a co servis a doplňky? tady obnovujete?
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
[quote]pivos napsal(a):
a co servis a doplňky? tady obnovujete?[/qjj
jj servis už funguje, doplňky co se týče příslušenství, tak zatím jenom originál BMW. Během tohoto měsíce dorazí oblečení, boty a tyhle věci.... takže bude na co koukat a z čeho vybírat.... :-)
JJ pěkná to ona je a moc!!! Včera jsem se byl podívat na modely 2010, ale kdybych si ji třeba chtěl koupit, nikdo ze showroomu o mně ani neškrtl pohledem a to jsem stál u motorek asi 10minut. Ještě jsem musel při detailnějším prohlížení GSA a 800GS uhýbat telefonujícímu kolegovi. Nebo snad Tobě? Mám z toho docela divnej pocit a odrazuje mě to od nákupu u Vás. Trochu to vysvětlím... Když jsem jezdil na Hondě a jezdil jsem do Autoelegance v Řečkovicích, tak bylo sakra poznat, že je pan Aleš Bláha nejen motorkář, ale i snaživej prodejce. Do teď posílá maily s novinkama pro rok 2009, teď 2010. Informace o akcích atd. atd. Přitom ví, že už mám nějakej ten rok hrocha. Když si v potravinách neřeknu o rohlíky, tak taky dostanu akorát tak nas...., ale v případě prodeje aut, motorek nebo třeba lyží, prostě věcí který nekupují lidi každej den, by se měl prodejce snažit prodat a trochu hýčkat kupujícího, no né? Aspoň: "Dobrý den, máte nějaké přání nebo dotaz?" by neškodilo. Jo vlastně když si teď vzpomínám, tak jsem pozdravil skupinku pracovníků Renocaru obdivujících nový motorky, ale jedinej kdo na pozdrav reagoval byl starší pán ze servisu
Všechno to je jen můj názor, možná byl blbej den nebo špatná konstelace hvězd, uvidíme! Čas ukáže a určitě se ještě někdy zastavím.
Jinak jak jsem říkal, modely 2010 vypadají perfektně.
Milosch napsal(a):
JJ pěkná to ona je a moc!!! Včera jsem se byl podívat na modely 2010, ale kdybych si ji třeba chtěl koupit, nikdo ze showroomu o mně ani neškrtl pohledem a to jsem stál u motorek asi 10minut. Ještě jsem musel při detailnějším prohlížení GSA a 800GS uhýbat telefonujícímu kolegovi. Nebo snad Tobě? Mám z toho docela divnej pocit a odrazuje mě to od nákupu u Vás. Trochu to vysvětlím... Když jsem jezdil na Hondě a jezdil jsem do Autoelegance v Řečkovicích, tak bylo sakra poznat, že je pan Aleš Bláha nejen motorkář, ale i snaživej prodejce. Do teď posílá maily s novinkama pro rok 2009, teď 2010. Informace o akcích atd. atd. Přitom ví, že už mám nějakej ten rok hrocha. Když si v potravinách neřeknu o rohlíky, tak taky dostanu akorát tak nas...., ale v případě prodeje aut, motorek nebo třeba lyží, prostě věcí který nekupují lidi každej den, by se měl prodejce snažit prodat a trochu hýčkat kupujícího, no né? Aspoň: "Dobrý den, máte nějaké přání nebo dotaz?" by neškodilo. Jo vlastně když si teď vzpomínám, tak jsem pozdravil skupinku pracovníků Renocaru obdivujících nový motorky, ale jedinej kdo na pozdrav reagoval byl starší pán ze servisu
Všechno to je jen můj názor, možná byl blbej den nebo špatná konstelace hvězd, uvidíme! Čas ukáže a určitě se ještě někdy zastavím.
Jinak jak jsem říkal, modely 2010 vypadají perfektně.
Tak to mě teda mrzí....nebudu říkat jaký sem nebo nejsem motorkář to myslím ani nikoho nezajímá....., ale všechny zákazníky co mají zájem o motorky si beru osobně, už kvůli tomu jakou mají prodejci a servisy BMW u nás pověst.... já sem musel být někde zrovna někde mimo..... omlouvám se
a co nějaké www? přímo na Renocar-moto? budou? nebo už jsou?
dík
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
WALTR napsal(a):
Slamhak
U mě máš teda velké plus- za tu omluvu. To se u nás moc nevídí.
to u mě taky. Pokud by to takhle fungovalo myslím, že je nakročeno správným směrem. Jen vydržet, protože s náma - zákazníkama - to taky není jednoduchý
Jen velmi zřídka se mi stává, že mě některá vlákna tak nakazí svým entuziasmem jako to, které založil někdo z Renocaru ( zřejmě prodejce ) a rozhodl jsem se popsat moji zkušenost. ( pravdou je, že se to stalo zřejmě před autorizací a špatně jsem se ptal, když jsem moto objednával na servis ).
Dovolte mi, abych se podělil o svůj příběh s dealerem značky BMW.
Vlastníme se ženou motorky F650GS D a R1200 GS ADV. Ta ženina byla koupena v Autecu a ta moje přímo u dealera v Mnichově. V době, kdy se blížila doba první prohlídky na ADV, byla situace v dealerství v ČR velice nejistá. ( červen 2009 ). Jako Svitavák, zavolal jsem tedy do Renocar Brno, zdali mi provedou prohlídku po 10tis km. Velice ochotný pán mi sdělil po telefonu že není problém ale mají plno a tak jsme dohodli pozdější termín těsně před naším odjezdem na dovolenou. Ve smluvený páteční den 18.6.2009 jsem přijel na motorce do Brna a jal se s příjímacím technikem sepsat zakázku na provedení prohlídky včetně diagnostiky závad, svolávaček atd.. Až do této chvíle bylo vše profesionální.
První šok přišel, když pan technik zapsal předběžnou cenu 8.330,- kč. Na moji otázku, že Vídeň účtuje 220,-EUR max, mi odpověděl, že je to přeci jen orientační. ( při první roční prohlídce v Autec jsem platil za ženinu F650 3.650,-kč a to jsem tam ještě kupoval drobnost.)
S technikem jsme si podali ruku a já po krátké prohlidce aut byl nachystán k odchodu. Najednou mě znovu oslovil pan technik, že se velice omlouvá, ale že mi diagnostiku a další relevantní body prohlidky neprovedou, protože nejsou autorizovaní na motocykly a tak mi mohou jen vyměnit olej!! Až potom co byla sepsána a podepsána zakázka!!
Chvíli jsem si myslel, že je to špatný vtip a tak jsem se ho zeptal, proč mi to neřekl již v telefonu, že nemají autorizaci. ( úkony, které mi nabízejí bych si zvládnul udělat sám ) Nejel bych do Brna ale musel bych se vydat do Vídně, protože jsem potřeboval udělat prohlídku celou před dlouhou cestou. Pan technik mi řekl, že jsem se neptal zdali mají autorizaci.
Začal jsem uvnitř vařit. Den odjezdu již zítra a já bez prohlídky. Jako profesionál ( pracuji pro importéra nákladních vozidel jedné prestižní švédské značky ) jsem se dvakrát nadechnul a udělal technikovi seriozní návrh. „ Pokud nejste autorizovaní, navrhněte mi cenu za kterou mi tedy pouze vyměníte olej, ale na rovinu vám říkám, že nejsem ochoten platit plnou servisní hodinu jako v autorizovaném servisu .“ Pan technik odpověděl že se tedy zeptá a zavolá cenu. Odjel jsem do kanceláře, která je kousek od Renocaru. Asi za půl hodiny volá pan technik, že mi tedy udělají olej v motoru za 6tis kč!!!!!. Něco ve mě prasklo, ale ještě jsem se ovládnul. Panu technikovi jsem sdělil že v testu neprošel a že tímto ruším zakázku z důvodu neadekvátní ceny.
Dále jsem mu sdělil, že si pro moto okamžitě přijedu. Jaké bylo mé zděšení, když mi pan technik za dvě minuty zavolal, že se omlouvá, ale že mechanik již motorku má v dílně a vypustil z ní olej. Pane to mě nezajímá ( odpověděl jsem velice důrazným hlasem ). To co následovalo mělo blízko k mrtvici. Když jsem přijel před Renocar, moje motorka byla za závorou vystrčená venku. Zeptal jsem se co to má znamenat, to si ji mám naložit na vozík a odvézt do dalšího servisu? Pan technik byl lišák a moji otázku zřejmě čekal – bez obalu odpověděl – nebojte, my jsme ten olej nalili zpátky!!??
Moje trpělivost přetekla. Vzal jsem telefon a zavolal právníkovi jak postupovat. Mezitím ze schodů scházel pan majitel Renocaru. ( v mém přiběhu to byl zřejmě jediný skutečný profesionál ). Vzal mě stranou a společně s manažerem servisu mi udělali nabídku s omluvou. I já jsem se chtěl zachovat lidsky a tak jsem navrhnul, že pokud mi udělají olej v motoru, a taky celý driveline ( motorka dlouho stála ), zaplatím 6tisíc a zapomeneme tu patálii. Nad tímto seriozním návrhem jsme si podali ruce a pan majitel ( mimochodem velice charizmatický muž s profesionálním vystupováním ) odešel.
Bohužel příběh stále neskončil. Když jsem přišel pro moto, pan technik už měl po službě. Zaplatil jsem u pokladny a s dalším technikem šel pro moto. Když jsem zjistil, že barevné značky proti povolení na zadním kole nebyly stržené, zeptal jsem se technika jak dělali výměnu v zadní převodce, když podle RepRom má být rozpojená a olej vypuštěný. Pohotově odpověděl, že mají odsávačku???.
Už jsem se dál neptal a naštvaně odjel s přísahou, že do Brna na servis již nikdy!
Za týden mi zazvonil telefon – příjemná slečna se představila jako pracovnice agentury, která pro Renocar dělá průzkum spokojenosti zákazníků ze servisu.
Slečně jsem se omluvil a zavěsil.
Bylo tu zníněno, že pokud nemáš v kapse 20tis a drahý oblek s kravatou, nikoho nezajímáš. Já v obleku a kravatě chodím a do kapsy také hluboko nemám. Rád si i připlatím, pokud k profesionálně odvedené službě dostanu i nějakou tu omáčku. Tvářím se pak spokojeně a nekoukám až tak na korunu. Nejsem však dojná kráva, polévku jím stějně jako každý a Babičku jsem četl dvakrát!
Vše je to o lidech, ale někdy i o systému.
Mějte se fajn a vždy dojeďte do cíle.
Zbyněk Exler
Pro Renocar:
Přeji Vám v nové éře autorizovaného servisu opravdu jen spokojené zákazníky, ale prosím škrtněte si mé jméno z obchodní databáze Renocar. Já už opravdu nepřijedu a každé obchodní sdělení ( zrovna dnes mi jedno přišlo s nabídkou na osobní vozidla ) s obrovskou chutí odložím do koše. Nebuďte lhostejní k naši lesům a neplýtvejte letáky na moji osobu.
OK, musím se taky připojit, pouze jsem v lednu telefonoval jestli už je servis v provozu (někdo vzal až třetí volání), bylo mi řečeno, že ano a že mi pošlou info, otvírací dobu a další popis emailem. Do dneška nepřišlo nic.
O nic nejde, ale kde nic, tu nic. L
Lukas
Osobně si myslím že zkušenost co popsal anteo,by nejlépe dopadla na úrodnou zem v centrále BMWv Mnichově ,(nebo kde teď sídlí) asi by se divili jací lidi jim tu zastupují značku.Tady je to sice dobré varování pro potencionální zákazníky ale ignoranti jichž se to v Renocaru týká si s tím lidově řečeno vytřou pr..l . Stát se to mě tak recenzi směřuji do míst kde mají páky jak zjednat nápravu