecu je také pomerne slozity a zdlouhavy proces muze dochazet k mirnym prodlevam ci chybam. Kazdopadne se budeme snazit vycházet maximálně vstríc a to jak pri prodeji nového motocyklu, behem servisních prací a samozrejme i v pripade poprodejni pece.
V soucasne dobe, fungujeme stale pouze na "docasnych" internetovych strankach http://www.invelt..., nová webová presentace se pripravuje.
Proto, paklize budete potrebovat poradit, pochvalit (coz bych nejradeji) nebo samozrejme postezovat, naperte to k tomuto prispevku, pripadne napiste na nize uvedene maily nebo proste zavolejte.
Jak jiste chapete, nerad bych sliboval, ze na kazdy prispevek nebo kazdy komentar bude 100% odpoved a bleskurychla reakce. Co slibit mohu, je to, ze cas od casu se sem podivam a problemy, pripominky a komentare budeme resit s nasim prodejnim ci servisnim tymem.
a kterypak pan z Jeremiasove nam tu pise?
To nevypada na pany ze servisu...
---
Jinak preju hodne stesti, pomerne odvazny prispevek...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jezek napsal(a):
Autec měl bohužel špatnou pověst a i tvůj třetí odstavec musím dementovat protože vím moc dobře, že ať jseš majitel Xkové řady automobilu stejné značky ještě to z tebe neudělá zákazníka o kterého se lépe starají..
ja bych fakt nerekl, ze Autec mel celkove spatnou povest... to ze se tu nekteri pomerne hlasite ozyvali nemusi byt uplne zalozeno vzdy na realnych zakladech.
Na demagogii jsou tu nekteri opravdu mistri
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jezek napsal(a):
Autec měl bohužel špatnou pověst a i tvůj třetí odstavec musím dementovat protože vím moc dobře, že ať jseš majitel Xkové řady automobilu stejné značky ještě to z tebe neudělá zákazníka o kterého se lépe starají..
ja bych fakt nerekl, ze Autec mel celkove spatnou povest... to ze se tu nekteri pomerne hlasite ozyvali nemusi byt uplne zalozeno vzdy na realnych zakladech.
Na demagogii jsou tu nekteri opravdu mistri
máš naprostou pravdu.. Někteří opravdu dokáží z průměrného servisu udělat krachující podnik.. také vím o pár lidech co dokáži naplivat na fórech i věci které se nikdy nestaly.. Je ale pravdou že Autec nejlepší pověst úplně neměl ale za posledních několik měsíců se to rapidně změnilo (samo že k lepšímu) a já jsem tam docela často a můžu potvrdit že na hodně věcech se pracuje jen prostě nejdou udělat hned a nějaký čas to potrvá. Ale pokud se většina zlepšení podaří máme šanci mít velmi solidního prodejce BMW s kvalitním servisním a prodejním zázemím.. prostě držim palce..
jezek napsal(a):
Autec měl bohužel špatnou pověst a i tvůj třetí odstavec musím dementovat protože vím moc dobře, že ať jseš majitel Xkové řady automobilu stejné značky ještě to z tebe neudělá zákazníka o kterého se lépe starají..
ja bych fakt nerekl, ze Autec mel celkove spatnou povest... to ze se tu nekteri pomerne hlasite ozyvali nemusi byt uplne zalozeno vzdy na realnych zakladech.
Na demagogii jsou tu nekteri opravdu mistri
máš naprostou pravdu.. Někteří opravdu dokáží z průměrného servisu udělat krachující podnik.. také vím o pár lidech co dokáži naplivat na fórech i věci které se nikdy nestaly.. Je ale pravdou že Autec nejlepší pověst úplně neměl ale za posledních několik měsíců se to rapidně změnilo (samo že k lepšímu) a já jsem tam docela často a můžu potvrdit že na hodně věcech se pracuje jen prostě nejdou udělat hned a nějaký čas to potrvá. Ale pokud se většina zlepšení podaří máme šanci mít velmi solidního prodejce BMW s kvalitním servisním a prodejním zázemím.. prostě držim palce..
presne tak... nekteri mistni co chodi cely zivot na suchou latrinu, dorazi do Autecu. V Praze. Uz to je prvni prusvih Pokud nejsou v 0,006 sekunde obslouzeni.. s kafickem.. ... skoro zadarmo.. a vse na potkani, je hoodne zle
Ja osobne na Autec, pana Horskeho, pany z nahradnich dilu ani prodejce nebo obsluhu nahore v Lifestyle shopu nemuzu zatim rict ani jedno krivy slovo... cokoliv jsem resil bylo ukrutne rychle a o odbornosti bych nepochyboval.
Upravil hicks dne 29.01.2010 09:27
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Radosek napsal(a):
Tenhle svůj příspěvek sem vkládám s tím, že jej během dopoledne smažu:
Prosím všechny kdo sem do tohoto vlákna napíší:
Buďte tak hodní a pište sem pouze to, co je k věci. K věci je to, co začal zakladatel tohoto vlákna - invelt.
Cituji: Zakládám toto téma pro ty z Vás, kteří mají snahu pomoci ci potřebu připomínkovat poskytované služby naší společnosti - invelt...
Pokud někdo nesouhlasí s tím, co jsem napsal já, nebo někdo jiný, ať mi (mu) napíše PM nebo e-mail. Jinak se tu utopíme v diskusích o nás a našich názorech na nás a zanikne vlastní smysl tohoto vlákna...
Děkuji za pochopení a pokud s tím někdo nesouhlasí, prosím ať mi napíše nebo zavolá, jinak ....blá.....blá....blá............
kušuj
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
allroad napsal(a): To: Radosek
Rozumná myšlenka.
Bavme se opravdu o realitě a o smyslu založení tohoto fóra. Pišme jen o zkušenostech s fm. Invelt.
I já se přidávám. Oba mé příspěvky po obědě vymažu.
jenomze ty je vymazat nemuzes, jenom je vycistis.. a to je docela rozdil.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jarda BMW GSA napsal(a):
Tak na tohle téma se těším. Protože těch příběhů se u vás odehraje mraky. Všechno je o lidech a když si objednávám nějakej díl na motorku a kompetentní osoba, kterou je samozřejmě člověk u dílů mi na můj dotaz k určitýmu dílu řekne, že motorku nikdy neměl, nemá a nechápe, jak na ní může někdo jezdit, tak tam asi nemá co dělat. Nebo jsem asi úplně mimo mísu a nechápu to.
A nebo taky když k vám volám, dovolám se na spojovatelku, ta mně spojí na díly a tam to nikdo nebere, Zkusím to po druhý, třetí, šestý a pak mi ta spojovatelka řekne: no já vím, oni to tam neberou, říká to každej, ale co s tím mám já dělet. No ty vo...., to bych vylít z kůže......
Ahoj, o tomto problemu vime a aktivne jej resime, poridli jsme novou tel ustrednu a snazime se zmenit styl komunikace. Pokud se ti stane ze se nebudes moci dovolat - chapej v rozumny mire - napis na: pripominky@invelt.com tento mail vede na vedeni spolecnosti (poprosil jsem o jeho vytvoreni dnes) a muzu ti slibit, ze te budeme kontaktovat. Opravdu to neni jednoduchy proces zmenit pomerne velkou spolecnost "k lepsimu" a na rovinu rikam ze spokojenych i nespokojenych zakazniku bude dost, doufam ze tech spokojenych vic:-)
Jirka
PS: PADE je clovek, ktery ma u nas na starosti motky a jak ho znam, udela maximum aby vam vysel vstric - je v nasem zajmu aby jste byli spokojeni:-)
Dal bych poprosil, skutecne piste pouze k veci, cim vice to tu bude prehledne, tim spise se dockate odpovedi a nestane se ze neco prehledneme, coz se samozrejme stat muze:-)
invelt - telefon: 257117222
,
, ,
Jaky mate lhuty na servisu? Jak dlouho predem je potreba se objednat? Tohle byla vzdycky nejvetsi slabina AuTecu i Bychla, odhadnout to 3 tydny predem aby bylo objednani vcas nebo naopak nemoct jezdit, kvuli cekani na volno v servisu, tak nejak neni mozny.